Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
P toi ei sitten todellakaan ole multa
JM, ehkä vielä joskus vanhat asiat unohtuu ja löydämme toisemme uudelleen...
Meillä olisi hyvä olla yhdessä. Miltä kuulostaisi juhannus mökillä. Auringon laskiessa, nuotion hehkuessa rakkaus näyttäytyisi kauneimmillaan. Ihanampaa kuin lintujen laulu, olisi kuulla sinun onnellinen huokaus. Ikävä sua!
Minun on pitänyt kertoa jo jonkun aikaa yksi juttu....
Vierailija kirjoitti:
JM, ehkä vielä joskus vanhat asiat unohtuu ja löydämme toisemme uudelleen...
Vähän tunnisteita nyt. Mihin kirjaimeen hänen etunimensä päättyy? Mikä sun etunimen alkukirjain on? Milloin tapasitte ekan kerran?
Ikävä. Niin pohjaton ikävä mun rakasta.
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
Vierailija kirjoitti:
Onko hän A, J, K tai T?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro lisää!
Arvasin, että haluat kuulla. 😁 Olen keksinyt sinulle lempinimen! 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän A, J, K tai T?
Olli unohtui listaltasi.
Iltaa rakkaalleni. Mitä juhannukseesi kuuluu? Saisinpa viettää juhannuksen kanssasi. Haluasin olla kanssasi mökillä. Yöllä kävisimme keräämässä kukkia ja istuisimme laiturilla kuuntelemassa kesäyön hiljaisuutta. Sadekaan ei haittaisi. Olisi tunnelmallista istua tuvassa kuuntelemassa sateen ropinaa ja lämmitellä takkatulen ääressä.
Sinun etunimesi viimeinen kirjain on sama kuin minun ensimmäinen.
Vierailija kirjoitti:
Boogie hävöksissä kirjoitti:
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Kenelle tää?
Sille, joka ei tarvitse minua täydentämänä itseään, vaan on täydellinen itsessään. Sille, joka ei ole palapelin viereinen pala, vaan rikkoo palojen ja pelien rajat. Sille, joka ei ehkä huomannut tai aikonut, vaan silti yhdellä kosketuksella vei sydämeni ja asettui mieleeni. Sille, jolla on tiukka boogie. Sille, jota odotan, etsin, kaipaan, rakastan.
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihana mies, jonka etunimi alkaa P-kirjaimella, taidan olla vähän liiankin ihastunut sinuun. Hyvää juhannusta komistus ja nähdään ensi viikolla taas!
Samoin, koskaan ihastunut samalla tavalla että saan jonkun ihmisen näkemisestä energiaa ja seurassa olen oikeasti oma itseni. Kirjoitin itseasiassa aika pitkän viestin, mutta päätin olla lähettämättä koska haluan puhua tästä kahden kesken. Hyvää juhannusta, pysyt ajatuksissa vaikka matkustan toiselle puolelle Suomea. :)
Vierailija kirjoitti:
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Kenelle tää?
Sille, joka ei tarvitse minua täydentämänä itseään, vaan on täydellinen itsessään. Sille, joka ei ole palapelin viereinen pala, vaan rikkoo palojen ja pelien rajat. Sille, joka ei ehkä huomannut tai aikonut, vaan silti yhdellä kosketuksella vei sydämeni ja asettui mieleeni. Sille, jolla on tiukka boogie. Sille, jota odotan, etsin, kaipaan, rakastan.
Sä kirjoitat kauniisti. Tietääkö hän näistä vahvoista tunteistasi häntä kohtaan? Tietääkö oikeasti, oletko kertonut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä ihana mies, jonka etunimi alkaa P-kirjaimella, taidan olla vähän liiankin ihastunut sinuun. Hyvää juhannusta komistus ja nähdään ensi viikolla taas!
Samoin, koskaan ihastunut samalla tavalla että saan jonkun ihmisen näkemisestä energiaa ja seurassa olen oikeasti oma itseni. Kirjoitin itseasiassa aika pitkän viestin, mutta päätin olla lähettämättä koska haluan puhua tästä kahden kesken. Hyvää juhannusta, pysyt ajatuksissa vaikka matkustan toiselle puolelle Suomea. :)
Milloin meinaat puhua tästä ihanuus? Ensi maanantaina? Kerro edes minne päin Suomea olet menossa
T: M
Paljon uusia viestejä, luetaas tarkemmin! 😊
Ikävä sua