Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

10 vuotta sinkkuna

Yksinäinen
26.05.2018 |

Tänään tulee päivälleen 10 vuotta siitä kun erosin lasten isästä. Ahdistaa, koska olen edelleen sinkku. Kaikki löytää itselleen uudet kumppanit ja mä vaan olen edelleen yksin. Alkaa iskeä jo paniikki. Muutamilla treffeillä käynyt mutta ne eivät johtaneet mihinkään. Mistä ja miten sen kumppanin voi löytää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina ollut sinkku. Miten löysit sen ensimmäisen?

Vierailija
2/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten isä oli toinen seurustelukumppani, mikä mulla on ollut. Eka löytyi baarista, toka kaverin juhlista. 20v oli vähän enemmän mahdollisuuksia kuin 40v...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy vaan ahkerasti erilaisissa tapahtumissa tai harrastuksissa joihin voi ottaa lapset mukaan. Vie sun lapset johonkin harrastukseen missä odotellessa tutustut muihin vanhempiin, siellä joukossa voi olla myös sinkku vanhempia. Tutustu naapureihin ja pyydä vaikka grillaamaan. Jos asut kerrostaloalueella niin osallistu talkoisiin ja talon grillijuhliin. Lähde laivalle, konserttiin, messuille...

Kyllä mun mielestä aikuinen jolla on lapsia tutustuu helpommin muihin ihmisiin kuin tälläinen lapseton sinkku. Lapsista on niin helppo puhua ja lapset alkaa leikkimään toistensa kanssa niin on pakko sitäkin kautta tutustua lapsen kaverin vanhempiin. Eikä kaikilla niillä vanhemmilla ole kumppania.

Kun olen vielä sen ikäinen että suurimmalla osalla on lapsia tai viimeistään nyt aletaan tekemään niin tuntuu että olen ihan eri maailmassa muihin ikäisiini verrattuna. Ei vaan ole yhteistä. Minusta yleensä kiinnostuu 20-25 vuotiaat miehet ja he ovat taas ihan liian nuoria.. Olen 30.

Vierailija
4/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastukset kokeiltu, eipä ole napannut ja lapset alkaa olla sen ikäisiä, ettei kentän laidalla enää samalla tavalla roiku vanhempia. Koulun vanhempainyhditys kokeiltu, talotoimikunta kokeiltu. Lasten ollessa pienempiä juostiin kaikki lasten tapahtumat läpi. Laivalla ollaan käyty useita kertoja vuosittain. Tosi aktiivista elämää vietetään, mutta joku mussa tökkii ilmeisesti. Musta tuntuu enemmänkin, että kun on lasten kanssa niin kaikki luulee, että se isäkin on jossain...

Vierailija
5/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 41v nainen ja yritän pysyä sinkkuna, mutta vaikeaa se on kun koko ajan joku on tyrkyllä.. :) Oli niin paljon vaikeampaa löytää miestä silloin 20+ Mutta nyt pidän vain hauskaa!

Vierailija
6/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan ei käy... :) mutta kiva että noinkin päin

Vierailija
7/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi erosit? Ja nyt ollaan taas uuden miehen perässä. Et sinä miestä tarvitse. Kyltymättömyyden takia olet onneton.

Vierailija
8/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsääntöisesti taitaa olla niin, että mies löytää sinut; ihastuu ja tekee aloitteen; jos tekee sinuun sitten vaikutuksen, niin that's it.

Sitten tosin alkaa varsinainen työnteko sen parisuhteen eteen ja toisestakin vasta näkee paljonko on sen eteen valmis tekemään ja myös uhraamaan; nämä asiat taas yhä harvemmin kohtaavat ja kai siksi ihmiset niin usein eroavat, harrastavat yhden illan juttuja tai jopa vain päättävät pysyä sinkkuina.

M48+

(24v samassa parisuhteessa ja todistanut ja jopa ennustanut monien tuttujen eron...)

