Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

”Ei ole naisellista kuunnella heavymetallia” Mitä vastaisit tuollaiselle

Vierailija
26.05.2018 |

naiselle, joka sanoo noin?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän suunnilleen kirjastontädiltä. Mun oletetaan kuuntelevan jotain Vain elämää-levyjä. Kun tulee ilmi että kuuntelen raskaampaa musiikkia, miehet yleensä menee sanattomaksi. En mä siitä sitten sen enempää keskustele. Ennakko-oletukset on huvittavia.

Älä aliarvioi kirjastontätien musiikkimakua 😅

Vierailija
22/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin hänelle, että vuosituhat vaihtui jo, mutta tämä henkilö ilmeisesti ei huomannut sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"haista p*ska ja kuuntele sitä cheekkiä"

Vierailija
24/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh. Olen ulkoisesti hyvin naisellinen, käytän naisellisia vaatteita, kannan aina laukkua mukana, meikkaan ja laitan hiuksiani. Kuuntelen myös heviä. Enkö enää olekaan naisellinen? Miehinen mies?

Vierailija
25/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyjä on selvästi niin eri maailmasta että miksi edes välität? Välittääkö kukaan hevimies jos heidän musiikkimakuaan arvostelee?

Vierailija
26/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa moiselle naiselle ja pitäisin sitä  yksinkertaisena. Ikävä ois elää noin ahtaassa lokerossa.

Vierailija
27/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä heitin takaisin, että ainakin mä teen mitä tykkään enkä ole nyhverö. Tämä naapuri, joka tämän sanoi on semmoinen nyrkin ja hellan välissä elävä kotiäiti, joka ei tee mitään ilman miehen lupaa.

Vierailija
28/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ylipäätään pitäisi kuunnella "naisellista" musiikkia ja mitä se edes on? Naisten tekemää musiikkiako?

Vierailija
29/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Mitä sitten?”

Vierailija
30/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
31/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moksauttaisin takaisin että ei ole naisellista olla mielipiteitä.

Vierailija
32/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Örisisin sille "die motherfucker, die motherfucker, die" tietenkin

Vierailija
33/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ei ookaan"

Vierailija
34/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän suunnilleen kirjastontädiltä. Mun oletetaan kuuntelevan jotain Vain elämää-levyjä. Kun tulee ilmi että kuuntelen raskaampaa musiikkia, miehet yleensä menee sanattomaksi. En mä siitä sitten sen enempää keskustele. Ennakko-oletukset on huvittavia.

Mulla sama! Miehet yllättyvät kuullessaan asiasta, mutta jostain syystä naiset tunnistavat myös "kaappihevarin". He eivät osaa sanoa sitä tiettyä piirrettä, joka paljastaa musiikkimakuni, mutta jotenkin he vain onnistuvat siinä.

Vierailija
35/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän myötä mulla on mennyt musiikkimaku vain rankempaan suuntaan, vaikka metallia olen kuunnellut teinistä asti. En jaksa yleensä pukeutua perus hevi-kliseisesti. Hauskaa yllättää ihmisiä toisaalta. 

Vierailija
36/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuljen tuolla kiltin naapurintytön näköisenä, mutta kuulokkeissa pauhaa Darkthrone, Black Funeral, Emperor ym.

Vierailija
37/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on naisellinen musiikki? Ihan mielenkiinnosta haluaisin tietää miten ihmiset määrittelee sen, enemmänkin iän enkä sukupuolen perustella "lokeroin" odotuksia toisen musiikkimausta esim nuoret tytöt kuuntelee nykymusiikkia, sitä uusinta, 70-100v tykkää iskelmästä yms

Vierailija
38/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purskahtaisin varmaan tahtomattani nauruun moisen idiotismin edessä. Sen jälkeen vetäisi kyllä hiljaiseksi...perusteet samat ja perään tooodella pitkä ja syvä huokaus...

Vierailija
39/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on ahdasmielinen käsitys sukupuolirooleista ja sinun kannattaisi oppia ajattelemaan naisia ja miehiä ensisijassa yksilöinä."

Vierailija
40/52 |
26.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

naiselle, joka sanoo noin?

"No minä olenkin tällainen feministirekkalesbo."