”Ei ole naisellista kuunnella heavymetallia” Mitä vastaisit tuollaiselle
Kommentit (52)
Naurahtaisin ja jättäisin omaan arvoonsa. Ei tuollaiseen aivopieruun kannata edes vastata.
Ihan ok teinille. Mutta jos aikuinen kuuntelee heviä niin jotenkin aikuistuminen jäänyt kesken, jätä sika.
Nauraisin. Ei helmiä sioille. Typeryksille selittelyyn ei kannata tuhlata aikaansa.
Olen mies ja pidän enimmäkseen vain jostain akustisesta musiikista, enkä erityisemmin välitä olla missään kuuloetäisyydellä jos jotain hevi-musaa jostain satun kuulemaan.
Radiossanikin vaihtuu justiinsa sillä hetkellä kanava ja vähän vikkelään vielä...
Varmaan sanoisin, ettei mun elämän suurin tavoite ole elää "naisellista" elämää, varsinkaan jos ei siihen kuulu metallin kuuntelu. Vaikeaa olis nauramatta olla, jos joku tuollaista tulisi sössöttämään :D
tarvitseeko kaiken naisen tekemän ja tykkäämän olla aina huippunaisellista?
olen myös sitä mieltä ettei Iron maidenit ja ac/dct ole sieltä naisellisimmasta päästä mutta so what. Kukin tykkää mistä tykkäät.
ja jos metallista puhutaan yleisesti ottaen eikä vain "hevistä" niin löytyyhän sieltä sellaista ehkä feminiinisempääkin, jos näitä nyt jotenkin tarvitsee määritellä.
Sano että tunkee sn naisellisuuden perseeseensä. Jokainen saa kuunnella mitä haluaa.
"Kiitos mielipiteestä" ja nauraisin päälle. Käheästi.
Ei tästä nyt siis saa vääntämälläkään mitään sukupuolikysymystä.
Jotkut vain pitävät hevistä ja jotkut toiset taas suurinpiirtein inhoavat sitä.
Laittaisin Slayerin kovemmalle ja laulaisin mukana.
Vierailija kirjoitti:
naiselle, joka sanoo noin?
"Onko naisellista laukoa typeriä mielipiteitä?"
Mä näytän suunnilleen kirjastontädiltä. Mun oletetaan kuuntelevan jotain Vain elämää-levyjä. Kun tulee ilmi että kuuntelen raskaampaa musiikkia, miehet yleensä menee sanattomaksi. En mä siitä sitten sen enempää keskustele. Ennakko-oletukset on huvittavia.
Eipäs nyt leimata kirjastontätejä! Suuntaan tahi toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Mä näytän suunnilleen kirjastontädiltä. Mun oletetaan kuuntelevan jotain Vain elämää-levyjä. Kun tulee ilmi että kuuntelen raskaampaa musiikkia, miehet yleensä menee sanattomaksi. En mä siitä sitten sen enempää keskustele. Ennakko-oletukset on huvittavia.
Huh huh, kuulostaa aika pahalta. Kuuntelet paskaa musiikkia vain koska haluat olla kova täti.
Vierailija kirjoitti:
naiselle, joka sanoo noin?
Sanoisin että Jaa...ja lisäisin volyymia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, kuulostaa aika pahalta. Kuuntelet paskaa musiikkia vain koska haluat olla kova täti.
NIinpä!! Ja ajattele, tästä kovuudestani ei edes kovin moni tiedä, koska kuuntelen musiikkia lähinnä kotona. Olen salakovis.
Itse olen huomannut nuorten naisten kuuntelevan lähinnä power metalia, folk metalia ym melodisempia genrejä. Poikkeuksiakin totta kai on.
En kai sanoisi sen kummempaa. Jokaisella oma musiikkimaku ja niinhän sanotaan ettei musiikkimausta/makuasioista voi kiistellä ;) Itse kuuntelen raskaampaa musiikkia enkä koe sitä ongelmaksi.