Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä normaalipainoinen, 160-170cm nainen, mitä olet tänään syönyt?

Vierailija
24.05.2018 |

Entä viikon muina päivinä? Kuinka aktiivinen olet ollut? Kerro kommentissasi myös mittasi.

Kommentit (119)

Vierailija
101/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinjoo ja liikkunut olen tänään puolen tunnin HIIT-treenin verran aamulla.

Vierailija
102/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi pari iso mukillista teetä ja kaksi voileipää. Välipalaksi smoothie jossa 2 banaania ja mustkoita + 3 riisikakkua. Päivän lämmin ruoka oli broileri-vihannes-fetahässäkkä. Välipala nro 2 kahvi ja kaksi voileipää ja pari palaa tummaa suklaata. Kävelylenkin jälkeen illalla iso mukillinen vihreää teetä ja 2 suklaakeksiä. Iltapalana myöhemmin vielä banaani, mustikkajogurtti ja muutama riisikakku. Mun on pakko syödä 3-4 tunnin välein, muuten tulee huono olo kun verensokerit tippuu liian alas ja bonuksena iskisi tajuton nälkäkiukku :). Päivän liikunnat ollut 15min rasvanpolttojumppa youtubesta ja reilu 2km kävelylenkki. Pituus 170, paino 68 ja tarkoitus olis hiukan kiinteytyä ottamalla enemmän liikuntaa päivä/ viikko-ohjelmaan. Pyrin viikolla syömään suht terveellisesti, viikonloppuna sitten jotain viiniä/ juustoja herkkuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

aamupalaksi: mukillinen kahvia ja ruisleipä margariinilla ja juustolla (100kcal)

lounas: tonnikalapastaa (400kcal)

välipala: appelsiini

päivällinen: tomaatti, 2 ruisleipää juustolla, 2 nakkia

iltapala: rahka (170kcal), muroja rasvattoman maidon kanssa (100kcal)

Kalorit ovat omia noin-arvioita. Lisäksi olen juonut 1,5 litraa hanavettä päivän aikana.

Kahden tunnin leppoisa kävely koiran kanssa. Työ istumatyö.

Vierailija
104/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt 2 salitreeniä ja yhden 15 km juoksulenkin. Tänään olen syönyt aamupalaksi turkkilaista jogurttia, tuoreita marjoja, keitetyn munan ja kahvia, lounaaksi luonnon jogurtin ja ruissämpylän ilman täytteitä, iltapäivällä mandariinin, omenan ja ruisleipäviipaleen ja illalla ison kreikkalaisen salaatin ja 3 palaa tummaa suklaata. Lisäksi n 2 litraa vettä

Vierailija
105/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

165cm/61,5kg, liikuntapäivä.

Aamu: proteiinivanukas, kahvia kauramaidolla

Lounas: työpaikkaruokalassa vihanneksia puoli lautasta, kanafilee, pieni pala juustoista uunimakkaraa maistiaisiksi. Vettä.

Välipala: kahvi mustana ja omena

Illallinen: Sekalaisin maustein uunissa paahdettua kukkakaalta ja fetajuustoa (ehkä n. puoli pakettia), 1 isohko peruna. Jälkkärinä kaksi palaa suklaata.

Iltapala: Pari kokonaista paahdettua mantelia, suklaapala, näkkäri johon päälle pilkottu avokado.

Juoksin 5 km, lankutin 1 min, tein vatsoja pari minuuttia ja nostelin kevyitä painoja jonkin aikaa. Liikun tällä tavoin n. 3 kertaa viikossa. Liikkumattomana päivänä olisi syömiset suunnilleen nuo samat mutta ei yhtä paljon suklaata ja joskus ei ole tarvetta syödä iltapalaa. Lounas, voi joskus olla edellisen illan tähteet tai kevyehkö eines (esim. lohikeitto) ja vihannes (vaikka puolikas kurkku).

Vierailija
106/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165cm/61,5kg, liikuntapäivä.

Aamu: proteiinivanukas, kahvia kauramaidolla

Lounas: työpaikkaruokalassa vihanneksia puoli lautasta, kanafilee, pieni pala juustoista uunimakkaraa maistiaisiksi. Vettä.

