Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut

Vierailija
22.05.2018 |

Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.

Esimerkki:

hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa

Kommentit (122)

Vierailija
41/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
42/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up up yp up up up up up up

Up up up up

!!!!!

Up!!!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä mun kämpässä on iha varmasti kameroita. Joudun mennä vessaan ja suihkuunki pimeessä ettei ne kamerat nää.

Vierailija
44/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Up up yp up up up up up up

Up up up up

!!!!!

Up!!!!!!

:D :D :D

Vierailija
45/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap varmaan oikeassa elämässä matkii mm. liikuntavammaisia? En ymmärrä, miten toisten sairaudesta voi tehdä pilkkaa. Tajuatteko, mitä kärsimystä esim. psykoosiin sairastuminen on sairastuvalle itselleen ja lähipiirille? Oletteko kokeneet sitä? Tehkää pilkkaa itsestänne! T. Oikea hullu

Vierailija
46/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joka ilta väsynyt ja kukaan ei usko että ruumini ja sieluni siirtyy joka yö Ron Jeremyn ruumiseen ja minun pitää tyydyttää monia naisia yön aikana. Olen niin väsnyt tästä touhusta enkä saa lääkkeitä.

Näytin kerran myös sukupuolielintäni lääkärille mutta hän ei uskonut.

Esitin myös haluni amputoida elin koska en jaksa.

Pyyntöni kaikuvat kuuroille korville. Mitä tässä voi enää tehdä?

Vierailija
47/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä minulle puhuu onko se Paholainen vai jokin Muu?

Herätessäni Kello näytti 8.39.

Kun kallistaa päätä näetkö mitä tulee?

Aivan kolme Äärettömyyden merkkiä mutta vain yksi niistä on kokonainen ja loput ovat vajavaisia. Olen pelännyt siitä asti.

Vierailija
48/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun tarkoitus on kait  mollata mua , vähän vois ap ajatella koska jos et tiennyt  isä kuoli viikko sitten ja jos ei olis ystäviä etc niin voi voi - ärsyttää vaan että kun oikeesti  on vaikeuksia niin vitsaillaan ja haukutaan ja en oo ite tehny koskaan semmosta koska mulla on ollut vaikiaa . hyvää jatkoa kaikille!!

Vierailija
49/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up! Up! Uppppppppppppp!

Vierailija
50/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppista!

Vierailija
51/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppistapuppistaaaaaaaaaaa!

Vierailija
52/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä on se keskustelu jossa puhutaan ketkä bloggaajat on rumimpia ja tyhmempiä ja lihoneet????!!!!! Voisko joku pliiz nostaa sen ketjun haha! Vittu ne tietyt tyypit on niin noloja en kestä!

Vierailija
53/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uu! Pee!

Vierailija
54/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö Ilmajokiset stalkkaa? Ne omasta mielestään niin helvetin kauniit.

Vierailija
55/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla torilla käveli eräs mies, joka oli niin fiini kuin appelsiini, niin suuri kuin punajuuri. Ja niin hullu kuin pullosta tullut. Onneksi mää näinki vaan harhoja.. koitan nukkua ja unohtaa koko asian. Tuutteko te huomenna kahville? Tuokkaa maitoa tullessa sit.

Vierailija
56/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppappaa!

Vierailija
57/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpas teillä ihan paskat esitykset. Ei jatkoon, yrittäisitte edes.

Vierailija
58/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi moi ja sitten kun pääsee helposti ja nopeasti sivun alkuun mennessä ja peruskorjaus valmistuu kokonaisuudessaan. Puolueet ovat nyt myynnissä olevia käytettyjä autoja Vorarlbergissa. Alueen toimijat ovat olleet viime viikolla mainiosti Abu Dhabissa ja sit tuli päälleni ja ohjasi ja sit ku ei oo mitään koruja, mutta en usko, että rakennusvalvontata sellaista voisi määrätä. Ei se vielä mitään, mutta en ole vielä lisännyt videoita. Ei ole kyse siitä mikä on takana, Qashqai auto on kurainen ja heikoilla renkailla.

Vierailija
59/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehty mikä tehty????,, toivottavasti saitte hyvän mielen kun viette viimesetkin,, muutenkin kuullut koko elämän "heitä.vettä niskaan" sitten vielä tämä, anteeksi vaan??? Ja minunko pitäisi katua jos kerran olen jo vetänyt maton alta ennen.. vertaistukea

Vierailija
60/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aih, että mä olen olemassa. Varsinkin kun on käyttämättä ja sitten taas on. Jos sitä lähtis ja sitten kun pääsee helposti ja nopeasti sivun alkuun. Myöhemmin hän on ollut aseistautunut ja uhannut muuten vaan ihqutella. Ei oo mukavaa Ei tänään. Norjan kruunu ja sitten taas on ihan hyvä. Nelosen kestosuosikki Hauskat nettivideot on ihan ok. Sullahan on vaki pano, pöljä. Miksi näin on, että kaahaaja on ollut jo pitkäänkin ihan liian duunia.