Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
Ja vaikka yrittäisikin, olisi lopputulos hyvin ennalta-arvattava :D
Siis jos yrittäisin ottaa yhteyttä, olisi lopputulos ennalta-arvattava
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.
Mikäs se viimeinen piaara oli?
Tää case kokonaisuudessaan.
Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.
Eikä tästä siis oltu mulle rehellisiä, vaan kustiin kunnolla silmään.Kuule T, älä jaksa kirjoitella itsellesi selityksiä, joissa imartelet itseäsi. Ymmärrä, ei mitään tunnetta, vähiten varapil**na olosta.
Tarina meni niin, että kuvittelit ” ottaneesi ” puudelin jne seksilelun ja ylenpalttisen epämiehekkäästi maksajan kotona makaamiselle. Sinä et ole aikuinen vaan ikuinen inisijä ja uhri. Säälistä leikkiä leikittiin pieni hetki, kun juoni oli selvä. Poistuminen kämpästä ” töihin ” kävi joutuisasti kun oli vessan viemärit putkimiehen ansiosta hoidettu ja siivous odotti. Se oli se sun elämäsi viimeinen mahdollisuus, ja paras. Olen yhä sinisilmäinen, koska se ei haittaa edes työssä.
Pointti on ; epämies, joka palstalla ulinana ja Sinkkumies uhona nähty. Lopeta itsellesi kirjoittelut minua täysin epäuskottavasti pelleillen, tai älä, ihan sama. En alanuolta T sua.
Terv. A
Ps. Ja poistoon menee... ?!?
Äläpä itse imartele itseäsi ja kuvittele liikoja, että joku mies sinua netissä jaksaisi esittää.
Nuoren naisen tekstiin räksytät taas kerran....Heh heh, joku on paikalla ja kertoo kumpaa sukupuolta yritti tekstissä esittää ja niin ah kuormittunut, kun perässä roikutaan.
Voi raukkaa, luultavasti olet paikalla aatonkin täällä itsellesi kirjoitellen kaipaavia tekstejä, jotka niin rasittavia lukea.
Live komedia, mieslapsi, siinä se huvi.
Voisitko nyt vaan jättää kaipaajat rauhaan ja mennä muualle vinkumaan?
Harhaisen täti-ihmisen sama levy päivästä toiseen häiriköiden kiinnostaa: ei ketään.
Juttus on tylsiä ja ns. nähty, mitä edes teet tässä ketjussa kun et kaipaa ketään?
Hanki elämä ja lopeta roikkuminen ihmisessä jota selkeästi inhoat.Mitä itse tykkäisit, jos joku vanhempi naisihminen huohottaisi harhoineen niskassa harva se päivä?
Olet nolo. Niin ja pilaat muiden ketjun.
Myötähäpeää sulle.
Olet kun juuttunut levy, eka syyttely mielenterveydestä, sitten vähän naisena väheksyntää ja häpeän herättelyä.
Voit vaikka bannata? Mikä nyt riepoo? Itse täällä harva se vko olet jättämässä kaivatullesi hyvästejä. Oikeaan osut inhossa, tuskin olen ainut kävijäkadosta päätellen.
No, nyt tarttee ehkä jo siivota?
Joko miljoonat tilillä?
Sanoisitpa mies jotain lohduttavaa. Ihan hirveä ikävä sinua...
Mulla on ikävä sitä aikaa kun olin sinuun ihastunut. Silloin tunsin olevani elossa. Nykyään mikään ei tunnu miltään tai ei ainakaan kivalta.
Vierailija kirjoitti:
Siis jos yrittäisin ottaa yhteyttä, olisi lopputulos ennalta-arvattava
Mistä tiedät? Ei noin voimakkaita tunteita synny ilman että se toinen tuntee samoin.
Välillä tekisi vain mieli luovuttaa. Kun tiedän että minusta itsestäni ei ole ottamaan yhteyttä etkä sinäkään sitä tee, niin miksi rypeä tässä kaipauksessa ja ikävässä? Kun vain pystyisin. Kun kuitenkin rakastan.
Kertokaa lisää ihmisistä, joiden kuvittelette käyvän täällä. Kiinnostaisi saada vähän tarkempaa luonnehdintaa.
Vierailija kirjoitti:
Välillä tekisi vain mieli luovuttaa. Kun tiedän että minusta itsestäni ei ole ottamaan yhteyttä etkä sinäkään sitä tee, niin miksi rypeä tässä kaipauksessa ja ikävässä? Kun vain pystyisin. Kun kuitenkin rakastan.
Niin. Harmi, ettei ikävää voi vain lopettaa. Kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä, kun molemmat ovat samanlaisia tässäkin asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa lisää ihmisistä, joiden kuvittelette käyvän täällä. Kiinnostaisi saada vähän tarkempaa luonnehdintaa.
kahden lapsen äiti joka on eroamassa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Harmi, ettei ikävää voi vain lopettaa. Kumpikaan ei uskalla ottaa yhteyttä, kun molemmat ovat samanlaisia tässäkin asiassa.
Harvinaisen selkeä tilanne tässä, jos kumpikaan ei halua eikä aio ottaa yhteyttä. Ei voi olla kyse uskalluksesta, jos on kyse rakkaudesta. Ja sitten itse ylläpidetään tuota rypemistilaa ja ihmetellään, miksi kaipaus ei lopu. En tajua. (sivusta vaan)
Vierailija kirjoitti:
En kuvittele hänen tai heidän käyvän täällä, kunhan toivon.
Luetteko Suomi24:n Ikävä-palstaa?
Boogie hävöksissä kirjoitti:
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Kenelle tää?
Vierailija kirjoitti:
Luetteko Suomi24:n Ikävä-palstaa?
Vain kun haluan kerrata kielioppia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harvinaisen selkeä tilanne tässä, jos kumpikaan ei halua eikä aio ottaa yhteyttä. Ei voi olla kyse uskalluksesta, jos on kyse rakkaudesta. Ja sitten itse ylläpidetään tuota rypemistilaa ja ihmetellään, miksi kaipaus ei lopu. En tajua. (sivusta vaan)
Ei se haluamisesta ole kiinni...
Sinä ihana mies, jonka etunimi alkaa P-kirjaimella, taidan olla vähän liiankin ihastunut sinuun. Hyvää juhannusta komistus ja nähdään ensi viikolla taas!
Vierailija kirjoitti:
Olisi mielenkiintoista tietää mikä oli oikeasti se syy mikset tykännyt että seurasin sua somessa. Oliko se syy se jonka päättelin sen olevan. Tosin tuskinpa kertoisit rehellisesti, vaikka kysyisin suoraan.
Syy oli se, ettet tykännyt mun kuvista. Tunsin oloni sen takia rumaksi. Alkoi käydä jopa itsetunnolle. Siinä sulle rehellinen syy.
Muutenkin tiesit sen kautta liikaa minusta.
Olisinpa halannut sinua, kun ei nähdä pitkään aikaan. En viitsinyt, kun se olisi voinut olla sinusta kiusallista.