Oletko salaa tyytyväinen jos kaverisi on isompi kuin sinä?
Joskus näin täällä tuollaisen lausahduksen ja siinä oli vaikka kuinka paljon tykkäyksiä.
Kommentit (12)
Lookisesti ajatellen kaverini on isompi kuin minä, onhan hän sentään mies. Kyllä " salaa" olen iloinen siitä, olisi kyllä hupaisa näky että hän olisi 170 cm pitkä ja minä 189 cm. Ja kyllä, seurustellaan.
On ihan kiva katsella kaverin isoa penistä.
-puppaloora
Vierailija kirjoitti:
En. Harmittaa älyttömästi, kun ystäväni on pitkä ja ylipainoinen. Ei hänelle löydy vaatetta. Kulkee miesten collegehousuissa ja t paidoissa. Takitkin on miesten osastolta. Sitten ns suomi - tunikat ym tanttatyyliin tehdyt ei häntä miellytä.
Miksi se ei sitte laihduta?
Vai eikä ole vielä tuota itse tajunnut?
Mulla on yksi reilusti ylipainoinen kaveri, joka säännöllisesti vuosittain aloittaa jonkun kuurin ja aina ne kosahtaa. Lähinnä surettaa kun hän itse kärsii painostaan ja ne yritykset varmasti turhauttaa. Soisin hänelle onnistumisen kokemuksia, itselle ihan sama minkä kokoinen on.
Pirun hyvä tyyppi.
En tietenkään. En ole pinnallinen paska.
Olen avoimesti tyytyväinen, kun olen onnistunut parantamaan omaa lihaskuntoani ja pudottamaan omaa painoani. Ei tulisi mieleen olla oikein mitään mieltä muiden painosta, elleivät itse halua asiasta jutella tai vaihtaa kokemuksia tai vinkkejä.
Toisinaan joo, koska lyhyenä ja pienikokoisena elämisessä on asioita, joista luopuisin mielelläni. Sopivien vaatteiden ja kenkien löytäminen on hankalaa ja joutuu vähän väliä etsimään jakkaran tai pyytämään apua, kun ei yllä. Väkijoukoissa on myös ikävää, kun tahtoo jäädä jalkoihin.
En. Harmittaa älyttömästi, kun ystäväni on pitkä ja ylipainoinen. Ei hänelle löydy vaatetta. Kulkee miesten collegehousuissa ja t paidoissa. Takitkin on miesten osastolta. Sitten ns suomi - tunikat ym tanttatyyliin tehdyt ei häntä miellytä.