Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä normaalipainoinen, 160-170cm nainen, mitä olet tänään syönyt?

Vierailija
24.05.2018 |

Entä viikon muina päivinä? Kuinka aktiivinen olet ollut? Kerro kommentissasi myös mittasi.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin kesäaikaan syöminen on kevyen puoleista. Aamulla kermavaahtoa viimevuotisilla marjoilla, lasillinen piimää. Päivällä pari keitettyä kananmunaa majoneesilla, kurkkua ja paprikaa lisäksi. Illalla vielä grillataan kassleria tai ribsejä ja syödään kasvisten kanssa.

Talviaikaan tietty ruoka on erilaista.

Vierailija
62/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

157 cm, 51 kg. Olen syönyt neljä palaa ruisleipää (aamu ja lounas yhteensä), päällä juustoa ja margariinia. Päivälliseksi pienet ranskalaiset (joo, ei ehkä paras :)), jälkkäriksi kolme suklaakeksiä.Luulisin että illan mittaan menee vielä tuoretta leipää, jonka ostin just. Ja varmaan lisää niitä keksejä.

Annan kyllä itsellenikin tästä alapeukun. Säälittävä suoritus! Söin sentään äsken kaapista yhden tuorekurkun. Siis juu, kokonaisen rouskuttelin. Että ees jotain kasvista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ihan normaalipainon ylärajoilla ( elämäntaparemontti meneillään).

Aamupala: kuppi kahvia, 2viipaletta ruisleipää kananmunalla ja paprikalla. 

Lounas: Jauhelihakeittoa, viipale leipää ja skyri.

Välipala: 2viipaletta leipää avokadolla ja kananmuna. kuppi kahvia.

Päivällinen: Jauhelihakeittoa, viipale leipää ( kurkku, paprika)

Iltapala: kaurapuuroa, jossa raejuustoa ja puolikas banaani. Omena

Kuulostaa aika suurelta tuo määrä, mutta teen fyysistä työtä ja sen lisäksi käyn salilla 3-4krt/vk. Leipää tuli tänään kyllä syötyä normaalia enemmän.

Ja mitat tällä hetkellä 170cm/72kg. -12kg vuoden alusta lähteny.

Vierailija
64/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamiaiseksi ruisleipä meetvurstilla ja tomaatilla, kananmuna, mehu ja kahvi. Lounaaksi pinattilettuja puolukkahillolla, kahvin kanssa pari suklaakeksiä. Päivälliseksi pitakebab. Siihen varmaan jää tältä päivältä kun päivällinen oli noin raskas.

Yleensä en syö aamiaista ollenkaan vaan tuhdimmat lounaan. Aterioita on yleensä kaksi ja joka päivä kahvin kanssa jotain pientä makeaa. Ruoat ovat peruskotiruokaa ja välillä noutoruokaa. Perjantaisin syön illalla pizzan. Alkoholia en juo ollenkaan ja olen ollut koko elämäni normaalipainoinen. Tavoite on etten koskaan laihduta. Jos joskus tulee syötyä liikaa, syön joskus terveellisempiä aterioita mutta samalla rytmillä.

Vierailija
65/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tästä ketjusta, nyt tajuan viimein, että syön ihan liikaa siihen nähden mitä haluaisin painaa ( vielä normaalipainoinen, mutta nousussa ollut viime vuosina).

Vierailija
66/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi:

- Kaurajuomaa kahvin seassa

- Smoothie

Lounas:

- Pähkinäpatukka

Illallinen:

- Kasvispihvejä

- Grillikasviksia

- Ohuita vihreitä papuja

Välipala:

- Snickers

- Kitkat

Tasan 1800kcal. Liikuntaa en juurikaan ole tänään harrastanut, mitä nyt asioilla käynyt. 

Vierailija
67/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounas klo 12: gluteenitonta leipää, tuorejuustoa, kurkkua, banaani

Iltapäivällä: riisistä tehtyjä sipsintapaisia

Illalla: hernekeittoa

On ollut paha olo jo pitkään, erityisesti proteiinit ällöttää. Pitäisi ryhdistäytyä.

Vierailija
68/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 leipää ja teetä. Töissä teetä, viineri ja täytetty sämpylä koneella, en ehtinyt ruokalaan. Kotona kaalilaatikkoa ja jälkkäriksi suklaapatukka. Lasten iltapalalla vähän jogurttia ja banaania, mutta syön vielä jotain lisää nyt kun he nukkuvat.

Mässyä tulee syötyä usein ja toistaiseksi olenkin saanut syödä "mitä vain" lihomatta, olen 170cm ja 53kg. Myös 2 raskautta menivät ilman ylimääräisiä kiloja. Ehkä vielä joskus joudun rajoittamaan syömisiä kun ikää tulee lisää. Nyt pyrin siihen, että lasten aikana syömme terveellistä kotiruokaa, mutta heidän näkemättään sorrun usein herkutteluun.

Vierailija
69/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa, raejuustoa ja raparperihilloketta

Lounaaksi riisiä, lihapataa ja kasviksia lautasmallilla

Välipalaksi pieni pussi pähkinäsekoitusta

Toiseksi välipalaksi proteiinipatukka

Päivälliseksi lihapullia ja kasviksia

Melko normipäivä, työpäivä venyi pitkäksi joten poikkeuksellisesti 2 välipalaa. Päivän mittaan teetä ja kahvia. Työmatkat pyörällä yht 20 km. 168 cm ja 66 kg.

