Kelpuuttaisitko minut mieheksesi?
Olen 33- vuotias valtiotieteiden tohtori.
Harrastuksiini kuuluu pyöräily, retkeily, e-sports ja politiikka.
Vaikka harrastan paljon en ole luuviulu, painoa 120kg ja pituutta 188cm
Olen hetero ja syön lihaa, mutta en myöskään ylikorosta maskuliinisuuttani. :D
Kannatan nuivaa manifestia ja äänestän perussuomalaisia.
En ole rasisti, enkä myöskään voi olla parisuhteessa homofoobikon tai rasistin kanssa.
Kommentit (59)
Kuulostat ihanalta! Jos olisin vapaa ja nuorempi, ottaisin yhteyttä oitis!
Ihmettelen joidenkin kommentteja, ettei koulutettu ihminen voisi olla persu. Todellakin voi, itsekin olen arvokonservatiivinen vaikka korkeakoulutettu. Puolueisiin en kuulu enkä liity.
Harrastat pyöräilyä..en voi kun nauraa kun näen miehen tiukoissa trikoissa. !!
Lisäksi..jos harrastat politiikkaa kai sitten tiedät että teatteria koko homma?
Kokosi on jees)
Paino eikä ikä haittais, mutta persujen äänestäjä, I'd rather not. Toisekseen sana suomalainen kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella.
Jännä runo. Vai miksi tohtori lyö rivinvaihdon joka virkkeen jälkeen?
Mitä huolimiseen tulisi, niin kirjoituksessasi ei ollut yhtään mitään sellaista, mikä herättäisi mielenkiintoni. Sen sijaan pelkän kirjoituksesi perusteella toteaisin sinut liian lihavaksi ja puoluekannaltasi liian vastakkaiselta verrattuna omaani.
Huh, en kyllä käytä trikoita pyöräillessäni. Onhan nyt 120kg mies trikoissa todella huvittava näky!
Tosiaan rustailin eilen vastauksia puhelimella, että en niin kielioppiin kiinnittäny huomiota.
-ap
Kerro viimeisimmästä viidestä retkeilyreissustasi: missä olit, mitä teit, millaiset varusteet, miksi valitsit juuri ne kohteet?
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan ei. Meillä ei ole mitään yhteistä ja olet liian iso. Humanistit ei kiinnosta.
Et sitten erota valtiotieteilijää humanistista? Teillä taitaa olla yhteistä tämän "tohtorin" kanssa. - Ap:n kysymykseen, ei. Ei se koko, ikä, eikä puoluekanta, mutta teeskentely on kamalaa.
Muuten ihan ok lähtökohdat, mutta e-sports (=tietokoneella pelaaminen ja laiskana läsöttäinen) on dealbreaker kohdallani.
Täytyy pelata todella paljon ollakseen hyvä, joten parisuhde tulee prioriteettilistalla aika häntäpäässä. Ei kiitos, olen jo elänyt yhden WoWittajan kanssa "parisuhteessa".
Lähtisin treffeille. Akateemisuus ja ulkoilmaharrastukset on plussaa (voisi retkeillä yhdessä), ja arvotkin voisivat olla riittävän lähellä.
Tosin en harrasta netin pohjalta treffejä enkä ole missään deittipalvelussa. Minuun törmää tuolla jossain jos törmää . N30
No muuten ehkä, mutta tuo persuus tökkäsi. Enkä ole kiinnostunut parisuhteesta, niin jätän välistä. Kysyt tuossa, miksi persut on este. Persujen maailmankuva - ja minun kuvani persuista sen perusteella, millaisia persuja tunnen - on niin vastenmielinen minulle, että en todellakaan voisi seurustella sellaisen ihmisen kanssa. VAIKKA muuten ajatuksissasi tuntuu olevan ituakin. En myöskään pidä siitä, että et ihan hallitse kielioppia, mikä tuntuisi olevan myös persulainen ominaisuus.
Persuilu ongelma, muu ei. En voi sietää ko. puolueen agendaa, vaikka onkin hienoa, että syrjäytyneet ja aiemmin politiikassa vailla äänitorvea olleet ovat saaneet oman puolueen. Konservatiiviset arvot ja suvaitsemmattomuus eivät sovi yhteen oman maailmankuvani kanssa. Yleensä nämä näkyvät myös poliittisten asioiden ulkopuolella ihmisen elämässä, esim. asumisessa, harrastuksissa jne.
Kuulostat muuten mielenkiintoiselta, mutta iso koko on totta puhuen turn off. Lähinnä sen vuoksi, että olen itse alle 60-kiloinen ja minua hirvittäisi seurustella miehen kanssa, joka on itseäni kaksi kertaa isokokoisempi.
Persujen äänestäminen ei sen sijaan haittaisi, vaikka olenkin itse kallistunut enemmän Vihreiden suuntaan. Voisi olla ihan mielenkiintoista jakaa ajatuksia ja näkemyksiä puolin ja toisin. Muutenkin on mielestäni turhaa rajoittaa kumppanin valintaa puoluekannatuksen perusteella, ellei toinen sitten edusta aatteensa ääripäätä. Oman kokemukseni perusteella on useimmiten kehittävämpää hengailla ihmisten kanssa, jotka eivät jaa täysin samoja ajatuksia ja poliittisia näkemyksiä. Täysin samankaltaisten ihmisten kanssa hengaillessa jää helposti siihen naiiviin harhaluuloon, että oma poliittinen maailmankuva on virheetön ja yksiselitteisen oikea.
Tsemppiä ap, mikäli olet naista hakemassa!
Tykkään pyöräillä, pelata videopelejä ja jutella (en tapella) politiikasta, mutta vain retkeilyä voin noista kutsua harrastuksekseni. Meillä ei olisi paljoa yhteistä.
Meillä olisi myös aika paljon ikäeroa, ja tiedän aiemmasta kokemuksesta että kolmenkympin jälkeen jos mies on päästänyt itsensä tuohon kuntoon, niin mieskuntokin kärsii, enkä tosiaan ala enää elämään missään seksittömässä suhteessa.
Suurin turn off on kuitenkin päinvastaiset elämänarvot ja poliittinen kanta. Voit äänestää rasisteja ja homofoobikkoja (ja naisvihamielisiä), mutta et ole sellainen, etkä voisi olla sellaisen kanssa? - minusta tämä on jotenkin ristiriitaista. Tämänkin opin aiemmasta liitosta, ettei siitä tule yhtään mitään jos ne suurimmat arvot eivät kohtaa. Minun kotini on vegaaninen, enkä siitä jousta, joten se ei välttämättä olisi sinullekaan mielekästä.
Ei. En kelpuuttaisi sinua miehekseni. Parempaakin on tarjolla, mutta missään vaiheessa en ole niin miehenkipeä, ettenkö pärjäisi yksin paremmin kuin huonossa suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi Perussuomalaiset on este, ei perussuomalaisuus sido minua oikeastaan mihinkään. Äänestän perussuomalaisia, koska olen nuiva ja kannatan seksuaalirikosten ja ylipäätään fyysiseen koskemattomuuteen kohdistuvien rikosten rikosseuraamusten radikaalia nostoa.
Kannatan lisäksi tasa-arvoa ja ilmastonmuutokseen puuttumista. Sekin tosin on tehtävä järkevästi ja on myös muistettava, että Suomen osuus maailman co2 päästöistä on n 16 promillea, vaikka iltapäivälehdistä saakin sellaisen käsityksen, että ilmastonmuuton on Suomalaisten syytä.
-ap
Ongelmana ps-kannattajissa on yleensä se, että he 1. kuvittelevat ps:n olevan ainut joka näitä kaikkia mainitsemiasia asioita miettii ja ajaa, ja 2. kuvittelevat, että ps onnistuisi niissä yhtään sen paremmin kuin muutkaan puolueet. Yleensä kuvittelu perustuu mielikuviin ja paljon melua tyhjästä -ilmiöön, eikä siihen, että olisi tutkittu mikä puolue tai henkilö on onnistunein ko asioiden ajamisessa.
Jos nyt sivuutetaan se, että olet paljon nuorempi niin kyllä se töksähtäisi tuohon persujen kannattamiseen. Erikoista, että politiikkaa oikein harrastava ihminen on valinnut sen omaksi puolueekseen. Ajatukset ei siis sillä tasolla kohtaa, että kiinnostaisi.
Pitäisi tietää myös että miltä näytät ja minkälaisia ilmeitä sinulla on, miten hymyilet. Tärkeää on myös miltä tuoksut. Ja kuinka rehellinen persoona olet viestiessäsi. Eli sanomiesi asioiden perusteella kysymykseen ei voi vastata.
Perussuomalaiset, iso turn-off.
Ja hauska tuo ulkonäköjuttu. Lihavaa naista parjataan heti, jos hän sanoo itseään ylipainoisen sijasta muodokkaaksi jne. "Yritetään kiertää totuutta jne jne." Tuo "en ole mikään luuviulu" kuulostaa vähän samalta vähättelyltä omista kiloistaan.