Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rumat ja vainoharhaiset hehkuttaa rakkauttaan ”kaipaajilleen”.
Jaaha, ja taas ei hallita suomea. Täällä hehkutetaan rakkautta kaivatuille, ei kaipaajille. Etkö ymmärrä lukemaasi?
Kyseinen kirjoittaja kyllä taisi viitata niihin, jotka hehkuttavat täällä uusia heilojaan, seksielämää ym. koska luulevat ”kaipaajiensa” käyvän täällä (ja jostain kumman syystä ovat kiinnostuneita asiasta)
Vierailija kirjoitti:
Ihastumiset ei aina kohtaa. Se on turhauttavaa, kun jotkut ällöt ihastuu, mutta silti et itse saa sitä, jonka haluat.
Ei se tarkoita, että toinen olisi ällö vaikka se suhun yksipuolisesti ihastuisikin.
Se on ihan sama vaikka yksipuolisesti ihastunut olisi kaikkien muiden naisten kuolaama ”komistus”, jos itseä ei vain kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Ihastumiset ei aina kohtaa. Se on turhauttavaa, kun jotkut ällöt ihastuu, mutta silti et itse saa sitä, jonka haluat.
Niinpä. Sua ällöttää tyypit, jotka ihastuu suhun ja se tyyppi pitää sua ällönä, johon oot itse ihastunut.
Mä oon tuo ällö aina. Kukaan ei oo koskaan ihastunut takaisin. Ei sen puoleen, ällöltä näytän kyllä naamastakin.
Olisipa molempien loma jo ohitse,
Vierailija kirjoitti:
Mä oon tuo ällö aina. Kukaan ei oo koskaan ihastunut takaisin. Ei sen puoleen, ällöltä näytän kyllä naamastakin.
No ei kukaan viisas ihminen pidä ällönä niitä, jotka on yksipuolisesti ihastuneita.
Täällä nyt on välillä vähän lapsellista porukkaa, yritä olla välittämättä.
Ällöksi tullaan sitten, jos lähentelee toisen torjunnasta huolimatta eli ei kunnioita toisen rajoja.
Yksipuolinen ihastuminen ei tee kenestäkään ”ällöä”.
Mua kiinnostais muuten sekin, että kuinka kauan se ihastunut ällö pysyy ällönä. Onko se ällöys koko loppuelämän kestävää vai muuttuuko se ihminen vähemmän ällöksi, kun ei enää selkeästi ole ihastunut?
huomenta hani. kauheaa kun olemme erossa, tavallaan syy siihen ei kai selviä muuta kun paiskimalla nyt kauhee määre rakkauden papereita lajiin ja katsoa kuka meidät halua vielä erottaa. ellen keksi kivan koukun jolla ei ole väliä, senkin erotus! ääääääh miten kauakana oletkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis jos yrittäisin ottaa yhteyttä, olisi lopputulos ennalta-arvattava
Mistä tiedät? Ei noin voimakkaita tunteita synny ilman että se toinen tuntee samoin.
Syntyy niitä, olen omakohtaisesti kokenut ja vierestä nähnyt.
Olen itsekin joutunut moneen kertaan ignoraamaan minuun ihastuneen ihmisen joka ei ole tajunnut, etten tunne samoin.
Sitkeimmät jaksaa vuosia, vaikka itseäni ei voisi vähempää kiinnostaa.
Tarkoittikohan aiempi sellaista tilannetta, jossa jotain vaikuttaisi henkilöiden välillä olevan, mutta siitä ei tavallaan ole "varma", koska asiasta ei ole puhuttu tms.? Tai jos jotain konkreettista on henkilöiden välillä joskus tapahtunutkin? Kuitenkin sitäkin voi jäädä miettimään, että oliko sillä toisella mitään tunteita koskaan ollenkaan, jos se on jotenkin tehnyt siitä lopun eikä ole osannut selittää asiaa kunnolla.
Ja tarkoittiko jälkimmäinen puolestaan tilannetta, jossa toinen on ihastunut ja kiinnostunut, mutta toinen ei koskaan kiinnostu takaisin eikä anna mitään merkkejäkään sellaisesta?
Jos on kokenut molemmanlaiset ihastumiset, niin onhan niissä valtava ero, eikä se ihastumisen voimakkuus liity siihen, kuinka kauan ihastuminen kestää. Kyllä se vastakaiku vain lisää omiakin tunteita. Mutta se, että voiko toisen tunteita päätellä omien tunteiden voimakkuudesta - ehkä ei kuitenkaan, vaikka se ajatuksena kuulostaakin mukavalta (kaipausketjussa kun ollaan ;))
T, milloin nähdään? Vai näemmekö enää ikinä? Ei olla pitkään aikaan nähty. 😭
Vierailija kirjoitti:
Kuka vatun T?! 😠
Komea ja pitkä mies T.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka vatun T?! 😠
Komea ja pitkä mies T.
Ok.
Voisin mennä nukkumaan. Valvoin koko yön. 🤭
Vierailija kirjoitti:
Miks?
Puutun nyt sivusta keskusteluunne. Minä ainakin myönnän olevani tuollainen ällö. En käytökseltäni (en vainoa ketään pakkomielteisenä) vaan ulkonäöllisesti. En ole mikään kaunis ja ammattinikaan ei ole mikään hohdokas. En kehtaa puhua kaivatulleni tai muillekaan ihmisille. Pahin pelkoni on, että hän pitäisi minua ällönä ja kokisi ihastumiseni vastenmielisenä. En halua aiheuttaa muille kiusallisia tilanteita ja nolata itseäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miks?
Unirytmi sekaisin... On niin valoisaa, etten saa yöllä unta. 😞 Vein paksut verhot toiseen kotiin jo jokin aika sitten. Ei olisi pitänyt! 😖
Vierailija kirjoitti:
T, milloin nähdään? Vai näemmekö enää ikinä? Ei olla pitkään aikaan nähty. 😭
Täsä viestistä tuli hyvä mieli siitä huolimatta että itket. Kiva kuulla, että haluat nähdä! 🤗
En pysy kohta enää hereillä... 😄 Jos rupeaisin nyt nukkumaan, voisitko soittaa minulle pilarin muutaman tunnin päästä? 😁 Muuten nukun iltaan asti.
Jaaha, ja taas ei hallita suomea. Täällä hehkutetaan rakkautta kaivatuille, ei kaipaajille. Etkö ymmärrä lukemaasi?