Välipala: kahvi mustana ja omena

Illallinen: Sekalaisin maustein uunissa paahdettua kukkakaalta ja fetajuustoa (ehkä n. puoli pakettia), 1 isohko peruna. Jälkkärinä kaksi palaa suklaata.

Iltapala: Pari kokonaista paahdettua mantelia, suklaapala, näkkäri johon päälle pilkottu avokado.

Juoksin 5 km, lankutin 1 min, tein vatsoja pari minuuttia ja nostelin kevyitä painoja jonkin aikaa. Liikun tällä tavoin n. 3 kertaa viikossa. Liikkumattomana päivänä olisi syömiset suunnilleen nuo samat mutta ei yhtä paljon suklaata ja joskus ei ole tarvetta syödä iltapalaa. Lounas, voi joskus olla edellisen illan tähteet tai kevyehkö eines (esim. lohikeitto) ja vihannes (vaikka puolikas kurkku).

Unohtui sanoa, join 2,5 litraa vettä päivän aikana.

Vierailija
107/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitat 172 cm ja 68 kg. Tänään syönyt kaksi näkkileipäpalaa juustolla ja tomaatilla. Yhden ruisleipäsiivun juustolla, kurkulla ja tomaatilla. Kirjolohikiusausta ja siihen raejuustoa sekä salaattia. Sitten sorruin mangosorbettiin vielä tässä illalla. Juomina lasi maitoa, mehua ja vettä paljon. Nyt en varmaan enää syö kuin vähän rahkaa ja pari satsumaa.

Vierailija
108/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä lisäys viestiin 107. Olen liikkunut tänään ehkä noin 4 km kävelyn verran.

Vierailija
109/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupala kaksi ruisleipää voilla, juustolla ja kinkulla, rasia kirsikkatomaatteja.

Lounas spagettia ja jauhelihakastiketta, kaksi viineriä ja mansikkalakuja suunilleen 100g.

Välipala kermainen maitorahka.

Päiväruoka maksalaatikkoa ja jälkkäriksi popcornia.

Välipalaksi pari siivua pitsaa ja puoli litraa jaffaa.

Iltapalaksi kaksi kauraleipää voilla, kinkulla ja juustolla, jogurttia ja luomu täysmaitoa.

Olen 160cm ja 52kg.

Vierailija
110/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join lounaalla ison smoothien, joku 1,5litraa. Joku 3 kypsää banaania, jäisiä mangokuutioita, pari kourallista pinaattia, vettä..

Söin illalla 5-6 isohkoa perunaa + soijasuikalekastiketta (=ruskea kastike jne) ja vähän parsakaalia. Söin myös purkillisen pikkutomaatteja.

Söin siitä vielä jonkun 1-2 tunnin päästä kolme ruisleipää, joissa oli päällä keijua, tofua ja kurkkua.

Nyt tekis mieli vielä banana nicecreamia, mutten viitsi kerrostalossa enää pistää blenderiä huutamaan..

Vierailija
111/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Join lounaalla ison smoothien, joku 1,5litraa. Joku 3 kypsää banaania, jäisiä mangokuutioita, pari kourallista pinaattia, vettä..

Söin illalla 5-6 isohkoa perunaa + soijasuikalekastiketta (=ruskea kastike jne) ja vähän parsakaalia. Söin myös purkillisen pikkutomaatteja.

Söin siitä vielä jonkun 1-2 tunnin päästä kolme ruisleipää, joissa oli päällä keijua, tofua ja kurkkua.

Nyt tekis mieli vielä banana nicecreamia, mutten viitsi kerrostalossa enää pistää blenderiä huutamaan..

Nii ja paljon vettä tuli juotua...en liikkunut kovinkaan paljon, mitä nyt kouluun ja takas julkisilla 😳..välillä liikun paljon, välillä jää vähemmälle..

