Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Hyvän yön halauksia ja suukkoja ystävälleni! 😙
... Ystävälleni ja rakkaalleni ❤️
On ollut ikävä sinua töissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltaa rakkaalleni. Mitä juhannukseesi kuuluu? Saisinpa viettää juhannuksen kanssasi. Haluasin olla kanssasi mökillä. Yöllä kävisimme keräämässä kukkia ja istuisimme laiturilla kuuntelemassa kesäyön hiljaisuutta. Sadekaan ei haittaisi. Olisi tunnelmallista istua tuvassa kuuntelemassa sateen ropinaa ja lämmitellä takkatulen ääressä.
Sinun etunimesi viimeinen kirjain on sama kuin minun ensimmäinen.
Iltaa rakas nuorukaiseni! 😉 Olen kotona kahvikupillisella. Entä sinä?
Minustakin olisi mukavaa viettää juhannus yhdessä, vaikka mökkeillen. 🤗 Voitaisiin poimia juhannuskukkia, koivunoksia ja käydä saunassa. Yöllä sukellettaisiin puhtaisiin lakanoihin. 😉
Minä katselen peliä. Eikö sinulla kahvi vie yöunia? Juhannussuunnitelma kuulostaa oikein hyvältä. Unohdin saunan kokonaan. Se kuuluu ehdottomasti juhannukseen, ja tietysti pitää olla saunavihta. Tulee ihana tuoksu saunaan.
Saanko kutsua sinua rakkaaksi?
Ja olenko minä sinulle rakas? Tuntuu erikoiselle, kukaan ei ole aiemmin sanonut minua rakkaaksi.
Vierailija kirjoitti:
Saanko kutsua sinua rakkaaksi?
Tietenkin, koska olen rakas sinulle ja sinä olet rakas minulle. <3
Merkitsinkö Lotta koskaan sinulle mitään?
Vierailija kirjoitti:
Boogie hävöksissä kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Kenelle tää?
Sille, joka ei tarvitse minua täydentämänä itseään, vaan on täydellinen itsessään. Sille, joka ei ole palapelin viereinen pala, vaan rikkoo palojen ja pelien rajat. Sille, joka ei ehkä huomannut tai aikonut, vaan silti yhdellä kosketuksella vei sydämeni ja asettui mieleeni. Sille, jolla on tiukka boogie. Sille, jota odotan, etsin, kaipaan, rakastan.
Sä kirjoitat kauniisti. Tietääkö hän näistä vahvoista tunteistasi häntä kohtaan? Tietääkö oikeasti, oletko kertonut?
En minä täällä syyttä lusi. Jotain kai tietää, ehkä jotain arvaa, mutta suoraan en ole kertonut. Vaikea kertoa, kun toinen on hukassa. Ja vaikka nähtäisiin, pitäisi rauhoittua, asettua, että pystyisi puhumaan. Kun vielä satunnaisesti törmäiltiin, menin jo pelkästä läsnäolosta niin sekaisin ja takalukkoon, että puhe ei sujunut, en osannut kohti katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa halannut sinua, kun ei nähdä pitkään aikaan. En viitsinyt, kun se olisi voinut olla sinusta kiusallista.
Minun kaivattuni halasi minua, se ei ollut yhtään kiusallista vaan ihanaa. Tänään halaamme varmastikin uudestaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Kenelle tää?
Sille, joka ei tarvitse minua täydentämänä itseään, vaan on täydellinen itsessään. Sille, joka ei ole palapelin viereinen pala, vaan rikkoo palojen ja pelien rajat. Sille, joka ei ehkä huomannut tai aikonut, vaan silti yhdellä kosketuksella vei sydämeni ja asettui mieleeni. Sille, jolla on tiukka boogie. Sille, jota odotan, etsin, kaipaan, rakastan.
Sä kirjoitat kauniisti. Tietääkö hän näistä vahvoista tunteistasi häntä kohtaan? Tietääkö oikeasti, oletko kertonut?
En minä täällä syyttä lusi. Jotain kai tietää, ehkä jotain arvaa, mutta suoraan en ole kertonut. Vaikea kertoa, kun toinen on hukassa. Ja vaikka nähtäisiin, pitäisi rauhoittua, asettua, että pystyisi puhumaan. Kun vielä satunnaisesti törmäiltiin, menin jo pelkästä läsnäolosta niin sekaisin ja takalukkoon, että puhe ei sujunut, en osannut kohti katsoa.
Et menisi lukkoon eikä tositilanteessa tapahtuisi muutakaan kamalaa! Nuo ovat omia kuvitelmiasi siitä mitä voisi pahimmillaan sattua. Oikeasti noin ei kävisi, vaan selviytyisit hienosti. 😊
Käyn aamukävelyllä sateessa. Jutellaan taas! 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tää?
Kirjoitat kyllä kivasti! Miksi sun kaivattu on hukassa en ymmärrä! Etkö tiedä missä hän asuu, eiks sulla ole numeroa / somea missä voisi ottaa yhteyttä?
Ja hei, mulla käy aina toi takalukko kun olen nähnyt mun kaivattua, tosin ikuisuuksiin (moneen vuoteen) en oo nähnyt, mutta muistan hyvin sen fiiliksen kun ei saa mitään oikeen sanottua. Jostain silloin pitäs saada ne sanat vaan esille..
Vierailija kirjoitti:
T😕 kaipaan
N minäkin sinua... LU...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tää?
Oletpa ihana. Nainen vai mies?
Ootko sama, joka aiemmin kaipasi sitä vantaalaista tyttöä, jolta nimikin oli hukassa?
Huomenta, rakas. Nukutkohan vielä? Silittelisin ja suutelisin sinua, jos olisit vieressäni. Hyvää juhannusta sinulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos yrittäisin ottaa yhteyttä, olisi lopputulos ennalta-arvattava
Mistä tiedät? Ei noin voimakkaita tunteita synny ilman että se toinen tuntee samoin.
Syntyy niitä, olen omakohtaisesti kokenut ja vierestä nähnyt.
Olen itsekin joutunut moneen kertaan ignoraamaan minuun ihastuneen ihmisen joka ei ole tajunnut, etten tunne samoin.
Sitkeimmät jaksaa vuosia, vaikka itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
Ihastumiset ei aina kohtaa. Se on turhauttavaa, kun jotkut ällöt ihastuu, mutta silti et itse saa sitä, jonka haluat.
Hyvää yötä sinulle rakkain.