Kelpuuttaisitko minut mieheksesi?
Olen 33- vuotias valtiotieteiden tohtori.
Harrastuksiini kuuluu pyöräily, retkeily, e-sports ja politiikka.
Vaikka harrastan paljon en ole luuviulu, painoa 120kg ja pituutta 188cm
Olen hetero ja syön lihaa, mutta en myöskään ylikorosta maskuliinisuuttani. :D
Kannatan nuivaa manifestia ja äänestän perussuomalaisia.
En ole rasisti, enkä myöskään voi olla parisuhteessa homofoobikon tai rasistin kanssa.
Kommentit (59)
Todellakaan ei. Meillä ei ole mitään yhteistä ja olet liian iso. Humanistit ei kiinnosta.
En usko että alkaisin suhteeseen miehen kanssa, joka äänestää perussuomalaisia ja harrastaa politiikkaa. En tiedä mitä on e-sports, mutta sekään ei nyt äkkiseltään kuulosta mun jutulta. E:t e:nä ja sportsit sprortsina.
En, liikaa painoa ja meillä olisi liian erilaiset arvot, ainakin siltä vaikuttaa.
Olen nyt onnellisesti aviossa ja toivottavasti saman kanssa lopun ikää. Eka seurustelu ja ensi rakkauteni. Yhä rakas 💞
Olet liian koulutettu minulle. Muuten kyllä kuulostat kiinnostavalta.
Miksi Perussuomalaiset on este, ei perussuomalaisuus sido minua oikeastaan mihinkään. Äänestän perussuomalaisia, koska olen nuiva ja kannatan seksuaalirikosten ja ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen kohdistuvien rikosten rikosseuraamusten radikaalia nostoa.
Kannatan lisäksi tasa-arvoa ja ilmastonmuutokseen puuttumista. Sekin tosin on tehtävä järkevästi ja on myös muistettava, että Suomen osuus maailman co2 päästöistä on n 16 promillea, vaikka iltapäivälehdistä saakin sellaisen käsityksen, että ilmastonmuuton on Suomalaisten syytä.
-ap
Kertomiesi asioiden pohjalta kyllä, huumorintaju on kuitenkin tärkein.
Vaikutat kyllä kiinnostavalta. Ainoa vähän hälyttävä asia on, että "harrastat politiikkaa". Ei niinkään perussuomalaisten takia vaan siksi, että en pidä politiikkaan kiihkeästi suhtautumisesta ihan noin yleisesti. Mutta eihän kaikkien harrastusten tarvi samoja olla. t. FM 28v
Joo?