Vierailija
70/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

171cm/63kg. Aamulla kaksi ruisleipää juustolla ja kurkulla, kahvia ja appelsiinituoremehua. Myöhemmin vihreää teetä ja vähän nachoja. Lounaaksi riisipuuroa. Välipalaksi jogurtti ja vihreää teetä. Iltaruuaksi riisiä ja kanakastiketta. Lasten kanssa iltapalalla kaurapuuroa ja ruisleipä. Kohta vielä syön toisen iltapalan, en tiedä vielä mitä. Liikunta tänään lasten kanssa ulkoilua, eikä kotonakaan paljoa jouda paikalla istumaan... Imetän vielä lisäksi, mikä sekin vie kaloreita.

Vierailija
71/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon ihan normaalipainon ylärajoilla ( elämäntaparemontti meneillään).

Aamupala: kuppi kahvia, 2viipaletta ruisleipää kananmunalla ja paprikalla. 

Lounas: Jauhelihakeittoa, viipale leipää ja skyri.

Välipala: 2viipaletta leipää avokadolla ja kananmuna. kuppi kahvia.

Päivällinen: Jauhelihakeittoa, viipale leipää ( kurkku, paprika)

Iltapala: kaurapuuroa, jossa raejuustoa ja puolikas banaani. Omena

Kuulostaa aika suurelta tuo määrä, mutta teen fyysistä työtä ja sen lisäksi käyn salilla 3-4krt/vk. Leipää tuli tänään kyllä syötyä normaalia enemmän.

Ja mitat tällä hetkellä 170cm/72kg. -12kg vuoden alusta lähteny.

Ei minusta ainakaan kuulosta suurelta, vaan juurikin normaalilta ja fyysistä työtä tekevän voisin kuvitella syövän enemmänkin.

Vierailija
72/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 paistettua kananmunaa, useita (8?) leipiä oivariinilla, neljä käristemakkaraa, vege-mikroaterian, purkillisen pakastelakkoja ja vieläkin on nälkä! Vähäistä liikuntaa tänään. Olen normaalipainoinen.

Vierailija
73/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen 44 vuotta, 160 cm/59 kg. Aamulla ruisleipä oivariinilla ja juustolla + kuppi kahvia. Lounaaksi sushia, juomana vesi. Päivälliseski kanafile ja salaattia, jälkiruokana pieni jäätelötuutti. Iltapalaksi pala leipää oivariinilla ja juustolla.

Vierailija
74/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muroja, hernekeittoa, rieskan, marjarahkaa, ranskalaisia (+nakkeja), kolme karjalanpiirakkaa

Vierailija
75/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

170cm, jotain 62kg?

Tänään oon syönyt kolme satsumaa, banaanin, keittoa ja sämpylän, muutaman palan tummaa chilisuklaata, ruuaksi oli perunaa, grillipaistosta, täytettyjä herkkusieniä ja kermakastiketta. Niin ja pari palaa tummaa leipää juustolla.

Alkuviikosta olen syönyt wokkia currykookoskastikkeessa ja riisiä, sekä kreikkalaista salaattia. Hedelmät ja marjat kuuluu perusrepertuaariin, aina välillä tosiaan syön leivän-pari. Maanantaina herkuttelin sokerittomalla pistaasijäätelöllä.

Olen kasvissyöjä. Käyn 1-4 kertaa viikossa salilla.

Vierailija
76/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165/60, harrastan 4-5 kertaa noin tunnin kerrallaan urheilua viikossa.

Aamulla puuroa, raejuustoa, marjoja, auringonkukansiemeniä

Lounaaksi iso salaatti, 125g mozzarellaa, salaatinkastiketta

Lounaaksi real-leipää 2 viipaletta, margariinia, juustoa, yksi jäätelö

Päivälliseksi kanapastaan lautasellinen, omena

Iltapalaksi meinasin syödä sämpylän täytteillä:)

Vierailija
77/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/63kg

Aamulla kahvia ja vettä.

Lounaaksi puuroa ja salaattia.

Välipalana ruisleipä ja teetä.

Päivällinen kalakeittoa.

Iltapalaksi otan omenan.

Vierailija
78/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

169/67

Olen syönyt aamulla 5 palaa juustoa (valmiiksi leikattuja), 3 palaa kalkkunaleikettä, 20g pähkinöitä ja smoothieta (250g maitorahkaa, yks appelsiini, 1dl proteiinijauhetta), päivällä 200g uunilohta ja 100g sekavihanneksia, välipalaksi turkkilaista jugurttia marjoilla ja nyt illalla 2 paistettua munaa riisillä koska on huutava nälkä... Olen tehnyt seisomatyötä koko päivän ja tein illalla 5km kävelylenkin.

Vierailija
79/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen: 

Aamupalaksi muutama leipä voilla, juustolla, kinkulla, tomaatilla ja pieni kuppi teetä kauramaidolla

Lounaaksi salaattibuffet, kanaa ja juustoja, jälkkäriksi Magnum

Illalla uusia perunoita ja jauhelihakastike

Kaiken kanssa vettä

Liikuntana kävely sinne tänne kaupungilla ja koiran kanssa

Tänään:

Aamulla leipä voilla, juustolla, kinkulla ja paistetulla kananmunalla 

Lounas salaattia (villiyrttiä, tomaattia, kurkkua, fetaa, öljyt ja mausteet), riisiä, kanaa, kesäkurppaa

Proteiinijauhoo kauramaidossa

Illalla perunaa ja kanaa

Liikuntana juoksulenkki ja lihaskuntoa

165/62

Tarttis syyä enemmän ni tapahtuiskin jotain :( 

Vierailija
80/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla jogurttia, marjoja ja mysliä.

Töissä klo 8 ja siellä heti pari kuppia kahvia.

Lounas joka oli tänään ruokalan kasvisruoka (olen kasvissyöjä). Lisää kahvia tauoilla.

Istumatyö :D

Kotona granaattiomenaa ja maustamatonta jogurttia. Tehtiin myös teeleipiä lapsen kanssa :)

Olen 162 cm ja 53 kg

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän