Mikä estää sinua harrastamasta lihasvoimaharjoittelua 2x viikossa, 1-2h kerrallaan?
Tässä vaiheessa enemmistö varmaan tietää lihasten tuomat hyödyt, urheilun tuomat hyödyt ylipäätänsä, niin miksi ei edes sitä tieteellisesti todistettua tapaa kasvattaa lihaksia, eli kaksi lihasvoimaharjoittelua viikossa, voida toteuttaa?
Kommentit (44)
Liikun kyllä mutta joku lihasten pumppaus on hemmetin tylsää.
Toteutan kyllä.
Katselee vanhoja kuvia niin kädet ovat kuin spagettia verrattuna nykyiseen.
m40
Käytän senkin ajan mieluummin juoksemiseen kuin salihomoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Ei sua oikeasti kiinnosta randomien tekemiset.
Jätä absoluuttiset toteamukset jonnekin muualle, jos et tiedä koko totuutta, niin saatat löytää sellaisen rauhan, sekä onnellisuuden mitä et uskonut olevan edes olemassa.
Et tiedä aikomuksistani mitään.
AP
Minulla ei ole käsiä eikä jalkoja ja olen lisäksi neliraajahalvaantunut.
Varmaan se että teen fyysistä työtä 8 tuntia päivässä ja jos tekisin vain 1-2 tuntia kaksi kertaa viikossa en jaksaisi tehdä työtäni.
Vierailija kirjoitti:
Käytän senkin ajan mieluummin juoksemiseen kuin salihomoiluun.
Tätä nyt ei suoranaisesti kysytty, vaan miksi. Juokseminen on hyvä harrastus ja hyvä urheilumuoto, mutta nyt kyseltiin lihasten kehittämistä sekä sen tuomien hyötyjen tiedostamista ja silti sen puutetta.
AP
Olen ollut kaksi viikkoa flunssassa niin en vaan oo pystyny. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan se että teen fyysistä työtä 8 tuntia päivässä ja jos tekisin vain 1-2 tuntia kaksi kertaa viikossa en jaksaisi tehdä työtäni.
Joo. Etenkin naisena raksalla on ihan turha virua jos ei tuota enempää viitsi treenata.
Tulen siitä jäykäksi, joka paikka särkee enkä jaksa tehdä muuta liikuntaa siksi. Niskat jumittuu, päätä särkee.
Jos ja kun liikuntaa pitää harrastaa, niin mieluummin harrastan sellaista liikuntaa mistä nautin, kuten pilates.
Mulla on varmaan jotenkin poikkeava kroppa, se vaatii pitkän palautumisen, ja mä sentään pitkään yritin tuota salia.
Viimeksi ylikuormituin reenatessani ja meimasin jäädä auton alle 3 kertaa. Puolen vuoden sisässä. Tein vähemmän mitä normaali töissä käyvä. Muista en tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Koska 1-2 h treeni on epätehokas. Mieluummin teen 3-4 lyhyempää treeniä.
Aivot ja järki. En tee lihaksilla juuri mitään, en siis rakenna niitä. Varsinkaan jonkun kompulsiivisen pervon mieliksi en tule niitä rakentamaan. Hyi fittan
Luonnossa liikkuminen on paljon järkevämpää kuin kaupungissa sisällä kuntosalin keinovalossa oleminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä absoluuttiset toteamukset jonnekin muualle, jos et tiedä koko totuutta, niin saatat löytää sellaisen rauhan, sekä onnellisuuden mitä et uskonut olevan edes olemassa.
Et tiedä aikomuksistani mitään.
AP
Paskajankkaus randomien tekemisistä?
Vierailija kirjoitti:
Tulen siitä jäykäksi, joka paikka särkee enkä jaksa tehdä muuta liikuntaa siksi. Niskat jumittuu, päätä särkee.
Jos ja kun liikuntaa pitää harrastaa, niin mieluummin harrastan sellaista liikuntaa mistä nautin, kuten pilates.
Mulla on varmaan jotenkin poikkeava kroppa, se vaatii pitkän palautumisen, ja mä sentään pitkään yritin tuota salia.
Sali on "liikuntamuodoista" huonoin, käytännössä sellaisella ugh luolamies nostaa kiveä -tasolla. Ei sisällä oikeastaan mitään liikettä tai dynamiikkaa