Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut
Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.
Esimerkki:
hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa
Kommentit (122)
shh, olkaa hiljaa...ne soittaa muuten niille...ja ne löytää meidät ja sitten ne vie meidät pois ja me jäädään niihin huoneisiin taas...
28/23. Eli numerologisesti 1 ja 5. Ei voi muuta sanoa kuin että TAAS. 1 ja 5 ovat aina liittyneet minuun.
Paha energia sairastuttaa koko fyysisen kehon ja aiheuttaa erilaisia ongelmia ja sairauksia. Pahaa energiaa tulee kateudesta, ilkeydestä ja muusta hengen negatiivisuudesta ja eri energiat vaikuttavat eri chakroihin. Esimerkiksi juurichakraan vaikuttaa stressi, ahdistuneisuus ja pelossa eläminen. Meidän suvussa on miehet aina olleet stressaantuneita työlleen eläviä pelkureita, ja se näkyy myös siten, että suvussa on juurichakran alueella paljon eturauhassyöpää. Mieli ja ruumis ovat yhtä. Ennen synnytystä naisten on tärkeää vahvistaa juurichakraansa ja päästettävä irti ahdistuksestaan ja peloistaan, tai muuten voi revetä pahasti. Raskaana kannattaa huomioida juurichakran alueen kivut ja vaivat, että tietää, että on vaarassa saada synnytyskomplikaatioita jos ei tee parannusta ja kevennä sydäntään.
Muaahhaahhahhhaaahhhhaaaahhhh! Repesin tälle!
Tiiättekö mitä? Sohvan tyynyt saattaa iha oikeasti lähtiä jokupäivä lenttoon iha yhtäkkiä.
Niissä on salaiset propellit niinku helikopterissa.
Haluan tappaa itteni! En jaksa enää! Vedän kaikki lääkkeet mitä löydän kotoa! Kukaan ei jää kaipaamaan!
kärpäslätkällä on helppoa keittää kahvia. kokeilin eilen kello 4 sillo ku kello oli
9 vaikka se oliki 1. tuli erinomaista kahvia. laitoin myös silakoita sinne kahviin. oli hyvvää.
Tuo naapurin Heinoleinoki kiipes tuonne taulun päälle ja lasketteli
koiruuksia ja runoja almanakalle. virsiä veisaten siellä leipoi herneitä
kello kuutosessa sodan aikaan. pulloki istuu hiljaa henkeä pidätellen
pöydällä ja luki poliittisia poliisiuutisia mexicosta sillo eilen joskus päivällä
ja keitti kolme ahventa siinä sivussa teenkeittimen johdolla. se johto oli sinipunavioletti.
Sairaita olette te naiset kun elämänne perustuu MIEHEN VALLAN ALLE haluatte alistua miehen käyttöön ja omaisuudeksi ottamalla MIEHEN SUKUNIMEN!!! Nyt on 2000-luku ja te ylpeilette olemalla Miehen Sukunimisiä ja pelkkää omaisuutta. Menkää itseenne, haluatteko todella alistua. Kehen omaisuudeksi vaihtamalla sukunimenne MIEHEN SUKUNIMEKSI. OLETTE surkeita alistettuja ja arvottomia lehmiä ja millä perustelee että teidän pitää vaihtaa nimenne miehen nimeksi ja kuvittelette olevanne jotain vaikka tällä osoitatte surkeutenne ja tyhmyytenne naisina.
Nainen kasteli itsensä mädällä nesteellä (maito) Yht'ökkiä itseänsä puhtaaksi nuoleva naikkonen tokaisi sanelukoneelle (joka oli Rec asennossa!!): "Hyvää on maito juups, mut Tuoretta Sen Olla Pitää":D
aina repee tolle:DDD
(vitsi on siis noissa isoissa kirjaimissa joista muodostuu engl.kielinen. sana STOP [Ikään kuin litkiminen täytyisi heti lopettaa]=))
Missä mun sortsit on saatana?! SAATANA!!!
Aina, kun minulla on jokin ongelma, kysyn neuvoa av-palstalta. Sieltä saa järkeviä ohjeita.
Vierailija kirjoitti:
Haluan tappaa itteni! En jaksa enää! Vedän kaikki lääkkeet mitä löydän kotoa! Kukaan ei jää kaipaamaan!
Tää oli ainoa todentuntuinen lausahdus. t:kyyninen bipo
Vierailija kirjoitti:
kärpäslätkällä on helppoa keittää kahvia. kokeilin eilen kello 4 sillo ku kello oli
9 vaikka se oliki 1. tuli erinomaista kahvia. laitoin myös silakoita sinne kahviin. oli hyvvää.
En usko, koska minä olen nyt kello viisi.
Hyvää joulua kaikille kyllä se syksy nyt tulikin nopeaan. Lehdetkin kun puista jo tippuu ja käki kukkuu kukkuu. Viis kertaa kukku niin on elinvuosia enää jäljelä. Voi surkeutta viis vuotta enää jälelä. On se kauheeta. Kyllä siitä Väyrysestä olis pitäny presidentti tulla niin on nuori se Väyrynen vielä. Huomennahan se sunnuntaikin onkohan paljo kelloki jo. Kohta nimittäin tapahtuu kun minä tästä teen sen yhen jutun minkä meinasin jo sillon kerran mutta sitäpä en kaikile kerro, sulle vaan.
Maapallo on litteä! vain valkoinen voi olla rasisti!! se on jumalan tahto!1