Petän vaimoani
Olen jo useamman vuoden pettänyt vaimoani useiden naisten kanssa. Meillä on kaksi uhteistä lasta.
Kommentit (153)
Totta. Varattujen kanssa helpompaa. Pelkkää seksiä. Ei turhia lupauksia jnejne.
Ap tuli tänne kertomaan, että pettää. Mikähän tarkoitus oli kirjoittaa tänne? Petä ihan kuule rauhassa. Kusipäitä on aina ollut.
Ei musta kuulosta kusipäältä. On vaan mies joka kaipaa seksiä.
Rikkailla vara nauttia. Me tavalliset tyydytään normi avioseksiin. Ja kun vaimo kieltäytyy niin mieheltäkin loppuu seksi. Pitää erota,mutta jos ei haluu olla erossa lapsista niin pitää tyytyä haluttomaan naiseen.
Kannattaa ehdottaa vapaata suhdetta. Kun kerran muuten kuulostaa menevän hyvin. Siivooja olisi meilläkin todella luksusta:).lisäksi kuulostaa siltä että aika paljon on tehty että vaimon caluttomuus selviäisi.
Ei vaimo välttämättä ole niin caluton kuin voisi luulla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä se isä ihan olen.
Luulet vain.
Aika moni ottanut herneen nenäänsä. Vaikka tää taitaa olla provo. Hyvin kerännyt kommentteja
Palaa ap kertomaan miten keskustelu vaimon kanssa on sujunut.
Ap käy työmatkoilla Aasiassa, kun noin paljon vientiä länsimaalaisena miehenä! Siellä naiset ovat hulluina länsimaalaisiin. Ja varkkuus todellakin kiinnostaa sikäläisiä naisia. Tekevät mitä vain, jotta saavat miehen huomion ja röyhkeästi kokeileva josko tästä saisi itselleen miehen. Ei muuten miehellä olisi noin paljon vientiä ja helppoa seksiä ellei kyse ole prostituoiduista.
Tämä on ihan tiedostettu juttu Aasiassa asuvien suomalaisten keskuudessa. Fiksutkin miehet menevät sekaisin siitä huomiosta.
Tsemppiä vaan ap:lle!
Sama kai se on käykö huorissa jos rahaa vaan on. Senkus soittaa vaan. Voi saada laadukastakin kunnon rahalla.
Ap sanoo välillä, että seksiä ei ole koskaan, mutta välillä sitä taas on satunnaisesti. Tarkkuutta provoon.
Vissiin tarkotti että satunnaisesti vieraitten kanssa. Muijan kanssa ei koskaan. Vähän kun meillä.kohta itekki lähen vieraisiin. Tää äijä on mun uus sankari.
Vierailija kirjoitti:
Vissiin tarkotti että satunnaisesti vieraitten kanssa. Muijan kanssa ei koskaan. Vähän kun meillä.kohta itekki lähen vieraisiin. Tää äijä on mun uus sankari.
"Petän koska seksi loppui vaimon aloitteesta. Aikani kärvistelin,kunnes kävin vieraissa ekan kerran.kun kotona ei saa muuta kuin kieltävää vastausta niin ulkoistin seksin."
"Harrastan seksiä vaimon kanssa kun hän haluaa. Mutta en saa siitä mitään."
0/5
Ehkä selitetty Porvoosta käsin. Silloin voi tulla tällaisia virheitä.
Mikä tää porvoo juttu on?.ei oo vissiin ap enää linjolla ollu tänää.
Ap on kertomassa vaimolleen mitä on tullut puuhasteltua viime vuodet.
Yhden omistamistaan asunnoista aikoo erossa antaa vaimolleen, au-pairit ja lastenhoitajat aikoo varmaan pitää itsellään.
Ap! Tule kertomaan mikä tilanne! Kuka tilaa nuohoojan?