Vierailija
9/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia on nyt, niin että luet sen metsästyskortin ja liityt metsästysseuraan. Sitä käyt kaikki tapahtumat ja illanistujaiset läpi niin jo on ihme jos et miestä löydä.

Ps. Alat vaikka koiranohjaajaksi ns. koiranaiseksi (koiramies) hirviporukkaan.

Vierailija
10/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen 41v nainen ja yritän pysyä sinkkuna, mutta vaikeaa se on kun koko ajan joku on tyrkyllä.. :) Oli niin paljon vaikeampaa löytää miestä silloin 20+ Mutta nyt pidän vain hauskaa!

Aah, omakehu

Vierailija
11/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mulla parisuhteesta kokemusta ja tiedän mitä se on. Suhde lasten isään kaatui, koska hänellä ei intressejä perhe-elämään ollutkaan, yksin on vaikea pitää parisuhdetta yllä. Monta vuotta olin ihan tyytyväinen yksin, mutta nyt "miehen kaipuu" on jo kasvanut valtavaksi. Yhden illan juttuja en kaipaa, vaan ihan ihmisen rinnalleni.

Jännä, jos tosiaan vain mies voi tehdä sen aloitteen... kun omat kaverit ovat sitä mieltä että miehet eivät niitä enää tee...

Vierailija
12/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metsästystä en tosiaan vielä ole kokeillut :D

Vierailija
13/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menet naapurin varatun ukon luo jonkin tekosyyn varjolla (pitäisi saada tämä purnukka auki, hihihii) ja päädytty nussimaan. Mies jättää perheensä ja vaihtaa akkansa sinuun.

Vierailija
14/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka vain hyvää rataa, katuisit kumminkin jonkun  puolihullun miehen hyysäämistä myöhemmin. 

Vierailija
15/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, omakehu

Hassu ajatus.

Mielestäni hän kertoi omasta maailmastaan.

Näetkö sinä kaikissa viesteissä jotain negatiivista ja jos, niin mitä tilanne kertoo sinusta?

ohis

Vierailija
16/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä löydät vielä miehen. Jatkat vaan aktiivista elämää ja juttelet iloisesti miehille. Flirttailua kannattaa harjoitella jos et ole flirtti... Mene sellaisiin tapahtumiin jotka sinua kiinnostaa aidosti, ei minnekään metsästämään jos se ei sinua oikeasti kiinnosta. Yritä jotenkin sivulauseessa tuoda ilmi että olet sinkku vaikka on lapsia mutta ei liian läpinäkyvästi että on haku päällä :D

Oma äitini löysi miehen 65-vuotiaana, erosi isästäni 50-vuotiaana. Eli oli pitkään yksin. Tiedän myös 68-vuotiaan miehen joka löysi naisen netistä.

Vierailija
17/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän tässä on, että kun ahdistus lykkää päälle niin pelkään, että epätoivo näkyy päälle ja ajaa miehet pois. Flirttailla osaan kyllä ja viihdyn hyvin miesten kanssa, mutta ilmeisesti pitävät mua vain hyvänä tyyppinä, eivät mitenkään potentiaalisena kumppanina.

Vierailija
18/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käy kymmenen vuoden aikana muutamilla treffeillä niin eiköhän sen sinkkuuden syy löydy ihan omasta epäaktiivisuudesta.

Tämä neuvona, ei syyllistäen. Ei ne kotoa hae. Itse olen ihan samassa jamassa. Joo, en ole ottanut neuvosta itse vaaria. Taidan viihtyä jo liian hyvin yksinäni.

M

Vierailija
19/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut sinkkuna (ja selibaatissa) viimiset 19 vuotta. En ole käynyt edes treffeillä. Sopivaa mistä ei vain tunnu tulevan vastaan. Netistä en halua etsiä.

Vierailija
20/21 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme vuotta sinkkuna, parisuhde on enää haikea kaipaus. Tiedän olevani tuleva ikisinkku.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän