Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lapin kaunottarelle kirjoitti:
Löysin sinussa jotain sellaista, jota olin aina tiedostamattani etsinyt. Kun sinut kerran löysin edestäni, en ole voinut sinua unohtaa. Olet edelleen ajatuksissani. Varmaan pysyvästi.
Mikä teidän esteenä on tällä hetkellä?
Oon varattu.
Entä hän? Varattu myös?
En tiedä. Ymmärtääkseni hän oli vapaa silloin, tästä päivästä en tiedä.
Mistä tuo nimi hänelle? Lapin kaunotar?
Koska hän on kaunis ja toiseksi hänen taustansa liittyy Lappiin, joka on paikkana minulle etelän ihmiselle mystinen.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti asutaan joskus saman katon alla.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit tänään niin suloisen näköinen. tietäisitpä miten tykkään susta.
Minä kerroin maanantaina ihastukselleni kuinka paljon tykkään hänestä. Vastaukseksi sain ihanan suudelman.
Kerroin ihastukselleni tykkääväni hänestä, vastausta en saanut.:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
T:lle
Olen tarkkaillut millaisista hän tykkää ja minä en vain osu siihen.
Sen huomaaminen on helpottanut myös kohtaloon tyytymistä ja etäisyyden saamista ihastustunteisiin, kun tiedän vain olevani ”vääränlainen” eli ei tarvitse kuluttaa energiaa mihinkään uuvuttaviin ”mutta mitä jos”-keloihin.
Vierailija kirjoitti:
Sen huomaaminen on helpottanut myös kohtaloon tyytymistä ja etäisyyden saamista ihastustunteisiin, kun tiedän vain olevani ”vääränlainen” eli ei tarvitse kuluttaa energiaa mihinkään uuvuttaviin ”mutta mitä jos”-keloihin.
Millaisista hän tykkää?
Joskus on vain niin tyhjä olo sisällä, mutta en usko että sitä kukaan toinen ihminen pystyisi täyttämään. Itsestä sen on lähdettävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen huomaaminen on helpottanut myös kohtaloon tyytymistä ja etäisyyden saamista ihastustunteisiin, kun tiedän vain olevani ”vääränlainen” eli ei tarvitse kuluttaa energiaa mihinkään uuvuttaviin ”mutta mitä jos”-keloihin.Millaisista hän tykkää?
Päinvastaiset tai lähes päinvastaiset kasvonpiirteet, päinvastainen ruumiinrakenne, eri värinen, erilaiset arvot ja mielenkiinnonkohteet jne.
En löydä itsestäni ja niistä naisista oikein mitään samaa, vaikka miten etsin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle vai naiselle?
Naiselle
Naiselta vai mieheltä?
Vierailija kirjoitti:
Joskus on vain niin tyhjä olo sisällä, mutta en usko että sitä kukaan toinen ihminen pystyisi täyttämään. Itsestä sen on lähdettävä.
Haluaisin kokea elämässäni romanttisen rakkauden lisäksi miltä tuntuu kokea sisäistä tyhjyyttä ja miltä tuntuu olla hukassa!
Siinä olisi lifegoalsien kolmen kärki; sanoa jollekin romanttisessa mielessä rakastavansa, synnyttää kumisevasta tyhjyydestä jotain uutta ja löytää itsensä hukasta.
Ja tämä ei siis ole kettuilua.
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaan elämään. <3
Mä en ainakaan elä seuraavaa elämää.
Vierailija kirjoitti:
Tekeekö intohimo onnelliseksi?
En tiedä, mutta sen jatkuva puute tekee ainakin onnettomaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ei olla nähty puoleen vuoteen.
Mitä ajattelet siitä? Että ette ole nähneet?
Tunnetko intohimoa minua kohtaan mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
T:lle
Ai Tero vai? Ole hyvä. Saat pitää.
Ollaan molemmat naimisissa, ja olet mun esimies. Silti joka kerta kun astun työpaikan ovesta sisään, sydän heittää ylimääräisen voltin ja oon ihan fiiliksissä koko päivän. Tiedän ettet jää itsekkään kylmäksi. Silti molemmat tietää sanomattakin, että tämä jää tähän, tästä ei puhuta, eikä mitään tuu ikinä tapahtumaan...
Olen ihan hirveän skeptinen. En vain luota siihen että olisit tosissasi ja edes ihastunut minuun. Kunhan vain haet seuraa, siihen saakka jaksat pelailla kunnes parempi sattuu kohdalle.