Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä normaalipainoinen, 160-170cm nainen, mitä olet tänään syönyt?

Vierailija
24.05.2018 |

Entä viikon muina päivinä? Kuinka aktiivinen olet ollut? Kerro kommentissasi myös mittasi.

Kommentit (119)

Vierailija
1/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus yli sallitun eli 175cm. Käynyt sushibuffetissa ja valkoviiniä 2 lasia.

Vierailija
2/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proteiinijuoman ja -patukan, pian alan syömään juuressoppaa. Tätä tää on joka arkipäivä. Viikonloppusin mättään pitsaa ja kebabbia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän mennessä kourallisen karkkia ja pari kuppia kahvia. Ja banaanin.

Vierailija
4/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi muroja ja maitoa, pienehkö annos, päivällä valmispikapuuropussi ja teetä, kotona maksalaatikkoa ja salaattia äsken kuppi kahvia ja kolme pientä keksiä. Juomana vesi.

170cm/59kg.

Vierailija
5/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 cm, 65 kg. Hyötyliikuntaa 3 km kävelyä. Istumatyö. Kotona löhöän vaan sängyssä. Oon syönyt viisi ruisleipäpalaa metwurstilla, kurkulla ja paprikalla. Pari kourallista pistaasipähkinöitä, snickers-patukan, omenan, mehujään. Illalla syön vielä kanasalaatin.

Vierailija
6/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihalla mukavaa tekemistä...vettä ja kahvia.

Kohta ruoka, pinaattikeitto, munia, jäätelöä.

Illalla lämppäreitä.

Vierailija
7/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihreää teetä, mustaa kahvia ja vettä

Tomaatti, 2 päärynää, 7 palaa näkkäriä voilla

Kanaa ja perunoita

Vielä jotain illalla.

Töitä tehnyt, hoitanut asioita ja kävellyt reippaasti 4 km

Vierailija
8/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaks jälkiuunileipää oivariinilla, kahvia kevytmaidolla, kanawokkia.

Iltapalaksi syö luultavasti jotain proteiinipainotteista. Liikkunut en ole juuri ollenkaan, koska olen tehnyt etätöitä kotona.

Vierailija
9/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin kesäaikaan syöminen on kevyen puoleista. Aamulla kermavaahtoa viimevuotisilla marjoilla, lasillinen piimää. Päivällä pari keitettyä kananmunaa majoneesilla, kurkkua ja paprikaa lisäksi. Illalla vielä grillataan kassleria tai ribsejä ja syödään kasvisten kanssa.

Talviaikaan tietty ruoka on erilaista.

Vierailija
10/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi annos pikapuuroa, töissä kahvi ja croisant, lounaaksi söin tonnikalasalaatin ja suklaan makuisen proteiinivanukkaan. Illalla olis tarkotus tehdä kanakeittoa. Eilen oli vapaapäivä ja kävin shoppailun lomassa syömässä Hesburgerissa ja sit jälkkäriks jätskiä :)

Vierailija
11/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 karjalanpiirakkaa, jugurttia, banaanin, 2 jauhelihapihviä, 2 perunaa, salaattia, 2 palaa leipää, viinirypäleitä ja jätskin. Tällä viikolla oon ajanut joka päivä töihin fillarilla. Päivässä tulee ajettua 30km. Lisäksi oon paininut 2x90 minuuttia ja yhtenä päivänä kuntopiiri 45min. 169cm ja 68kg.

Vierailija
12/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon syönyt tänään aamulla kaksi keitettyä kananmunaa soijakastikkeella maustettuna, kaksi kuppia teetä ja n. desin marjoja. Lounaalla söin 1,5 annosta spagettia, soijarouhebolognesea, kaksi suklaapalloa ja kaksi kuppia kahvia. Sen lisäksi olen juonut kupin vihreää teetä. En ole tehnyt tänään muuta aktiivista kuin kotitöitä, mutta menen kohta pyöräilemään tai lenkille. Olen 169 cm ja painan ehkä 67 kg.

