Voiko joku hoitoalan henkilö tai äiti-ihminen jeesata nopeaa?
Ovis ollut aamulla testissä mutta ei enää äsken (haalistuva viiva) ja Alavatsa kipeä (oviskivut) päällä juuri nyt.
Aamulla oltu yhdynnässä.
Kannattaako olla vielä 2. kerran nyt illalla vai vasta huomen aamulla vai sekä että?
Perusteluja?
ISO kiitos!
Kommentit (16)
Meillä siis ollut haasteita löytää ovista ja sit kun se on löytynyt, niin ajoitus mennyt pieleen (töiden takia tullut pitkiä odotuksia).
Luulen että ovuloinninn aikaikkuna on minulla pieni, siksi pyydän apua. Meille tää on iso ja tärkeä asia, uskon että muita vastaavan kokeneita, joten turha alapeukuttaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ollaa
Ei kiitos.
Panisin vielä illalla, aamulla voi olla jo myöhäistä! Ja tärkeää saada myös orkku, menee kaverit varmemmin oikeaan paikkaan!
Parempi olisi, jos ne simpat olis siellä jo valmiina odottelemassa munasolun irtoamista. Suosittelen lukemaan ovulaation merkeistä edellisestä linkistä ja ajoittamaan yhdynnät, kun ovislimaa alkaa erittymään. T. Kolmen äiti, joista kahden kohdalla em. merkkejä tarkkailemalla eka kierrosta raskaana molemmilla kerroilla
Vierailija kirjoitti:
Panisin vielä illalla, aamulla voi olla jo myöhäistä! Ja tärkeää saada myös orkku, menee kaverit varmemmin oikeaan paikkaan!
Kiitos!
Olen samaa mieltä!
Aamulla on varmasti jo lämmöt nousseet.
Jotenkin se häiritsee tuo 48-74h höpötys että positiivisesta ovistestistä ja kivuista huolimatta se kuitenkin tapahtuis vasta myöhemmin...
Vierailija kirjoitti:
Parempi olisi, jos ne simpat olis siellä jo valmiina odottelemassa munasolun irtoamista. Suosittelen lukemaan ovulaation merkeistä edellisestä linkistä ja ajoittamaan yhdynnät, kun ovislimaa alkaa erittymään. T. Kolmen äiti, joista kahden kohdalla em. merkkejä tarkkailemalla eka kierrosta raskaana molemmilla kerroilla
On aloitettu ajoissa.
Kysyn tän päivän osalta ks kysymys aloituksessa. Luulen siis että ovis on jo tapahtunut/ juuri tapahtumassa
On niin kauhee tarve saada muksu että postasit sitte uudestaan?
Tuo ohje joka linkitetty tänne ei ole johdonmukainen!!! Määre “parin päivän välein”
Vierailija kirjoitti:
Tuo ohje joka linkitetty tänne ei ole johdonmukainen!!! Määre “parin päivän välein”
Linkitin sen esimerkkinä tuosta kuinka oppia tulkitsemaan oman kehon merkkejä. Muilta osin voi olla vanhentunutta tietoa esim. testit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aloitettu ajoissa.
Kysyn tän päivän osalta ks kysymys aloituksessa. Luulen siis että ovis on jo tapahtunut/ juuri tapahtumassa
Arvelen, että ne aiemmat yhdynnät oli ne hedelmöittymisen kannalta merkityksellisimmät, loput sitten varmistelua.
Monesko kierto ja teidän iät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On aloitettu ajoissa.
Arvelen, että ne aiemmat yhdynnät oli ne hedelmöittymisen kannalta merkityksellisimmät, loput sitten varmistelua.
Monesko kierto ja teidän iät?
Minä 34, mies 36 ja yk 10...
Kiitos vastaajille.
Millä tavalla sinä olet nopea ja miten se tähän liittyy?
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla sinä olet nopea ja miten se tähän liittyy?
??
BTW!
Flo-applikaatio joka on ihan paska, sanoo että huomenna on hyvä mahdollisuus tulla raskaaksi.
Ainakaan tähän asti FLO ei ole toiminut
Ollaa ihan miten tykkäätte!