Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä normaalipainoinen, 160-170cm nainen, mitä olet tänään syönyt?

Vierailija
24.05.2018 |

Entä viikon muina päivinä? Kuinka aktiivinen olet ollut? Kerro kommentissasi myös mittasi.

Kommentit (119)

Vierailija
21/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi kaurapuuroa pellavansiemenillä ja mustikoilla ja banaani, nyt syön mehujäätä. Myöhemmin syön vielä perunamuusia, falafeleja ja tsatsikia ja iltapalaksi ruisleipää oivariinilla ja juustolla ja luultavasti vielä toisen mehujään. Olen työttömänä kotona, koiran lenkityksiä lukuunottamatta lähinnä istun paikallani.

Vierailija
22/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 166/68, eli just ja just normipainossa :D päivisin käyn koulussa ja iltaisin istun kavereiden kanssa sohvalla tai kahvilla.

aamupalaksi melkein kaksi litraa mansikoita

lämpimänä ruokana keltainen kanakeitto

nyt syön muusia ja uunilohta, sitten mehujätskin ja loput mansikat

ennen nukkumaanmenoa syön yleensä kaurapuuron voinapilla ja sokerilla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi mukillista kahvia ja lautasellinen ohrapuuroa mansikkahillolla. Ei oikein maita ruoka näin lämpimällä ja syön kyllä aina muutenkin epäsäännöllisesti ja miten sattuu, lähinnä herkkuja ja ns. välipaloja. En harrasta mitään liikuntaa.

160/59

Vierailija
24/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala: Kaurapuuroa vadelmilla, mustikoilla ja raejuustolla + kuppi kahvia ja pari lasia vettä

Lounas: Lämminsavulohisalaatti (lohta, salaattia, kirsikkatomaatteja, punasipulia, fetajuustoa, balsamico-kastiketta) + vettä

Välipala: Kourallinen pähkinöitä ja rasvaton maitorahka mansikoilla ja mustikoilla + lasillinen pepsi maxia

Päivällinen, joka on valmis noin 5 min päästä: kanasuikaileita (maustoin yrteillä tällä kertaa, ettei aina olisi currya tai paprikaa/chiliä), riisiä ja parsakaali-kukkakaali-porkkanasekoitusta

Syön samaan tyyliin päivittäin eli aamupala ja välipala yleensä aika samanlaiset, lounas joku salaatti tai keitto ja päivällinen kanaa/kalaa/kalkkunaa/jauhelihaa + riisiä/pastaa/perunaa + reilusti kasviksia. Iltapala vaihtelee sitten enemmän, se on mitä milloinkin. Ja kerran viikossa, yleensä viikonloppuna, tulee jotain herkuteltua myös eli korvattua esim. iltapala tai välipala vaikka jätskillä, irtokarkeilla tai sipsillä. Tai sitten saatan syödä vaikka pizzaa, jolloin en sitten noita muita herkkuja syö, ellei ole joku poikkeus kuten syntymäpäivä kyseessä. Harrastan aktiivisesti liikuntaa, noin 3 krt/vko käyn salilla ja 2-3 krt/vko lenkkeilen/käyn spinningissä tai jollain muulla ryhmäliikuntatunnilla/pelaan sulkapalloa.

N27, 170 cm/61 kg

Vierailija
25/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/54. Kaksi isoa saavia teetä maidolla. Maustamaton rahka, johon sekoitin reilusti saksanpähkinöitä, kurpitsansiemeniä, mustaviinimarjoja ja maca-jauhetta. Omena. Kaksi kauraleipää, joiden päällä reilusti sesamitahnaa, paprikaa ja kurkkua. Iso kuppi kahvia maidolla. Pähkinäsekoitusta oon natustellut epämääräisin väliajoin ja -määrin. Siinä se toistaiseksi. Oon istunut kotona tietsikalla töitä tehden, en tiedä vielä mitä syön lounaspäivälliseksi ja milloin.

Vierailija
26/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 kuppia kahvia kevytmaidolla, 2 juustopaprikaruisleipää.

Lounas: eineskuutio (riisiä ja kanaa), 2 kuppia kahvia maidolla.

Välipala: paha kova karkki

Päivällinen: jauhelihatortilla, vihanneksia.

Muutama kuppia kahvia illan aikana.

Ei varmaan muuta tänä päivänä. Ihan normipäivä.

Liikuntaa ei tänäön tule oikeastaan ollenkaan. Yleensä ainakin pari kilsaa kävelyä.

Vierailija
27/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuorepuuroa ja siemennäkkäriä pari palaa, 5-10 Dumlea, pari satsumaa, muutaman kupin kahvia kauramaidolla. Muina päivinä tosi vaihtelevasti, yhtenä päivänä söin Kotipizzan vege-lankkupizzan, dumleja ja jäätelöä. Tiistaina töissä kahvihuoneessa puolikkaan mansikkaaviinerin, töiden jälkeen piknikillä patonkia&juustoa, mansikoita, ruissipsejä, illalla satsumia. Eilen tomaatti-mozzarellasalaattia ja kasviskeittoa, pussillisen (110g) Estrellan uusia linssisipsejä, puoli pussia dumleja, muutaman satsuman, ja iltapalaksi siemennäkkäriä chilihummuksella sekä vähän Kolmen kaverin vadelma-valkosuklaajäätelöä.

En ole tällä viikolla ehtinyt syödä töissä kuin yhtenä päivänä, aamupalaa ei ole tapana syödä. Ruokailuni ovatkin nyt olleet ihan päin persettä, kuten em. listasta huomaa, yleensä tulee kyllä vähintään suositusten mukaan rehuja syötyä. Syömiseni vaihtelee aika runsaasti päivän ja viikonkin mukaan, esim viime viikolla vedin joka päivä lehtikaalismoothieta. Suklaata syön kyllä joka päivä, se taitaa olla ruokavalioni ainoa pysyvä komponentti. Nyt muutaman viikon ajan olen syönyt joka päivä dumleja ja melkein joka päivä noita linssisipsejä ja jätskiä.

Aktiivisuudesta, pyöräilen töihin yht. 30km/päivä, töissä paljon kävelyä ja seisomista. Lisäksi lenkkeilen koiran kanssa ja käyn epäsäännöllisesti salilla ja ryhmäliikunnoissa. Mitat 168cm/63kg.

Vierailija
28/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla muroja ja kahvia. Välipalaksi leipää kurkulla salaatilla paprikalla. Lounas makaronia ja jauhelihakastiketta. Välipala banaani. Illallinen perunoita ja sitä kastiketta + salaatti, raejuusto ja puokukat. Jälkkärinä jäätelö ja syön vielä iltapalan parin tunnin päästä. Olen hyvin liikunnallinen, voin syödä paljon. Tänään pidin siivouspäivän.

169cm, 56kg

Vierailija
29/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

4 karjalanpiirakkaa, jugurttia, banaanin, 2 jauhelihapihviä, 2 perunaa, salaattia, 2 palaa leipää, viinirypäleitä ja jätskin. Tällä viikolla oon ajanut joka päivä töihin fillarilla. Päivässä tulee ajettua 30km. Lisäksi oon paininut 2x90 minuuttia ja yhtenä päivänä kuntopiiri 45min. 169cm ja 68kg.

vanttera voimapussi:)

Vierailija
30/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaurapuuroa, maitolasi, kahvi, luonnonjogu ja puolikas banaani

Lounaalla karjalanpaistia ja 1 iso pottu, lasi mehua, kahvi, pullapala (pieni)

Makaroni-tofukasvispaistos, maitolasi, ruisleipä.

Tähän saakka näin.

160cm/51kg

Vierailija
31/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Latte, kasvisruoka-annos, taas latte. Kotona ja parvekkeella puuhastellut, kohta lähdössä ulos jätskille.

Vierailija
32/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamulla  join vettä ja kahvia. Söin kaksi ruispalaa voilla, juustolla keitetyillä kananmunilla, sillillä ja tillillä.

Tein myös banaanismoothien, jossa oli siemeniä, kurkumaa, inkivääriä, pippuria, banaania ja kokonainen voikukka juurineen. (mulla on tehokas blenderi)

Lounaaksi söin pari perunaa voilla, uunimakkaran ja kreikkalaista salaattia. Join vettä.

Nyt iltapäivällä ole syönyt pari pullaa ja olen juonut yhden oluen.