Vierailija
112/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla 2 voileipää juustolla ja makkaralla, töissä tauolla mysliä ja jugurttia, päivällinen 2 perunaa lindströminpihvi ja ruskea kastike sekä salaattia, iltapalaksi 2 riisipiirakkaa munavoilla. Ai niin, ja päivällä kahvin kanssa 5 palaa suklaata. Olen liikkeellä lähes koko ajan sekä työssä että kotona. Ei mitään kovin raskasta, mutta puuhastelen jotain koko ajan.

Vierailija
113/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla kaurapuuroa, raejuustoa, mehukeittoa, pari kolme kuppia kahvia

Aamupäivällä banaani ja en ole nyt ihan varma söinkö muutakin? :D

Sitten kävelin töihin joku n. 3-4km ehkä.

Töissä sitten kuppi kahvia ja kollegan tekevä ihana leivos (makeaa syön harvemmin).

Vettä pitkin päivää tosi paljon varmaan 3 litraa tai enemmänkin kun janottaa niin paljon. (Ei ole diabetesta :D)

Päivällä sitten 300g pinaattikeitto+ 1 kananmuna. Kuppi kahvia.

1 banaani ja Karjalanpiirakka illemmalla

Vielä illalla töiden jälkeen kaurapuuroa voisilmällä ja raejuustolla.

Töissä kokoajan jalkojen alla.

Vierailija
114/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia, maustamatonta jugurttia, banaanin

Ranskalaisia ja pari kasvispihviä

Limonata-juoman

Perunamuusia, leivitettyä punakampelaa ja leikkopapuja, kurkkua

Turkkilaista jugurttia ja pakastemarjoja

Puoli lasia punaviiniä

En ole ollut aktiivinen, enkä tiedä mittojani. Normaalipainoinen.

Vierailija
115/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin aina. 2 annosta salaattia vaihtelen (kanan ja kalan välillä), iltapalaksi hedelmäsalaatti tuoreista hedelmistä. Olen juossut 9km lenkin ja nyt teen vielä kotitreenin jaloille.

Vierailija
116/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi teetä + voileipä kalkkunaleikkeleellä, tomaatilla ja kurkulla

Lounaaksi eilisen jämiä, eli pinaatti-ricottaravioleja kastikkeella (kevytkerma, rucola, herne, sipuli, pekoni)

Sitten herkuttelin Solerolla :)

Iltapalaksi perunamuussia, lihapullia, ruskeaa kastiketta ja tädin tekemää ihanan pirtsakkaa puolukkahilloa... niin, ja 2 lasia punkkua. 

Annoskoot on kyllä ihan Pikku Myyn luokkaa monen mielestä. Koiraa lenkitin kolmesti tänään, eli käveltyä tuli (reippaasti) noin 5km.

163cm, 55kg. 

Vierailija
117/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Aamulla soin 2 activia-jogurttia

-Lounaalla BLT sandwichin (bacon, lettuce, tomato) Kaytin monviljapaahtoleipaa ja sisaan turautin vahan ketsuppia.

-Illallinen pestopastaa ja lohta. Porkkanoita ja kurkkuja tikkuina.

Olen 162cm ja jotain 50kg molemmin puolin,  en omista vaakaa joten ei mitaan hajua voi olla enemmankin nykyaan.  Juon paivan mittaan yleensa muutaman litran vetta myos.

Vierailija
118/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin päivällä tortilloja.. eli puoli ruukkua jääsalaattia, 1 rasia miniluumutomaatteja, taco sausea, 200g tofua, 8 tortillalättyä.

Join smoothien, 5 banaania + raakakaakaojauhetta + vettä

Riisiä ja tulista kasviskastiketta. Kurkkua.

Kävelin rauhallisesti joku 40min.

Vierailija
119/119 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaha, anorektikoiden kokoontumisajot käynnissä...

Minäkin olen ihan normaaleissa mitoissa eli olen 180 cm pitkä ja painan 15 kg. Tänään olen syönyt vettä ja kaksi vitamiinia. Olen myös nauttinut auringon paisteesta samalla kun juoksin 100 kilometrin pituisen aamulenkkini. Töissä en käynyt koska piti vielä käydä salilla nostelemassa tankoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi