Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VII
Kommentit (16650)
The Windmills of Your mind kirjoitti:
Eilen pelastit juhannukseni. Pelkällä hymyllä ja yhdellä sanalla annoit energiaa, että jaksan odottaa seuraavaan kertaan. Kerron tämän vielä sinulle joskus paremmalla ajalla, vaikka luulen kyllä että tiedät sen sanomattakin. Hyvää juhannusta hyvin lähelle. :)
Nyt kyllä jotain tunnistetta kehiin :)
T: yksi kaipaaja, joka eilen toivottavasti piristi sanoillaan erästä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terapiaan täytyy vaan mennä, että uskaltaa enää ylipäätään tutustua kehenkään saati päästää jotenkin lähelle.
Että saa nähdä miten kalliiksi tää case vielä tulee.:)No onpa ottanut koville, kun vielä terpiatkin täytyy kahlata läpi. Jos ei osaa pakkeja vastaan ottaa,niin tuollaista söhläämistähän se sitten elämä on.. Ota vielä mielealalääkitys syvään masennukseen, niin olet ihan pohjalla.
Minä aion Juhannusmieheni kanssa ilakoida koko tulevan viikonlopun.
Juhannusmies.:D
Itselläni ei ole maanista tarvetta saada seuraa, kaikki lähtee muualle enkä jaksa itse lähteä ja olla monta päivää kun takana monta viikkoa 24/7 ihmisten seurassa, niin menen yksin telttaileen ja juon ehkä sieniteetä tai skumppapullon.
Luen ja kässehdin Suomen suvessa, syön hyvin.
Tai mitä nyt tekee mieli.
Jotkut rumat ja vainoharhaiset hehkuttaa rakkauttaan ”kaipaajilleen”.
Ikävä sinua. Ei raastava, mutta kova. J-miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut rumat ja vainoharhaiset hehkuttaa rakkauttaan ”kaipaajilleen”.
Ei mennyt kokonaan oikein, ei ole mitään "rakkauden hehkuttamista" sanoa näkeekö muut hyvässä vai huonossa valossa :D Se on asia mikä ihmissuhteissa on tärkeää tietää, tai muuten tulkitsemisvaikeuksia on tosi paljon liikaa.
Vierailija kirjoitti:
The Windmills of Your mind kirjoitti:
Eilen pelastit juhannukseni. Pelkällä hymyllä ja yhdellä sanalla annoit energiaa, että jaksan odottaa seuraavaan kertaan. Kerron tämän vielä sinulle joskus paremmalla ajalla, vaikka luulen kyllä että tiedät sen sanomattakin. Hyvää juhannusta hyvin lähelle. :)
Nyt kyllä jotain tunnistetta kehiin :) <3
T: yksi kaipaaja, joka eilen toivottavasti piristi sanoillaan erästä
Kerron mielummin hänelle kasvotusten kun seuraavan kerran nähdään. Varmaan kylläkin juhannuksen jälkeen. "Hyvin lähelle" pitäisi pystyä päättelemään millainen kohtaaminen tämä on ollut.
Naiselle, sen verran voin kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan suhde meillä olisi, jos olisimme "me"? Mitä ajattelet asiasta?
Ajattelen, että suhteemme olisi rakastava ja intohimoinen. Meillä olisi hauskaa ja paljon hyvää huumoria. Meillä olisi hyvä olla yhdessä ja seksimme olisi kiihkeää ja hellää. Eläisimme aktiivista elämää, mutta osaisimme myös relata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millainenkohan suhde meillä olisi, jos olisimme "me"? Mitä ajattelet asiasta?
Ajattelen, että suhteemme olisi rakastava ja intohimoinen. Meillä olisi hauskaa ja paljon hyvää huumoria. Meillä olisi hyvä olla yhdessä ja seksimme olisi kiihkeää ja hellää. Eläisimme aktiivista elämää, mutta osaisimme myös relata.
Minkälainen elämä teillä nyt on? Ilmeisen hyvä jos siirtoja ei tapahdu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.
Mikäs se viimeinen piaara oli?
Tää case kokonaisuudessaan.
Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.
Eikä tästä siis oltu mulle rehellisiä, vaan kustiin kunnolla silmään.Kuule T, älä jaksa kirjoitella itsellesi selityksiä, joissa imartelet itseäsi. Ymmärrä, ei mitään tunnetta, vähiten varapil**na olosta.
Tarina meni niin, että kuvittelit ” ottaneesi ” puudelin jne seksilelun ja ylenpalttisen epämiehekkäästi maksajan kotona makaamiselle. Sinä et ole aikuinen vaan ikuinen inisijä ja uhri. Säälistä leikkiä leikittiin pieni hetki, kun juoni oli selvä. Poistuminen kämpästä ” töihin ” kävi joutuisasti kun oli vessan viemärit putkimiehen ansiosta hoidettu ja siivous odotti. Se oli se sun elämäsi viimeinen mahdollisuus, ja paras. Olen yhä sinisilmäinen, koska se ei haittaa edes työssä.
Pointti on ; epämies, joka palstalla ulinana ja Sinkkumies uhona nähty. Lopeta itsellesi kirjoittelut minua täysin epäuskottavasti pelleillen, tai älä, ihan sama. En alanuolta T sua.
Terv. A
Ps. Ja poistoon menee... ?!?
Äläpä itse imartele itseäsi ja kuvittele liikoja, että joku mies sinua netissä jaksaisi esittää.
Nuoren naisen tekstiin räksytät taas kerran....
Heh heh, joku on paikalla ja kertoo kumpaa sukupuolta yritti tekstissä esittää ja niin ah kuormittunut, kun perässä roikutaan.
Voi raukkaa, luultavasti olet paikalla aatonkin täällä itsellesi kirjoitellen kaipaavia tekstejä, jotka niin rasittavia lukea.
Live komedia, mieslapsi, siinä se huvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä kumpi on rasittavampaa; kitua hyvin kouriintuvassa kaipauksessa pahimmillaan ollen jossain tajunnan rajamailla vai olla ilman kaipausta, mutta potea toisen tuskia ja otsa rypyssä miettiä, että toivottavasti sillä on kuitenkin kaikki hyvin ja rauha sydämessä?
Ei minun egoni raivo koskaan poista sitä, ettenkö sydämestäni toivoisi hänelle vain hyvää ja tuntisi tuskaa puolestaan.etkö saisi otettua yhteyttä tuohon ketä kaipaat?
En kyllä tiedä mitä edes sanoisin, vaikka saisinkin.
Entä jos tuo toinen tuntee samoin ja molemmat kaipaatte toisianne kuten sinä kaipaat häntä? Etkö haluaisi ottaa asiasta selvää? Väliäkö sillä millä sanoilla, kunhan otat yhteyttä?
Sinä olet lämpö mun mielessäni, keveys askeleissani, sinä olet tämän juhannuksen taika. Sinua pysähdyn ajattelemaan yön hiljaisina hetkinä, annan kesäyön kantaa terveiset sinun luo, sinulle rakkaalleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tää oli se kuuluisa viimeinen pisara joka katkaisee kamelin selän, en oikeasti olisi uskonut sinusta (siis ihan alkuperäisen kuvan perusteella) että olisitkin pahin ikinä.
Ettei minua pidetä minään, ei välitetä tuntuuko joltain vai ei, leikitään tunteillani, käytetään jonain varap*lluna, piristeenä tuomaan vaihtelua jne.
Eikä tästä siis oltu mulle rehellisiä, vaan kustiin kunnolla silmään.Kuule T, älä jaksa kirjoitella itsellesi selityksiä, joissa imartelet itseäsi. Ymmärrä, ei mitään tunnetta, vähiten varapil**na olosta.
Tarina meni niin, että kuvittelit ” ottaneesi ” puudelin jne seksilelun ja ylenpalttisen epämiehekkäästi maksajan kotona makaamiselle. Sinä et ole aikuinen vaan ikuinen inisijä ja uhri. Säälistä leikkiä leikittiin pieni hetki, kun juoni oli selvä. Poistuminen kämpästä ” töihin ” kävi joutuisasti kun oli vessan viemärit putkimiehen ansiosta hoidettu ja siivous odotti. Se oli se sun elämäsi viimeinen mahdollisuus, ja paras. Olen yhä sinisilmäinen, koska se ei haittaa edes työssä.
Pointti on ; epämies, joka palstalla ulinana ja Sinkkumies uhona nähty. Lopeta itsellesi kirjoittelut minua täysin epäuskottavasti pelleillen, tai älä, ihan sama. En alanuolta T sua.
Terv. A
Äläpä itse imartele itseäsi ja kuvittele liikoja, että joku mies sinua netissä jaksaisi esittää.
Nuoren naisen tekstiin räksytät taas kerran....Heh heh, joku on paikalla ja kertoo kumpaa sukupuolta yritti tekstissä esittää ja niin ah kuormittunut, kun perässä roikutaan.
Voi raukkaa, luultavasti olet paikalla aatonkin täällä itsellesi kirjoitellen kaipaavia tekstejä, jotka niin rasittavia lukea.
Sä olet itse live komedia, Nasse Naseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terv. A
Nuoren naisen tekstiin räksytät taas kerran....Heh heh, joku on paikalla ja kertoo kumpaa sukupuolta yritti tekstissä esittää ja niin ah kuormittunut, kun perässä roikutaan.
Voisitko nyt vaan jättää kaipaajat rauhaan ja mennä muualle vinkumaan?
Harhaisen täti-ihmisen sama levy päivästä toiseen häiriköiden kiinnostaa: ei ketään.
Juttus on tylsiä ja ns. nähty, mitä edes teet tässä ketjussa kun et kaipaa ketään?
Hanki elämä ja lopeta roikkuminen ihmisessä jota selkeästi inhoat.
Mitä itse tykkäisit, jos joku vanhempi naisihminen huohottaisi harhoineen niskassa harva se päivä?
Olet nolo. Niin ja pilaat muiden ketjun.
Myötähäpeää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Tykkäisitköhän reissata kanssani mies?
Minne haluaisit reissata?
Tänään olen sinua vailla niin, että sattuu. Sydän, mieli, sielu, aivot, joka hlvetin solu huutaa sinua. En enää osaa olla, kun sinä puutut. Missä sinä vaellat, miten sinut löytää? Oletko tyhjässä kaupungissa, kuljetko metsäpolkua, istutko järven rannalla? Täällä sinä et ole, tänne sinut haluan, lähelle, syliin, rakastettavaksi.
Sä tunnuit kuitenkin olevan tietyiltä osin aika samantyyppinen kuin nää jo koetut. Ja niiden kanssa oli aina se pieni nalkuttava tunne, että olen vääränlaisen ihmisen kanssa. Hitto, menikö tää sittenkin niin kuin pitikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kyllä tiedä kumpi on rasittavampaa; kitua hyvin kouriintuvassa kaipauksessa pahimmillaan ollen jossain tajunnan rajamailla vai olla ilman kaipausta, mutta potea toisen tuskia ja otsa rypyssä miettiä, että toivottavasti sillä on kuitenkin kaikki hyvin ja rauha sydämessä?
Ei minun egoni raivo koskaan poista sitä, ettenkö sydämestäni toivoisi hänelle vain hyvää ja tuntisi tuskaa puolestaan.etkö saisi otettua yhteyttä tuohon ketä kaipaat?
En kyllä tiedä mitä edes sanoisin, vaikka saisinkin.
Entä jos tuo toinen tuntee samoin ja molemmat kaipaatte toisianne kuten sinä kaipaat häntä? Etkö haluaisi ottaa asiasta selvää? Väliäkö sillä millä sanoilla, kunhan otat yhteyttä?
En usko kyllä, olen joskus yrittänyt ja tilaisuuksia hänellä olisi ollut.
Niin minäkin 👉👌x100