Vanheneminen koskettaa meitä kaikkia. Miten saa vanheta, miten ei saa? Palsta on täynnä pilkkaa vanhenevista
Milloin missi on mummo, jos on 30 (!!)-vuotias. Milloin on naurettavaa käyttää lippistä 40+-vuotiaana. Ei saisi matkustaa ratikassa, ei junassa, ei käydä kaupassa tukkimassa käytäviä. Kampaus on aina vääränlainen. Vaatteet myös aina vääränlaisia.
Millaisen vanhenamisen arvon av-raati suo eläkeikää lähestyville?
Kommentit (72)
Muutamasta palstan vatipäästä ei tarvi välittää. Ovat arvottomia elukoita.
Vierailija kirjoitti:
Poissa nuorempien tieltä.
Niissä nuorermmissa on paljon edessä sellaisia lyllertäjiä, joita saa väistellä nopsakinttuisempana
Enpä nyt tiedä muutamasta, kun tämä on aiheena täällä tämän tästä. Pitävätkö he omia vanhempiaan ja isovanhempiaan halveksittavina rupsahtaneina olioina?
Totta. Kaikkeen muuhun rasismiin puututaan, mutta vanhemmista ihmisistä saa puhua mitä vaan.
Vaikka ikääntyvät ihmiset eivät esim. Käyttäydy rikollisesti, kuten iso osa tiettyjen väestöryhmien edustajat.
Tähän täytyisi saada muutos.
Vauvojen huudoista ei kannata välittää.
Aina löytyy ihmisiä, joiden mielestä muut eivät saisi nauttia elämästä. Miksi antaisimme moisten ankeuttajien päättää omista asioistamme?
Eikö niiden kirjoittelijoiden mielessä käy omat vanhemmat?
Eivät tajua että itsekin vanhenevat. Ovat jotain 20-24 vuotiaita.
Mitä järkeä on yleensäkään välittää yhtään mitään siitä, mitä joku internetissä kirjoittaa?
En ole nähnyt pilkkaa. Aloitus kertoo paljon ap:stä.
Kun tietäisitte miten nopeasti aika kuluu. Vastahan olin Helsingin yössä bailaava iloinen nuori opiskelijatyttö, nyt 65.
Vierailija kirjoitti:
En ole nähnyt pilkkaa. Aloitus kertoo paljon ap:stä.
Et ole nähnyt? No just joo.
Mitä väliä joillain netissä päätään aukovien negatiivisten luusereiden mielipiteillä?
Ei itseäni voisi ainakaan vähempää kiinnostaa mikään latteamielisen nettikansan ”pilkka”. Eivät ole relevantteja ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Enpä nyt tiedä muutamasta, kun tämä on aiheena täällä tämän tästä. Pitävätkö he omia vanhempiaan ja isovanhempiaan halveksittavina rupsahtaneina olioina?
No ei niistä missiä saisi tekemälläkään.
Helvetti! MUMMOT KUMOON!!! Ja turvat ruttuun!
Näille huutelijoille tule ikäkriisi kun täyttää 30v. Venyttävät teini-ikäänsä ja kun mittari heilahtaa alueelle jossa jotain näyttöjäkin jo pitäisi olla niin ahdistutaan, masennutaan, ja hätäännytään.
Vierailija kirjoitti:
Ne ovat itse syrjäytyneitä, aikaisin orvoiksi jääneitä, avioeroperheistä jne,
Miksi ap kysyt palstalta, miten sinä saat olla? Täältä likasankosta, jossa tosiaan vain haukutaan kaikkia kaikesta kaiken aikaa. Elä hyvä ihminen omaa elämääsi, miten parhaaksi näet.
Minä en ole ainakaan 34-vuotiaana vanha. Tapasin mieheni tuossa 30-vuotiaana ja olin niin kaunis, että mies vain tuijotti kun olimme treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö niiden kirjoittelijoiden mielessä käy omat vanhemmat?
Narsistin mielessä ei ikinä ole kuin oma napa
Poissa nuorempien tieltä.