Onko tämä nyt sellainen haamu raskaustesti?
Tässä kuva testistä.
Silmiä siristämällä näkee jotain.
Menkkojen pitäis alkaa vasta 4 päivän päästä.
Testi on pregcheck merkkinen
Kommentit (121)
On tuo plussa kun siinä on selkeästi sävyä. Ja ohjeissakin sanotaan että hailakkakin plus on positiivinen. Sitten se onko se raskaus esim kemiallinen on hankala tietää ennen kun joku aika kuukautisten poisjäännistä
Sanoisin, että siltä väliltä, onko viivan paikka vai hailu plussa. Itselläni tullut aina niitä viivan paikkoja ja sen ainoan kerran, kun olen raskaana ollut, tuli kyllä oikein tulenpunainen viiva heti alkuun.
Vierailija kirjoitti:
On tuo plussa kun siinä on selkeästi sävyä. Ja ohjeissakin sanotaan että hailakkakin plus on positiivinen. Sitten se onko se raskaus esim kemiallinen on hankala tietää ennen kun joku aika kuukautisten poisjäännistä
Täällä jo joku aiemmin sanoi, ettät uollaisen viivan saa näkymään vaikka vedellä kastelisi tikkua. Noissa testeissä tulee aina tio haalean hailakka viiva. Ei ole plussa. Vuoden verran kuvittelin itsepäisesti noita plussiksi (täällä sanottiin juuri tuota mitä ylempänä on), kertaakaan ei ollut. Kun se plussa sitten tuli, niin sen erotti kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä jo joku aiemmin sanoi, ettät uollaisen viivan saa näkymään vaikka vedellä kastelisi tikkua. Noissa testeissä tulee aina tio haalean hailakka viiva. Ei ole plussa. Vuoden verran kuvittelin itsepäisesti noita plussiksi (täällä sanottiin juuri tuota mitä ylempänä on), kertaakaan ei ollut. Kun se plussa sitten tuli, niin sen erotti kyllä.
Itse en ole tuollaista saanut kun raskaana
Mitä ihmeen paskaa täällä oikein jauhetaan! Olen tehnyt varmaan 100 negatiivista testiä ja niihin ei viivan paikkaa ole tullut näkymään, jos on ollut negatiivinen! Sen sijaan, kun tuli tuollainen haamuviiva, niin olin raskaana! Tosin epätoivotusti ja se päätyi aborttiin. Samoin kaverilla tuli tuollainen ja oli raskaana, tyttö syntyi myöhemmin. En tiedä mitkä mistään tietämättömät tyypit täällä omiaan selittelevät, mutta negatiivisessa ei näy viivan paikka! oli väriä tai ei, sillä ei ole merkitystä!
Jatkan vielä, että tuo viiva tulee tuosta tummumaan kyllä sitten kun sun kuukautiset on oikeasti jo myöhässä. Mä näen tossa viivan paikan ja äärimmmäisen hailakkaasti myös väriä.
Vierailija kirjoitti:
Jatkan vielä, että tuo viiva tulee tuosta tummumaan kyllä sitten kun sun kuukautiset on oikeasti jo myöhässä. Mä näen tossa viivan paikan ja äärimmmäisen hailakkaasti myös väriä.
Se toinen (tarkistus) viiva tulee aina, oli raskaana tai ei. Jos on raskaana, se on tumma, jos ei (niinkuin ap:n testissä) viiva näkyy valkoisena
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se toinen (tarkistus) viiva tulee aina, oli raskaana tai ei. Jos on raskaana, se on tumma, jos ei (niinkuin ap:n testissä) viiva näkyy valkoisena
No eipä ole itellä tullut koskaan. Ja riippuu varmaan vähän näytön asetuksista, että näkeekö sen värin vai ei ja minä kyllä nään läppärini näytön asetuksilla
Ei kannata noin aikaisin testata. Odota edes että menkat ovat päivän myöhässä ja aina aamupissasta testi.
T: 4 raskautta mutta vain 2 lasta
Itselleni on noin haalea plussa tullut joka kerta, vaikka menkat jo myöhässä. Siitä sitten vahvistunut pikkuhiljaa, ja olleet tasavahvat vasta, kun menkat yli viikon myöhässä. Eli jos olisin itse tuon testin tehnyt, olettaisin olevani raskaana. Kolme raskautta ja lasta siis takana minulla. Myös kymmeniä negatestejä tehnyt elämäni aikana, ja niihin ei ole KOSKAAN mitään "viivanpaikkaa", tai hailua viivaa tullut, ainoastaan yksi viiva, muuten ihan pelkkää valkoista lopputesti.
Voi olla haamu mutta minusta joissakin liuskoissa on jo ennen pissimistä tuommoinen viiva = viivan paikka, joka näkyy kun tarkaan sihruttaa. Tee uusi vaikka viikon päästä :)
Kyllä minun silmäni tuossa näkevät haalean viivan ja kontrolliviivan. Ja hiukan väriäkin. Tuossa vaiheessa hormonia on niin vähän, että sen vuoksi viiva on niin haalea. Aamuvirtsasta saattaa jo nyt tulla tummempi.
Terveydenhuollossa näitä erilaisia liuskatestejä (ulosteen veri, huumetestit, mononukleoosi mitä näitä nyt on missä sitä yhtä viivaa kytätään) tehneenä sanoisin positiivinen. Jos siinä jotain näkee, se reaktio on tapahtunut mikä saa viivan näkymään. Mitään ei näy, jos niitä reaktion aikaansaavia aineita ei näytteessä ole.
Mitä järkeä on testata kun kuukautisten ei olisi pitänyt edes alkaa? Dorkaa!
Odota, että kuukautiset ovat ainakin viikon myöhässä ja testaa sitten.
Itse testasin samaan aikaan aikoinaan ja samanlainen haamu tuli. Se haamu on nyt jo 4v ❤️ Testaa parin päivän päästä uudestaan vielä
Mulla on tommosesta haamusta 3,5v typy
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eipä ole itellä tullut koskaan. Ja riippuu varmaan vähän näytön asetuksista, että näkeekö sen värin vai ei ja minä kyllä nään läppärini näytön asetuksilla
Siis tarkotin sitä raskausviivaa, sori :D
Negatiivinen, vaikka kuinka siristelin ja zoomasin