Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut

Vierailija
22.05.2018 |

Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.

Esimerkki:

hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa

Kommentit (122)

Vierailija
81/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIHIHIHIIHIIHIIHII, VIHDOINKIN OMA MACBOOK PRO, HIHIHIHIHIHHIHIIHIIII!

Vierailija
82/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen upeaa politiikkaa. Hiihaa!

Siksi äänestän perussuomalaisia ja uskon, että kaikki kääntyy parhainpäin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
84/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eduskunta hyväksyi tasa-arvoisen avioliittolain.

Avioliitto on kuitenkin tarkoitettu vain miehen ja naisen välille. Laittakaa kaikki oma hääkuvanne protestiksi facebooksivullenne muistuttamaan Totuudesta!!

Vierailija
85/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi työttömät saa niin paljon rahaa vaikka ne vain laiskottelee? Tuet pienemmiksi niin aktivoituvat työnhakuun!

Vierailija
86/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämäni on pilattu. Sanokaa jotain.

Vierailija
87/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämäni on pilattu. Sanokaa jotain.

Paskaiset Kånkenit.

Vierailija
88/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä juoni tämä taas on? Minä en ole hullu. Ette saa minusta hullua tehtyä. Minusta ette hullua tee. Diagnosoitte ennen kuin olette koko ihmistä tavanneet. Minä en myrkkyjänne osta, niele tai uusi. Minulla ei krokotiilia ole. Se kysymys ei liity mihinkään. Muka osaa paperikonetta käyttä. Kyllä osaan. Te olette hulluja kaikki. Sekopäät! Hullut krokotiilit! Hypätkää itse niiliin. Luulitte nujertaneenne minut. Olette säälittäviä. Kiusasitte niin pientä. En osannut puolustaa itseäni, en voinut. Mutta minä palaan kostamaan. Minä kostan. Kymmenkertaisesti. Saatte vielä nähdä. Silloin kun teillä on kaikki, silloin kun vähiten odotatte. Minä odotan vielä hetken. Minun hetkeni on kohta. Silloin ei ole tilaa muille. 

Vierailija
89/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työttömät saa niin paljon rahaa vaikka ne vain laiskottelee? Tuet pienemmiksi niin aktivoituvat työnhakuun!

Hei, tuota... idiootti ei ole sama asia kuin hullu ;)

Vierailija
90/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun kaikki naiset haluavat sen jykeväleukaisen palomiesmiljonäärihughgrantin niin kukaan ei tykkää minusta, kaikki naiset ovat ihan kamalia, miksi minusta ei tykätä, paitsi yksi ehkä, se lähettelee minulle viestejä kaipausketjussa, ihan varmasti oli juuri minulle, kun oli mainittu sininen paita, jollainen minulla oli päälläni kaksi viikkoa sitten, mutta ei ehkä sittenkään, kun minulla pitäisi olla jykevä nenä ja jykevä kulmakarva, jotta olisin alfa, muita ne naiset eivät haluakaan paitsi sitten kun ovat jo mahoja, voi minua raukkaa miksi en ole 3 senttiä pitempi, sitten saisin omistaa naisen, olen niin kiltti, että olisin ihan paras kumppani jollekin missille.

Vierailija
91/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veljeni toi viime viikonloppuna meidän mökille näytille hänen uuden tyttöystävän. He tapasivat 12.11.2017 ja muuttavat nyt kesäkuun alussa yhteen. Hätkähdin heti, kun näin tyttöystävän, hänellä on poikkeuksellisen pistävä, kylmä ja tunteeton katse. Tosi samanlaiset silmät kuin Madelinen Chrisillä, jotenkin niistä näkee pahuuden.

Päätin tehdä testin, joka todistaa, onko hänellä empatiakykyä vai ei. Kun grillasimme kaikki mökin terassilla, menin seisomaan aika lähelle terassin reunaa. Reunalta on n. 40 cm pudotus maahan eli voi taittaa nilkan tai kaatua. Astuin aina pikkuhiljaa lähemmäs vaarallista reunaa ja seurasin, miten hän reagoi. Hän oli kuin ei huomaisikaan. Missään vaiheessa ei varoittanut minua terassin reunasta. Kun kaaduin taaksepäin, kaikki muut nauroivat tai huusivat yllättyneinä, mutta hänestä ei irronnut mitään reaktiota. Se nainen on 100 % jäätä. Ei mitään tunnetta, eloisuutta tai empatiakykyä. Narsistin sanaan ei voi luottaa ja he päästävät suustaan todella uskottavia valheita, mutta kehonkieli paljastaa narsistin. Minua hirvittää veljeni puolesta, koska tuo nainen on pirullisen ovela. Esim. jos veli haukottelee, hän haukottelee hetken päästä, tai jos veli laittaa jalat ristiin, hän ottaa hetken päästä saman asennon, eli käyttää kehonkieltä manipuloidakseen alitajuisesti.

Vierailija
92/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä tiedän että oot täällä T*** oot laittanu palstan mua vastaan. Kyllä tuuli kello putos jo että se siitä salailudta lisko miäs. Laitoin kaikki roskiin saìras paskiainen siinäpähän yrität!!!! Jeesus sanoi jo että kato sinne pakastin lokeroon mutta hävitä ne muuten solut popsii.

Vierailija
93/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan tappaa itteni! En jaksa enää! Vedän kaikki lääkkeet mitä löydän kotoa! Kukaan ei jää kaipaamaan!

Tää oli ainoa todentuntuinen lausahdus. t:kyyninen bipo

Itse asiassa, mä olen aikoinaan opiskeluaikana lukenut hoitoresistenttia skitsofreniaa sairastavien/toistuvista psykooseista kärsivien tekstejä (yksi oli julkaissut jopa monta kirjaa omakustanteina), ja kyllä osa näistä muistuttaa aika paljon niitä. Epäkoherentti tajunnanvirta, missä toistuu voimakkaita teemoja, ja siirrytään heikkojen assosiaatioiden kautta teemasta toiseen.

Vierailija
94/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sannoo minuu hulluks. Ite se hullu onhulluhan se. Ihan hullu tietäsittepä miten hullu. Tuli vaan kerran ja kahvitki joi. Ei mittää puhunut ei mittää.

Vierailija
95/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voinut sitten suoraan kysyä multa että oonko mä hullu vaan piti tällanen aloitus iha tehä että esittää vielä hulluu! Minuuhan sä tarkotit. Kyllä sä tiesit että en minä ole hullu mutta kun sinä olet saanu päähäsi että olen hullu ja sitä vielä pitäs esittää. En minä hullu mutta sinä se olet.

Vierailija
96/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna se keppi prkl

Vierailija
97/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iha hyvväää se on, syö se.

Vierailija
98/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootaha kun kaivan tuon tuosta. Siitä sulle, siitä saat ja tuosta.

Vierailija
99/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä jutut alkaa oikeasti olla aika pelottavia....

:D

Vierailija
100/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä nyt hiiteen sinäkin. Ala lähtee ennen kuin toisen kerran käsken. Ala mennä ala mennä ala mennä. Ei se älyy lähte pitääkö potkasta pitääkö nostaa.