Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpuuttaisitko minut mieheksesi?

Vierailija
23.05.2018 |

Olen 33- vuotias valtiotieteiden tohtori.
Harrastuksiini kuuluu pyöräily, retkeily, e-sports ja politiikka.
Vaikka harrastan paljon en ole luuviulu, painoa 120kg ja pituutta 188cm
Olen hetero ja syön lihaa, mutta en myöskään ylikorosta maskuliinisuuttani. :D
Kannatan nuivaa manifestia ja äänestän perussuomalaisia.
En ole rasisti, enkä myöskään voi olla parisuhteessa homofoobikon tai rasistin kanssa.

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä

Vierailija
22/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Perussuomalaiset on este, ei perussuomalaisuus sido minua oikeastaan mihinkään. Äänestän perussuomalaisia, koska olen nuiva ja kannatan seksuaalirikosten ja ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen kohdistuvien rikosten rikosseuraamusten radikaalia nostoa.

Kannatan lisäksi tasa-arvoa ja ilmastonmuutokseen puuttumista. Sekin tosin on tehtävä järkevästi ja on myös muistettava, että Suomen osuus maailman co2 päästöistä on n 16 promillea, vaikka iltapäivälehdistä saakin sellaisen käsityksen, että ilmastonmuuton on Suomalaisten syytä.

-ap

Ehkä siksi PS on este että siinä puolueessa ollaan hyvin sokeita omille virheille ja moni heidän toimintansa on mennyt ra sis min puolelle. On ollut monta henkilöä jotka antavat aika sairaita lausuntoja. Eikä unohdeta Teuvo Hakkaraisen sekoilua ja ahdisteluja, silti jatkaa PS toiminnassa. (eli näköjään hyväksyvät tiettyjen ihmisten tekemänä samat rikokset.)

Ei tuollainen puolue voi haluta vain kovempia tuomioita tai voi tuomita pelkästään vähemmistöjä, kun omissa riveissä toimii sellaisia henkilöitä jotka sinne ei kuulu tai jotka eivät tuomitse esim sitä ra sis mia.

Muuten olen samanlainen, eli haluan kovemmat tuomiot seksuaalirikoksista. Niin suomalaisille kuin mam uille. Molemmat saavat lieviä tuomioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyt että mikä perussuomalaisuudessa mättää. Näkemyseroja. Ottaisitko itse naisen, joka äänestää [tähän joku puolue, joka on mahdollisimman kaukana omasta näkemyksestäsi]? Etenkin, jos "harrastat politiikkaa", niin kuulostaa vaan ristiriitojen harrastamiselta, kun ei itse ajattele samoin.

Vierailija
24/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja eikös PS ole aikamoinen takinkääntäjäkin vielä kaiken huipuksi?

T: nro 22

Vierailija
25/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se vaatii enemmän kuin muutaman rivin tekstiä.

Kuka ihminen on kuin kone, joka pystyy tietyt faktat kertomalla sanomaan, haluaisiko olla kanssasi?

En minä ainakaan.

Vierailija
26/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostat ihan kivalta, mutta olet ehkä vähän liian iso. Pidän lyhyemmistä ja hoikemmista miehistä. Mutta kun en livenä ole sinua nähnyt, niin en varmasti osaisi sanoa.

Vierailija
27/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai kelpuutan, höpönassuni <3 Sinä olet sitten bottom ;) Kelpuutan jo tänä yönä. Tule tänne, laita jänöpuku päälle ja lupaan, ettet unohda yhteistä yötämme hetkeen.

Vierailija
28/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noillakaan spekseillä tiedä sinusta vielä yhtään mitään. Treffeille voisin mennä mutta jos nuo pintapuoliset aiheet on niin tärkeitä tai ylipäänsä kykenet samaistumaan nykyiseen poliittiseen huuhaa-keskusteluun niin uskon että pitkästyttäisimme toisiamme pitemmällä aikavälillä.

Vierailija
29/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä noin vähillä tiedoilla kelpuuta vielä ketään.

Perussuomalaisista en tykkää. Jengi, joka uskoo ensin mainostoimisteon iskulauseisiin ja kuvittelee, että ne ovat puheenjohtajan omia ideoita ja sen jälkeen pitää vakavastiotettavana presidentti- ja puheenjohtajaehdokkaana flat earth kreationistia, ei vaan voi olla mun kansa samalla aaltopituudella missään kohdassa. Ja ihmettelen suuesti kun törmäään tohtoriin, joka näin ajattelee, tunnen olevani huonolla tripillä peilin takaisessa ihmemaassa.

Vierailija
30/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et todellakaan ole valtiotieteen tohtori. Kirjoitustavasta ja viestin 15 junttimaisista yksinkertaistamisista näkee, että koulutus on aika paljon matalampi ja sillä selittyy sitten persujenkin kannattaminen.

Vierailija
31/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitetaan nyt sillä, että olen ateisti. Hyväksyn toki muiden ihmisten vakaumukset muttei kristitystä välttämättä ole minulle kumppania, mielestäni on myös tökeröä leimata koko puolue yhden ehdokkaan tai kansanedustajan takia, pätee kaikkiin puolueisiin.

En myöskään aio tulla pupuasussa kenenkään sänkyyn.

En myöskään nyt saa ajatuksesta kiinni, mitä tarkoittaa "samaistuminen nykyiseen poliittiseen huuhaa keskuseluun"

Olen toki kookas ja ymmärrän, että se on este joillekkin.

Vierailija
32/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjääh vaikutat vähän kuivalta tyypiltä tuon tekstin perusteella.. Ja mulle merkkaa enemmän se juttu, että kuinka keskustelut synkkaa ja tunnepuoli. Eli ei, en valitsisi tuon tekstin perusteella sinua poikaystäväehdokkaaksi. Voisin kyllä käydä kahvilla ja katsoa siitä sitten eteenpäin.

T. N24

Vierailija
33/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten todella jeppis, mutta äänestät perussuomalaisia - HELL TO THE NO! Sori.

Vierailija
34/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 33- vuotias valtiotieteiden tohtori.

Harrastuksiini kuuluu pyöräily, retkeily, e-sports ja politiikka.

Vaikka harrastan paljon en ole luuviulu, painoa 120kg ja pituutta 188cm

Olen hetero ja syön lihaa, mutta en myöskään ylikorosta maskuliinisuuttani. :D

Kannatan nuivaa manifestia ja äänestän perussuomalaisia.

En ole rasisti, enkä myöskään voi olla parisuhteessa homofoobikon tai rasistin kanssa.

Oot liian nuori mulle.

Ja liian painava myös.

Enkä mä oikein diggaa tota perussuomalaisten äänestämistä. Toisaalta en diggaa kokoomustakaan, mutta tämänhetkinen mies äänestää niitä... joten ehkä semmoiseen voisin sopeutua kuitenkin. Varsinkin jos et ole rasisti etkä homofoobikko.

Vierailija
35/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tosiaan rasisti saati  homofoobikko. Kannatan myös  tasa-arvoa ja olen eläinrakas.

-ap

Vierailija
36/59 |
23.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin treffeille lähteä N28

Vierailija
37/59 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. N29

Vierailija
38/59 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten se paino on jakaantunut kehossasi ja millainen luonne sinulla on; jos korostat omaa erinomaisuuttasi... jättäisin väliin pelailemaan yksin e-sporttiaan...

Vierailija
39/59 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persujen äänestäminen olisi kyllä deal breaker. Pelaaminen on täysin ok, mutta se kutsuminen e-sportiksi aiheuttaa aika vahvaa aversiota.

Vierailija
40/59 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaikka olet reilusti mua nuorempi.