Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voiko joku hoitoalan henkilö tai äiti-ihminen jeesata nopeaa?

Vierailija
22.05.2018 |

Ovis ollut aamulla testissä mutta ei enää äsken (haalistuva viiva) ja Alavatsa kipeä (oviskivut) päällä juuri nyt.

Aamulla oltu yhdynnässä.

Kannattaako olla vielä 2. kerran nyt illalla vai vasta huomen aamulla vai sekä että?

Perusteluja?

ISO kiitos!

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaa ihan miten tykkäätte!

Vierailija
2/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siis ollut haasteita löytää ovista ja sit kun se on löytynyt, niin ajoitus mennyt pieleen (töiden takia tullut pitkiä odotuksia).

Luulen että ovuloinninn aikaikkuna on minulla pieni, siksi pyydän apua. Meille tää on iso ja tärkeä asia, uskon että muita vastaavan kokeneita, joten turha alapeukuttaa.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaa

Ei kiitos.

Vierailija
4/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin vielä illalla, aamulla voi olla jo myöhäistä! Ja tärkeää saada myös orkku, menee kaverit varmemmin oikeaan paikkaan!

Vierailija
5/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
6/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi olisi, jos ne simpat olis siellä jo valmiina odottelemassa munasolun irtoamista. Suosittelen lukemaan ovulaation merkeistä edellisestä linkistä ja ajoittamaan yhdynnät, kun ovislimaa alkaa erittymään. T. Kolmen äiti, joista kahden kohdalla em. merkkejä tarkkailemalla eka kierrosta raskaana molemmilla kerroilla

Vierailija
7/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Panisin vielä illalla, aamulla voi olla jo myöhäistä! Ja tärkeää saada myös orkku, menee kaverit varmemmin oikeaan paikkaan!

Kiitos!

Olen samaa mieltä!

Aamulla on varmasti jo lämmöt nousseet.

Jotenkin se häiritsee tuo 48-74h höpötys että positiivisesta ovistestistä ja kivuista huolimatta se kuitenkin tapahtuis vasta myöhemmin...

Vierailija
8/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parempi olisi, jos ne simpat olis siellä jo valmiina odottelemassa munasolun irtoamista. Suosittelen lukemaan ovulaation merkeistä edellisestä linkistä ja ajoittamaan yhdynnät, kun ovislimaa alkaa erittymään. T. Kolmen äiti, joista kahden kohdalla em. merkkejä tarkkailemalla eka kierrosta raskaana molemmilla kerroilla

On aloitettu ajoissa.

Kysyn tän päivän osalta ks kysymys aloituksessa. Luulen siis että ovis on jo tapahtunut/ juuri tapahtumassa

Vierailija
9/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niin kauhee tarve saada muksu että postasit sitte uudestaan? 

Vierailija
10/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo ohje joka linkitetty tänne ei ole johdonmukainen!!! Määre “parin päivän välein”

Vierailija
11/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ohje joka linkitetty tänne ei ole johdonmukainen!!! Määre “parin päivän välein”

Linkitin sen esimerkkinä tuosta kuinka oppia tulkitsemaan oman kehon merkkejä. Muilta osin voi olla vanhentunutta tietoa esim. testit.

Vierailija
12/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aloitettu ajoissa.

Kysyn tän päivän osalta ks kysymys aloituksessa. Luulen siis että ovis on jo tapahtunut/ juuri tapahtumassa

Arvelen, että ne aiemmat yhdynnät oli ne hedelmöittymisen kannalta merkityksellisimmät, loput sitten varmistelua.

Monesko kierto ja teidän iät?

Vierailija
13/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On aloitettu ajoissa.

Arvelen, että ne aiemmat yhdynnät oli ne hedelmöittymisen kannalta merkityksellisimmät, loput sitten varmistelua.

Monesko kierto ja teidän iät?

Minä 34, mies 36 ja yk 10...

Kiitos vastaajille.

Vierailija
14/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä tavalla sinä olet nopea ja miten se tähän liittyy?

Vierailija
15/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millä tavalla sinä olet nopea ja miten se tähän liittyy?

??

Vierailija
16/16 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

BTW!

Flo-applikaatio joka on ihan paska, sanoo että huomenna on hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi.

Ainakaan tähän asti FLO ei ole toiminut