Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Esitä hullua, katsotaan miten hyvin onnistut

Vierailija
22.05.2018 |

Kirjoita tähän ketjuun viesti, joka saa sinut vaikuttamaan hullulta.

Esimerkki:

hulluuttako se nyt on??! olen aina ollut oma itse, mie sei siitä tiedä; sanokoon vaan ett pitsat pois ei ole minun asiani.... naapuritkin nauraa

Kommentit (122)

Vierailija
61/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän, että te vainootte mua. Lopettakaa heti! Mä vihaan sua Ritva! Tuo mun kalsarit heti takaisin. Ite oot eunukki. 

Vierailija
62/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tiedän, että te vainootte mua. Lopettakaa heti! Mä vihaan sua Ritva! Tuo mun kalsarit heti takaisin. Ite oot eunukki. 

Eikä tarvinnut edes esittää:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis sinne pesulle mun mielestä se kerto. Oon varmaan pari min. Juu minullakin työpäivä. Kyllä mulla ei oo ees nyt ku on. Huomaa että olen loukannut.

Vierailija
64/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain ileven vos en insait tsaab.

Vierailija
65/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ei vo ymmärtää sellainen, joka ei ole kokenut samaa, mutta jotkut ihmiset on tarkoitettuja toisilleen. Sitä voimaa ei pysäytä mitkään olosuhteet. Kun näin Hänet ensimmäisen kerran päivänä, kun aloitin uussa työssä, näin heti Hänen silmistään, että olin tullut kotiin. Meillä on jokin ylimaallinen yhteys. Vaikka olisin selin ovelle, aistin, kun Hän tulee huoneeseen. Kun olemme samassa tilassa, tunnen, miten Hän ajatuksissaan syleilee minua, tunnen Hänen kosketuksensa joka puolella. Hän tuntee varmasti saman voiman, Hän ei usein uskalla edes katsoa minua silmiin. Hän pelkää tätä voimaa välillämme, koska Hänellä on vaimo ja lapsia. Emme ole puhuneet montaa kertaa, mutta niinä kertoina kun olemme puhuneet, katseemme ovat kertoneet enemmän kuin tuhat sanaa. Olen tuntenut Hänen katseestaan, että eri taiteet kiinnostavat Häntä, ja että Hän ajattelee paljon ihmiskunnan tulevaisuutta. Arvatkaapa mitä löysin, kun sain luvan työkaverini tunnuksilla tutkia Hänen Facebookia (he ovat Facebook-kaverita)? Hän osaa soittaa kitaraa, ja lisäksi Hän tykkää yhden puolueen neljästä kansanedustajasta... Mutta oikeastaan sydämessäni tiesin jo nuo. Muitakin esimerkkejä on siitä kun intuitioni on osunut oikeaan.

Kunpa Hän antaisi itselleen luvan olla onnellinen. Elämä on liian lyhyt varman päälle pelaamiseen hiljaisella liekillä...

Vierailija
66/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaverini Pippa ja Poppa laulaa päässäni poppia joka päivä. Pop pop musiikkia yksinkertaisia sanoja rakkaudesta.....

Vierailija
67/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuuuuuup!

Vierailija
68/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka vei mun pyörät tuolista stana!? Niin mitäs vttua ssinä tuijotatte? En mä oo mikään tuolinjalka, vttu!

Vierailija
69/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tää sivu ymmärrä selkeää englantia?

NOSTO!!!!

Vierailija
70/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis viekas onnellinen, kaunis viekas onnellinen.❤

Vierailija
71/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kaaheeta ihan kaaheeta! Miun marsu jutteloo miulle. Se sano et miun pitäs tehä sille brassivahhaus. Siis kaaheeta ihan kaahheeta. En ossoo kun virolaasen vahhauksen. Auttakkee miten teen rassivahhauksen?

Vierailija
72/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärrän teidän kaikkien jutun täydellisesti. Minulla on tietäjän mieli.

Vierailija
73/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin joo, onhan se niinki joo mutta ilman joota joo.

Vierailija
74/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaa.

-Sinkkumies

Vierailija
75/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sairaita olette te naiset kun elämänne perustuu MIEHEN VALLAN ALLE haluatte alistua miehen käyttöön ja omaisuudeksi ottamalla MIEHEN SUKUNIMEN!!! Nyt on 2000-luku ja te ylpeilette olemalla Miehen Sukunimisiä ja pelkkää omaisuutta. Menkää itseenne, haluatteko todella alistua. Kehen omaisuudeksi vaihtamalla sukunimenne MIEHEN SUKUNIMEKSI. OLETTE surkeita alistettuja ja arvottomia lehmiä ja millä perustelee että teidän pitää vaihtaa nimenne miehen nimeksi ja kuvittelette olevanne jotain vaikka tällä osoitatte surkeutenne ja tyhmyytenne naisina.

Tämä on ainut oikeasti hullu, ja valitettavasti täysin tämänkaltainen on olemassa palstalla.

Vierailija
76/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet suomalaiset naiset väittävät, että tappajavirus Huslabin laboratoriosta Harryn ja Meghanin mies löi? Miksi Suomen ruokakaupoista ei täyspäinen aikuinen vain tekemällä jäänyt vaivaamaan?

Vierailija
77/122 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nostooooooo!

Vierailija
78/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voiko "rappeutuneita" aivoja palauttaa entiselle? vuosien passiivisessa elämässä ajatukset mössöä vähän muistoja huono keskittyminen ennen normaalia tasoa jopa hyvä osittain, onko mahdollista aivojen palata aikaisemmalle tasolle kun on yhä nuori alle 30 kymppinen?

Vierailija
79/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin tietosuojaselosteen henkilötietojen keräilystä ja käytöstä kaikkiin puhelimestani löytyviin yhteystietoihin, koska uusi laki henkilörekistereistä astuu voimaan huomenna. Maksoin 1500 euroa konsultille, joka auttoi laatimaan selosteen oikein. 

Vierailija
80/122 |
24.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannatan nykyistä hallitusta ja sen upeaa politiikkaa. Hiihaa!