Sinä normaalipainoinen, 160-170cm nainen, mitä olet tänään syönyt?
Entä viikon muina päivinä? Kuinka aktiivinen olet ollut? Kerro kommentissasi myös mittasi.
Kommentit (119)
Kolme leipää, paljon kahvia. Mustapapuenchilladaa. Nuudelia. Pussin karkkia. Puoli pulloa lightlimukkaa. Olen vegetaristi. Liikkunut olen lapsen kanssa tunnin ulkona. Töissä istunut koko päivän. Mitat 162/62
Vierailija kirjoitti:
Kolme leipää, paljon kahvia. Mustapapuenchilladaa. Nuudelia. Pussin karkkia. Puoli pulloa lightlimukkaa. Olen vegetaristi. Liikkunut olen lapsen kanssa tunnin ulkona. Töissä istunut koko päivän. Mitat 162/62
Luin eka, että "Liikkynut olen lapsena tunnin ulkona" :D ja mietin, että no jopas.
Aamiaiseksi kaksi paistettua kananmunaa, myöhäisellä lounaalla kasviksia ja ankkaa. Illallista en ole vielä syönyt. Ehkä teen jotain kikherneistä.
Vierailija kirjoitti:
aamulla join vettä ja kahvia. Söin kaksi ruispalaa voilla, juustolla keitetyillä kananmunilla, sillillä ja tillillä.
Tein myös banaanismoothien, jossa oli siemeniä, kurkumaa, inkivääriä, pippuria, banaania ja kokonainen voikukka juurineen. (mulla on tehokas blenderi)
Lounaaksi söin pari perunaa voilla, uunimakkaran ja kreikkalaista salaattia. Join vettä.
Nyt iltapäivällä ole syönyt pari pullaa ja olen juonut yhden oluen.
Urheilen lähes päivittäin.
168 cm / 58 kg
Mäkin vedän tuota anticancer-smoothieta
Aamupala: kaurapuuroa, mustikoista, heraa ja 3 kananmunan valkuaista, kuppi kahvia kauramaidolla
Lounas: kanaa ja riisiä, salaatti, kasviksia. M porkkanaa, parsaa, kukkakaalia
Välissä treeni töistä suoraan ja siellä herat, intra ja palkkari
Välipala: riisihiutale puuro, marjoja Plus heraa ja muna
Päivälliseksi syön kanaa ja riisiä sekä paljon kasviksia, salaatti ja porkkanaa
Iltapalaksi joko kaurabugurttia tai puuroa ja kananmunan valkuaisia, 3.litraa juon vähintään vettä myös lisäksi
Kahvi, paahtis juustolla ja kinkulla, mustikoita. Espressoa kaksi kupillista ja pizza ja kokista.
160/58
157 cm, 51 kg. Olen syönyt neljä palaa ruisleipää (aamu ja lounas yhteensä), päällä juustoa ja margariinia. Päivälliseksi pienet ranskalaiset (joo, ei ehkä paras :)), jälkkäriksi kolme suklaakeksiä.Luulisin että illan mittaan menee vielä tuoretta leipää, jonka ostin just. Ja varmaan lisää niitä keksejä.
48 liikunnaksi pyöräillyt n. 6 km.
- Jogurttia (maustamaton, ei rasvaton) pieni kupillinen, muromysliä pari lusikallista.
- Kuppi hernekeittoa, vähän salaattia, lettu hillolla ja kermavaahdolla
- 3 kuppia kahvia kevytmaidolla
- pala tummaa suklaata
- Mini Magnum jäätelöpuikko
Illalla syön varmaan 1-2 palaa leipää juustolla, levitteellä ja salaatilla.
Päivän ruuat normaalisti samaa tyyliä kuin tänäänkin, mutta useimpina päivinä vähän vähemmän herkkuja (tänään oli pannaripäivä...). En liiku juuri yhtään satunnaista kävelylenkkiä tai joogaa lukuunottamatta. Töissä enimmäkseen istun päätteen äärellä.
Mitat 165cm/58kg
Moniviljapuuroa, suklaakeksin, appelsiinimehua.
Välipalaksi berliininmunkin ja teetä.
Lounaalla tomaatin, kurkkua, paprikaa, kermaperunoita, naudanlihaa ja alkoholitonta olutta.
Kuppi kahvia ja paahtoleipäviipale.
Illalla pitää vielä syödä jotain.
En liiku paljon, mutta johonkin se energia kuluu.
Vierailija kirjoitti:
Moniviljapuuroa, suklaakeksin, appelsiinimehua.
Välipalaksi berliininmunkin ja teetä.
Lounaalla tomaatin, kurkkua, paprikaa, kermaperunoita, naudanlihaa ja alkoholitonta olutta.
Kuppi kahvia ja paahtoleipäviipale.
Illalla pitää vielä syödä jotain.
En liiku paljon, mutta johonkin se energia kuluu.
164/61
Olen koko aikuisikäni, nyt 42v, painanut n. 55kg ja pituutta 165cm. En käy salilla, jumppaan kotona päivittäin ja kävelen paljon. Synnyttänyt kahdesti ja palannut pian normaalipainooni. Tänään oli aamupalana ruisleipää, päällä kevytlevitettä ja kurkkusiivuja sekä kahvia, 1 omena. Lounaaksi oli tonnikalasalaattia ja piimää. Kahvitauolla puolikas korvapuustia. Äsken laitoin munakasta ja pekonia sekä parsakaalia. Myöhemmin juon vain vettä.
Ruisleivän juustolla + kahvia ja vettä aamulla, 7 falafelia ja riisiä päivälliseksi, puolikas suklaapatukkaa, vettä ja kahvia. En ole ollut ollenkaan aktiivinen. 52/170
Smoothieta, kahvia, hedelmiä, pari pientä voileipää palaverissa. Lisää kahvia. Jäätelön. Puolikkaan hampurilaisen. Hampurilainen ei ollut oma valinta, puoliso oli tuonut pyytämättä kotiin pikaruokaa.
165/57
Kahvi ja kaksi pientä riisipiirakkaa
Mäkkärin sundayjäätelö suklaakastikkeella
Kiinalaisesta tilattua paistettua nuudelia ja kasviksia pari lautasta
Suolatikkuja
Kaksi kylmäsavulohileipää lime-sinappilevitteellä
Syön aika epäterveellisesti ja epäsäännöllisesti. Mitäs olisin tällä viikolla syönyt. Ruokana ollut jauhelihapihvejä ja valkosipuliperunoita, syönyt paljon jätskiä joko vadelmien tai mariannerakeen kera, ja riisipiirakoita munavoilla. Tänään olen lenkkeillyt tai kävellyt paikasta toiseen varmaan 50min-1h ja käynyt pyöräilemässä muutaman kilsan. Tänään olen liikkunut enemmän kuin ehkä yleensä, mutta joka päivä käyn vähintään hieman kävelemässä. Mitat 160/48.
Miksi tähän ketjuun vastaa niin moni normaalipainoinen...? 😂
168 cm ja noin 106 kg. Banaani, tuoretta ananasta, rusinoita, falafel-einesateria, quorn-kasvispaistosta ja kaksi paistettua kananmunaa, sienipasteija + kahvia ja kokista.
Muutoin tällä viikolla olen syönyt aika lailla samaan tapaan, eli hedelmiä, töissä joku einesateria ja päivälliseksi kanaa/kalaa ja kasviksia. Eilen söin lisäksi kaksi mokkapalaa, kun juhlistin palkankorotusta. 😊
Liikunta lähinnä kävelyä tällä viikolla (noin 6000 askelta/päivä) ja toissapäivänä lyhyt hikijumppa.
Hyvä hoksata vasta viestin jälkeen, että ketjussa tosiaan kysyttiin normaalipainoisten syömisiä eikä ylipainoisten kuten minä tollo luin..... Älkää siis välittäkö äskeisestä. 😂
57
Aamulla: tuorepuuroa proteiinijauheella, banaani, aprikoosi, kahvia
Lounaalla: Pastaa kasviksilla, vaaleaa leipää, kahvia, tummaa suklaata
Päivällinen: Salaattiannos tonnikalalla, pavuilla, kananmunalla, riisikakkuja juustolla
Iltapala: Syön vielä rahkaa ja hedelmiä
En ole liikkunut tänään yhtään, istumatyö.
Aamupalaksi söin kaurapuuroa mustikoilla ja banaanin.
Lounaaksi porkkanasosekeittoa paahdetuilla kikherneillä ja auringonkukansiemenillä sekä palan kauraleipää.
Päivälliseksi oli iso lautasellinen salaattia jossa oli mm. punajuuripyöryköitä, kvinoaa, valkoisis papuja, salaattia, kurkkua, porkkanaa jne.
Iltapalaksi teen vielä smoothien mustikoista, mansikoista, banaanista sekä kaurajuomasta.
Syön kasvispainotteisesti noin ylipäänsä, punaista lihaa en juurikaan, harvemmin myös broileria. Kalaa menee jonkin verran.
Kävin noin 8km lenkillä ja pyöräilin töihin ja takaisin. Pituutta 160cm ja painan noin 55kg.
Voisin sanoa, että kuin mun kynästä. Pyrin syömään n.2500 kcal/reenipäivä ja muuten noin 2000.