Vierailija
13/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 lattea, 2 viipaletta ruisleipää, kalkkunaleikettä, juustoa ja kurkkua, 2 appelsiinia mehuksi puristettuna. 1 croissant ja appelsiinimarmeladia. Lounaaksi Gazpachoa, paistettua meriahventa ja salaattia, muutaman ranskalaisen, lasi valkoviiniä ja vettä, espresso. Illalla ehkä vähän juustoa ja patonkia, jos vielä on nälkä, lounas oli myöhään,

Vierailija
14/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: kaksi mukillista kahvia

Välipala: Pieni rahkajugurtti

Lounas: kaksi ruisleipäviipaletta voilla ja 1 jugurtti

Välipala: 3 munan munakas kalkkunaleikkeleellä ja juustolla

Päivällinen: Kaupan kanapastaa

Illalla vielä kahvin kanssa rahkakakkua pala.

173cm/66kg

Vierailija
15/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudelikeittoa ja leipää lounaalla, töiden jälkeen muutama turkinpippuri. En oo töiden lisäksi tehnyt mitään, mutta työ suhteellisen fyysistä.

Ja syön vielä tänään toisenkin lämpimän aterian ja ehkä jonkun iltapalankin. Olen 167/58.

Syön yleensä vaan 2 tai 3 kertaa päivässä, mutta vähintään kerran viikossa jotain roskaruokaa.. Pitäis syödä vähemmän (ja laadukkaampaa) kerralla ja useemmin, tiedän itsekkin.

Vierailija
16/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm, jotain 58kg.

aamulla kaksi kuppia kahvia mantelimaidolla sekä pähkinäsuklaata muutama pala. Lounaaksi kasvislinssipataa juustoraasteen kera. äsken puolikas omena. Ruuaksi sienivihannespapuwokkkia. Ehkä vielä keksi ja yksi olut iltapalaksi.

Teen töitä kotoa käsin. Aamulla puolen tunnin lenkki koiran kanssa, lapsi kouluun pyörällä n.20 min, tunnin lenkki koiran kanssa lounasaikaan, lapsi koulusta kävellen n. kolme varttia, illemmalla vielä koiran kanssa tunnin lenkki.

Vierailija
17/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

klo 7: 200g mustikoita pakkasesta + loraus jogurttia päälle

klo 11: runsaasti ruokaisaa lohisalaattia

klo 15: 2 lautasellista kasvishernekeittoa ja 5 nektariinia

illalla menen poikakaverille ja paistan meille lettuja

Ikää 25, mitat 167/67. En harrasta mitään, mutta kauppareissuilla kävelen yht. 2km ja koulumatkoihin menee 2km/suunta. Tänään ollut vapaapäivä, olen käynyt kaupassa ja kirjastossa tekemässä kouluhommia. Minulla ei ole autoa, pyörää, eikä bussikorttia, vaikka asun kaupungissa. Kuluneen viikon aikana olen syönyt viime syksyn marjoja, nektariineja, varrasleipää, munakasta, lihaperunasoselaatikkoa, lohikeittoa ja sushia.

Vierailija
18/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liiku yhtään, en voi nivelkipujeni vuoksi. 166 cm/ 66kg

Aamulla kaurapuuro, banaani, sämpylä, lakritsipötkö ja kahvia. Lounaaksi maksalaatikkoa, perunoita ja porkkanoita ja tomaatti ja kurkkua. Päiväkahvilla pulla ja kaksi konvehtia. Päivällinen ruisleipää juustolla  ja mandariini ja kahvia. Iltapalaksi jäätelötuutti. Joka välissä kylmää vettä, yhteensä 2 litraa joka päivä.

Vierailija
19/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! ap

Vierailija
20/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla pala ruisleipää + juustoa ja paprikaa, Päivällinen kaksi kasvistortillaa, välipalana pala vesimelonia

Illalla varmaan wingsejä ja kasviksia, iltapalaksi pala leipää jos on nälkä. 

Aika pienet safkat kyllä verrattuna siihen että kuntoilen todella paljon mutta kesäisin ei tee mieli syödä oikein mitään. :/

162cm/59kg 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yhdeksän