Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle VI
Kommentit (805)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se tekee. Elämässä pitää olla asioita joita tekee intohimoisesti. Se on sitä että tietää mitä/kenet haluaa ja antaa sille kaikkensa. Se on pystyynkuolemisen vastakohta.
Siis intohimo onnelliseksi...
Aurinkoani :) onneksi tulee näkymään usein sääennusteiden mukaan :)
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoani :) onneksi tulee näkymään usein sääennusteiden mukaan :)
*Auringolleni
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun oon itse niin paljon alempitasoinen kuin sinä ettei voida olla edes ystäviä, koskaan. Enkä tule tältä tasolta ikinä nousemaan, vaikka kuinka toivoisin. Realiteetit on mitä on ja tipun vanhetessa alemmalle tasolle vain. Välillä surettaa niin paljon että itkettää. Tänään on taas sellainen päivä.
Mulla on sama, oltiin samalla tasolla joskus, mutta sitten minä tipuin ja nyt on näin. :(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aika kohdata ja aika unohtaa.
Kumman aika on nyt?
Ensin on nyt unohtaminen ja sitten tulee ihan uusi kohtaaminen.
Toivottavasti tiedät mitä teet, terveisin kokemus.
Vanhainkodissa ollaan kaikki samalla tasolla pissa vaipoissa.
Vierailija kirjoitti:
Olen monesti kuvitellut, millainen hetki se on kun joskus tapaamme sun kanssa. Menenkö paniikkiin ja poistun paikalta vai pystynkö olemaan coolisti ja ehkä sanomaan jotain järkevää? Tapaammekohan edes koskaan? Miehelle.
Itselläni samanlaisia aatoksia ja huolia suhteesi. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Voihan miehen penis olla myös hieman liian lyhyt.
Paksuudella on enempi merkitystä kuin pituudella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullakin makunsa, mä en ainakaan tykkää lyhyestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surettaa kun oon itse niin paljon alempitasoinen kuin sinä ettei voida olla edes ystäviä, koskaan. Enkä tule tältä tasolta ikinä nousemaan, vaikka kuinka toivoisin. Realiteetit on mitä on ja tipun vanhetessa alemmalle tasolle vain. Välillä surettaa niin paljon että itkettää. Tänään on taas sellainen päivä.
Miksi katsot olevasi alempitasoinen kuin joku toinen? 😢 Todellisessa rakkaudessa ei ole realismia. Jos on, se ei ole rakkautta.
Olisikin noin, olet ikuinen romantikko <3 Tosielämässä ihmiset tekevät näitä laskelmia kuka on kenenkin tasolla ja on hyvinkin raadollista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi katsot olevasi alempitasoinen kuin joku toinen? 😢 Todellisessa rakkaudessa ei ole realismia. Jos on, se ei ole rakkautta.
Olisikin noin, olet ikuinen romantikko <3 Tosielämässä ihmiset tekevät näitä laskelmia kuka on kenenkin tasolla ja on hyvinkin raadollista
Jos mä en kelpaa jollekin sellaisena kuin olen niin antaa olla, en olisi sellaisen kanssa viihtynytkään. Kauheaa olisi olla suhteessa jossa lähtökohdat olisi laskelmoitu....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos on kovakourainen rynkyttäjä, eikä muuksi muutu?
Jos tykkää sellaisesta niin mikäs siinä. Jos ei tykkää, niin kiertoon vaan, miksi sellaisen kanssa olisi? Kysynpä vaan.
Koska rakastan häntä. Siksi.
No sitten kestät varmaanki ne rynkytykset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kullakin makunsa, mä en ainakaan tykkää lyhyestä.
Niin ei kai mikropeniksiä hirveästi haluta, mutta aina löytyy niitä joille yhdyntä ei ole tärkeää ja mikropippeli voi olla kätevä käsistään ja suustaan.
Ja varmasti on niitäkin, joille sopii ohut ja pitkä.
Kaikille löytyy sopivia kyllä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin ihmeen nalkkiin?
Naimisiin, perustamaan perheen jne.
Ei kannata mennä heti naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Jopa ne jotka väittävät etteivät välitä tasoista ajattelevat kuitenkin salaa mielessään miten joku on huonompaa tasoa.
Kyllä se tekee. Elämässä pitää olla asioita joita tekee intohimoisesti. Se on sitä että tietää mitä/kenet haluaa ja antaa sille kaikkensa. Se on pystyynkuolemisen vastakohta.