Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut

Vierailija
22.05.2018 |

Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.

Esimerkki:

hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa

Kommentit (122)

Vierailija
1/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksette sano mitään oonko mä yksin???!

Vierailija
2/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille kello käy , mutta voi sitä suojatien ylittää. Kauheasti en lähetä terveisiä , tuliko jo kesä? Olisi se syytä muistuttaa villasukankutojia silakkasaaliista, muuten ryvettyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onk tää Konala vai mitäh?

Vierailija
4/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmälasit ,silmälasit on  lasisilmien ,kyllä sen tietää kun eväsleivät loppuu. Lapikasta lattiaan sano hanurin soittaja, ei me veisattu. Tivolissa huimaa ja arvokas on kuulalaakeri.

Vierailija
5/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Räpylät jalkaan ja kysymään: miksi teette noin paljon kirjoitusvirheitä? On vaikea hahmottaa ympäristöä, kun te hämmennätte soppaa käyttäytymällä kuin trumpit. Uskokaa nyt minua, sillä en yritä lähettää sadepilviä kivoille ihmisille. Pitäkää yllä tuota samaa, jos uskallatte luottaa. 2018 on pro!

Vierailija
6/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä teiät tiiän. Vasaravarpaita löytyy joka hantuukista. En oo oikeen karvainen, mutta talvella tarkenen pankolla kollata. Mitä sitä pulloharjaa säästän vaasissa on somempi.

Vierailija
7/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitin sitä kortta, ei sillä muurahaista niskalle nosteta. Arpi vain lotkottaa ja kaasu kosan . Olisi se nyt parempi lähteä läänille. En minä hullu ole.

Vierailija
8/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

moi ystikset! :) yksisarvisten tieltä tuoreimmat kuulumiset,,, on tulossa kiva päivä ja he lähettää teille hymyjä ja rakkautta.. otammeko vastaan? minä sanon otamme! <3

Vierailija
9/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osku oli varttunut jo koululaiseksi. Koulun jälkeen Osku meni Jaanan luo, joka paistoi lettuja rintamaidosta. Minulle tuli uimarannalla kakkahätä, ja kävin ruikkimassa ripulit pusikkoon. Jos ryhdyn ehdolle vaaleissa, äänestättekö minua? Joudutte helvettiin, jos ette äänestä. Perkele!

Vierailija
10/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikkunani takana on joku. Se tuijottaa minua. Ihan varmasti tuijottaa minua. Asumme kahdeksannessa kerroksessa, mutta silti se on siellä. Aina kun menen katsomaan, se siirtyy toiseen paikkaan. Tiedän, että se käy öisin juomassa vettä keittiössämme, mutta ehtii aina karkuun ennen kuin menen katsomaan. Se on aina samassa bussissa kuin minä. Tiedän, että se on jossain penkin alla tai vessassa. Se on myös käynyt jääkaapillani aina kun olen poissa.

Vierailija
11/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovikello soi. Pimpelipom.

Siltä tuli jehova. Sanoin sille en suostu kuuntelemaan paskaa.

Jehova alkoi itkeä. Aloimme juomaan kaljaa.

Joimme jehovan kanssa kaljaa koko yön.

Aamulla hain postin ja yhtäkkiä laatikossa olikin Helsingin sanoma vaikka ennollut tilannut.

Soitin isälleni onko hän tilannut sen. Ei ollut.

Isä oli menossa töihin.

Söin aamiaiseksi muroja. En tykkää niistä mutta muuta ei ollut.

Sitten menin kävellen puistoon ja kusin suihkulähteeseen.

Vierailija
12/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso paksu mulkku ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••0

Vierailija
13/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värjätkää itsenne keltaisiksi ja tulkaa kiinalaisksi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
14/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän nuo vaikuttavat dementikon tai kehitysvammaisen kirjoitukselta kuin mielenterveysongelmaisen. Ette ole tainneet koskaan hullua nähdäkään.

Vierailija
15/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikkunani takana on joku. Se tuijottaa minua. Ihan varmasti tuijottaa minua. Asumme kahdeksannessa kerroksessa, mutta silti se on siellä. Aina kun menen katsomaan, se siirtyy toiseen paikkaan. Tiedän, että se käy öisin juomassa vettä keittiössämme, mutta ehtii aina karkuun ennen kuin menen katsomaan. Se on aina samassa bussissa kuin minä. Tiedän, että se on jossain penkin alla tai vessassa. Se on myös käynyt jääkaapillani aina kun olen poissa.

Paras!

Vierailija
16/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

miksette sano mitään oonko mä yksin???!

Vierailija kirjoitti:

Silmälasit ,silmälasit on lasisilmien ,kyllä sen tietää kun eväsleivät loppuu. Lapikasta lattiaan sano hanurin soittaja, ei me veisattu. Tivolissa huimaa ja arvokas on kuulalaakeri

Nää kaks, sekä alotusviesti on ihan kuin tältä foorumilta. AP:n viesti on sellasen, josta ajattelen että on varmaan humalassa.

Vierailija
17/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpäti päpäti kääkääkää braap. Kiikati kaakati. 

Vierailija
18/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te muka näe noita viestejä, miksi te esitätte sokeita? Tuolla! ->

V, J, H, K, S, P, K, M, K, M. Nämä kirjaimet kertovat jotain, mutta mitä? Vain se tietää, joka ansaitsee tietää.

Vierailija
19/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai että kun tekee höpöä kuin laittaa voinokareen cheesin butt cheekseihin ja alkaa hellillä, mutta jämäkillä työnnöillä menemään eteenpäin. Huoneen täyttää nautinnon ähkinät ja levytämme yhdessä seuraavaa hittiä.

Vierailija
20/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivalsin tänään, että mun isä on käyttäny muhun valtaa. Se ei oo ikinä välittäny musta oikeasti vaan vaatinu mua olemaan sellainen kuin se itse haluaa. Aion kostaa sille tämän kaiken paskan enkä ota mitään yhteyttä. Ei se oo osannu mua kasvattaa vaan käyny mun kanssa valtataistelua, jonka sen on pitäny aina voittaa.