Urheilen lähes päivittäin. 

168 cm / 58 kg

Vierailija
33/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaurapuuron voilla (1dl hiutaleita 2dl vettä)

kevyt viilin ilman mitään höysteitä,

reissumiehen toisen puolen, päällä voita ja 2 siipaletta kermajuustoa.

Sitten grillattiin;

3cm pala kesäkurpitsaa(viipaleina),

3 tankoparsaa,

salaattia jossa nektariinia, fetaa, ananasta, tomaattia, kurkkua, jäävuorisalaattia, punasipulia.

1x3x5cm palan grillijuustoa, ja

10 sentin pötkön chorizomakkaraa

3 pientä uutta perunaa voilla ja ruohosipulilla.

Muuta en syökään enää tälle päivälle. Olen herännyt klo 5.30 ja menen nukkumaan klo 22.00.

Juonut olen sodastreamilla valmistettua vettä, sekä kolme kuppia kahvia kevytmaitolirulla.

En tiedä onko paljon vai vähän, mutta sopivasti tuntuu olevan. En ole liikkunut juurikaan, vain imuroinut koko kämpän, pessyt pyykkiä,siivonnut vessan ja kylpyhuoneen, käynyt kissan kanssa pihalla valjastelemassa kahdesti, ja tosiaan valmistellut grillattavat.

160/60

Vierailija
34/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: kaksi kamanmunaa, puolikas banaani, kaksi ruisleivänpuolikasta, vettä

Klo 12. Banaani ja kuppi kahvia

Klo 16.30 jogurttia+ mustikoita+banaani,mysliä, kaksi ruisleivänpuolikasta ja kinkkuleikettä, vettä

Illalla varmaan pitäisi jotain järkevää syödä. Oon vaan.nyt niin kiireinen että menee Ns. eväslinjalla.

162/55 kg, oon aika vahva.

Vierailija
35/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupalaksi muroja ja maitoa, pienehkö annos, päivällä valmispikapuuropussi ja teetä, kotona maksalaatikkoa ja salaattia äsken kuppi kahvia ja kolme pientä keksiä. Juomana vesi.

170cm/59kg.

Valehtelet..missä jäätelö? herkut?

Kuka vetää KESÄLLÄ maksalaatikkoa?

söitkö kylmänä..yöksistä yöks

Vierailija
36/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Latte, kasvisruoka-annos, taas latte. Kotona ja parvekkeella puuhastellut, kohta lähdössä ulos jätskille.

syö jätski oot kohta lätski

Vierailija
37/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

161cm ja 48kg

Aamupala: jogurtti + mysliä, kahvi

Lämmin ruoka: kasvissosekeitto, leipäpala

Iltapala: jäätelöä

Vierailija
38/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viideltä puolikas banaani

Ysiltä pieni sämpylä, välissä juustoa, kalkkunaleikettä ja salaattia

Lounas pieni kanasalaatti (kanafilettä, salaattisekoitus, hieman pastaa ja raejuustoa)

Töistä lähtiessä mussutin proteiinipatukan että jaksaa vielä hoitaa omia asioita kaupoilla.

Syön vielä varmaan pari palaa toissapäivänä tehtyä kasvispiirakkaa.

Fyysisesti raskas ulkotyö.

Normaalisti syön enemmän ja laadukkaammin. Helteillä ei jaksa syödä muutenkaan saati sitten töissä. Vettä menee päivässä 2,5-3,5 litraa.

160/55

Vierailija
39/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla smoothie

Lounaaksi pari voileipää

Päivälliseksi 4pottua kalaa ja runsaasti kastiketta

Illalla vielä varmaan leipiä

Ja oluen juonu sekä kahvit ja mehut ja maidot 165cm ja 54kg ja synnytin muutama kk sitten

Vierailija
40/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi valmispohjalle tehtyä tonikalasalamipizzaa, lautasellinen lohikeittoa (koulussa) ja puoli pussia sipsiä. Huomenna luultavasti syön automaattisesti vähemmän kuin tänään. Tiedän etten syö kauhean terveellisesti, mutta olen yksinkertaisesti nirso. Kävelen paljon, joskus saatan helposti harhailla viisi tuntia jossain ilman mitään päämäärää. Olen 164/53

N19

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi