Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Rakas, sinä olet ihaninta, mitä on.
Sinua rakastan tänään, eilen, huomenna. Aina.
En sua ennen mitään tiennyt, en rakkaudesta.
Pysäytit elämäni.
Minun sydämeni kuuluu sinulle.
Niin kauan kaipaan sinua. Ja ikävöin!
Tulethan hakemaan minua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko intohimo vain kauniiden ihmisten oikeus? Entä, jos sulla on kaikkea muuta, mutta ei intohimoa parisuhteessa? Entä, jos olet sinkku ja niin ruma, ettet saa ketään?
Ei ole. Intohimo itsessään on kaunista. Intohimo ei ole kärsimyksen vastakohta vaan ne sisältää toisensa. (Engl. Passion) Parisuhteeseen kuuluu myös molemmat: halu nauttia toisesta, mutta myös itsestään ja samalla myös kyky ja halu kärsiä vastoinkäymisiä. Haluamansa vuoksi pitää taistella ja oppia nauttimaan siitä, sekä kestää myös kipua ja pettymyksiä - niiden jälkeen on vain noustava ylös.
Niin, mitä kaikkea voi olla ilman intohimoa? Ehkä jotain sellaista mitä et koskaan tule kokemaan ansaitsemasi. Sisäinen tyhjyys.
Lainasana latinasta, tarkoittaa kitumista ja kärsimistä. Rakkauteen liittyvä sivumerkitys tulee repivästä, tuskaisasta kaipuusta rakkaan luo. Ei sisällä kiimaa tai erotismia.
Vierailija kirjoitti:
Mites se taso määritellään?
Ainakin koulutus, asema työelämässä, varakkuus, ulkonäkö, sosiaalisten suhteiden määrä (suosio siis), älykkyys jne. Näitä asioita löytyy varmaan vaikka kuinka ja vaihtelee hieman eri ihmisillä kuka pitää mitäkin tärkeänä. Nuo lienee ne yleisimmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä, jos aluksi tunnet suurtakin intohimoa toista kohtaan, mutta kaikk vaan ei ole taitavia rakastelemaan?
Ei se ole tekniikkalaji, vaan nimenomaan kemiasta kiinni.
Aina voi opettaa ja opetella uusia juttuja, harjoitus tekee mestarin.Mutta jotkut ei opi ikinä tai teeskentelevät seksipetoa siihen asti, kunnes saavat nalkkiin.
Eli et edes tunnista, kenen kanssa sitä kemiaa on ja kenen ei, kuka on sopiva kuka ei.
Luultavasti et edes tiedä mitä se on.
Tyhjää täynnä, poor boy
Vierailija kirjoitti:
Pysäytit elämäni.
Tulethan hakemaan minua?
Miehelle vai naiselle?
Niimpä: Kuka mitäkin pitää tärkeänä.. Mietippä sitä.
Mä rakastan sua, nyt ja aina❤💏💑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin koulutus, asema työelämässä, varakkuus, ulkonäkö, sosiaalisten suhteiden määrä (suosio siis), älykkyys jne. Näitä asioita löytyy varmaan vaikka kuinka ja vaihtelee hieman eri ihmisillä kuka pitää mitäkin tärkeänä. Nuo lienee ne yleisimmät.
Kukin tyylillään, mutta mulle olisi katastrofi sellainen suhde joka perustuisi noihin. Siis joko yhteen tai vaikka kaikkiin luettelemiisi asioihin. Kyllä se on se ihminen itsessään mikä minulle merkitsee, vetovoima, kemia, puoleensavetävyys, viehättävyys. Ihan sama mikä koulutus, asema, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sosiaalisten suhteiden määrässä ehkä enemmän on väliä sillä keitä ne ystävät on ja mikä on niiden asema kuin se kuinka paljon niitä on. Tosin pitää silti olla paljon, mutta kohtuullinen määrä laadukkaita on parempi kuin valtava määrä huonoja. Terveyskin merkkaa, korkeatasoinen ihminen ei ole vakavasti sairas.
Kannattaako sitä sitten heti mennä naimisiin ja tehdä lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun oon itse niin paljon alempitasoinen kuin sinä ettei voida olla edes ystäviä, koskaan. Enkä tule tältä tasolta ikinä nousemaan, vaikka kuinka toivoisin. Realiteetit on mitä on ja tipun vanhetessa alemmalle tasolle vain. Välillä surettaa niin paljon että itkettää. Tänään on taas sellainen päivä.
Miksi katsot olevasi alempitasoinen kuin joku toinen? 😢 Todellisessa rakkaudessa ei ole realismia. Jos on, se ei ole rakkautta.
Olisikin noin, olet ikuinen romantikko <3 Tosielämässä ihmiset tekevät näitä laskelmia kuka on kenenkin tasolla ja on hyvinkin raadollista
Jos mä en kelpaa jollekin sellaisena kuin olen niin antaa olla, en olisi sellaisen kanssa viihtynytkään. Kauheaa olisi olla suhteessa jossa lähtökohdat olisi laskelmoitu....
En kyllä usko tällaiseen pyytettömään, romanttiseen rakkauteen tosielämässä. mielikuvituksessa toki. Siksi täällä olenkin kaipailemassa.
Vierailija kirjoitti:
Turhauttavaa kun kumpikaan meistä ei uskalla ottaa yhteyttä. Kun sinä et ota yhteyttä, niin tarkoittaako se sitä että sua ei oikeasti kiinnosta? Tämä epävarmuus on aika raastavaa.
Samat sanat rakkaani. Vastaisit viestiini somessa. Saisin tietää, ettet vain siedä lähentymisyrityksiäni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on myös ikäsidonnaista, maailmankuvan ja arvojen lisäksi.
Kaikki koulutusta ja varallisuutta korostavat joita tunnen, on 30+ ja rumia tai taviksia, pyöreitä plösöjä.
Eikä ilmeisesti omaa rahaa ja henkistä pääomaa, kun täytyy sitä miehestä hakea.
Ja matalahkon ÄO:n omaavia kiihottaa heti, jos mies on vähänkään tunnettu, vaikka olisi muuten miten vastenmielinen.
Taivas mikä pölöpää tuo taso jankkaaja. Tasokaskin voi sairastua syöpään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukin tyylillään, mutta mulle olisi katastrofi sellainen suhde joka perustuisi noihin. Siis joko yhteen tai vaikka kaikkiin luettelemiisi asioihin. Kyllä se on se ihminen itsessään mikä minulle merkitsee, vetovoima, kemia, puoleensavetävyys, viehättävyys. Ihan sama mikä koulutus, asema, jne.
Hyvä että on erilaisia ihmisiäkin. Useimmille vain nuo koulutus, asema, varakkuus, ulkonäkö yms. merkkaa eniten. Toki kemiaa pitää olla niiden lisäksi, mutta pelkkä kemia ei riitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysäytit elämäni.
Tulethan hakemaan minua?Miehelle vai naiselle?
muruselleni ;)
Tykkään susta tänäänkin, sille ei voi mitään. Sua sanoilla rakastelen. Sun sanoilla itseäni hyväilen. M, mun sisin on sulle salaisuus. Meen kuuhun ja takaisin taskussa sulle tulevaisuus.
Eikö kannattaisi tehdä selvä päätös itsensä kanssa pysytellä sinkkuna tai jossain epämääräisissä avoimissa suhteissa, jos mentaliteetti sitoutumista kohtaan on nalkkiin joutuminen?