Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka juntti idiootti pitää olla, että kutsuu YHDYSVALTOJA Amerikaksi?

Vierailija
21.05.2018 |

Eikä siis mä en kestä XDDDDD Xddd
T. N22

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten "Kuinka _________ pitäisi olla, että...?" -tyylisiin kysymyksiin kuuluisi vastata?

Vierailija
22/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*pitää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan paska ketju kuin suomessa sanan vapaus on jossain kamelin perseen päätettävissä.

Vierailija
24/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten "Kuinka _________ pitäisi olla, että...?" -tyylisiin kysymyksiin kuuluisi vastata?

Samaa mieltä. Tämä sivusto on ihmiskunnan syöpä ruotsin supertietokoneen kanssa ja kuningas monarkian kanssa. Kaikki samaa kamelin paskaa.

Vierailija
25/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Esim. Yhdysvaltojen nykyinen presidentti kutsuu Yhdysvaltoja Americaksi.

Muita esimerkkejä maista, joita kutyutaan kansansuussa väärin:

Alankomaat - Hollanti

Iso-Britannia - Englanti

Suomi pisti vielä paremmaksi ja nimitti Saksan virallisesti Saksaksi, vaikka se on vain yksi Saksan liittovaltio: Sachsen. Mikään muu maa ei kutsu Saksaa yhden liittovaltion nimellä, pelkästään Suomi. Mikdei suomi ottanut käyttöön vaikka Germaniaa?

Ööööh, ei. "Sachsen" on suomeksi Saksi. Ei Saksa.

Vierailija
26/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei ole Tallinnaa kauempanakäyneet.

Vierailija
27/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia intiaaneille.

Vierailija
28/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cock Hungry Teen Momma.

Vierailija
29/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monessa kielessä se on edelleen Amerika, America yms.

Kuikahan juntti täytyy olla ettei tiedä tätä.

Vierailija
30/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

MAGA MAGA!

Vierailija
31/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä siis mä en kestä XDDDDD Xddd

T. N22

Oletko se Canna/Sannah?

Vierailija
32/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdysvalloissa kukaan täyspäinen ei enää puhu intiaaneista. Ellei halua nolata itseään totaalisesti.

Se on idigenous people noin yleisesti, maasta riippumatta, ja native americans erityisesti Amerikassa.

Vierailija
33/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun mekin voitaisiin olla Amerikka.

Vierailija
34/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trump puhuu latinaa ja on sivistynyt ihminen sekä kehittyneempi kuin suomalaiset pakanalliset simpanssit.

Alkujaan nämä simpanssit eivät ottaneet kruunua vastaan cheddar miehelle ja nyt ne väittävät että CERN luo yhteiskuntaa ja antaa elämän kaikille.

They fear latin with attitude.

Vierailija
35/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdysvalloissa kukaan täyspäinen ei enää puhu intiaaneista. Ellei halua nolata itseään totaalisesti.

Se on idigenous people noin yleisesti, maasta riippumatta, ja native americans erityisesti Amerikassa.

Viestisi on täyttä valhetta.

Jenkit ovat itseasiassa raasisteja ja pitävät intiaaneja vähän tyhminä ja jälkeenjääneinä.

Tulee julki kaikissa keskusteluissa joissa intiaanit vaan tulevat esiin.

Vierailija
36/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät onko joku tullut nolotetuksi joku intiaani ja miten se käsittelee asiaa kehittyneemmällä aivolla kuin kamelilaiset ja simpanssit.

Vierailija
37/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenkit ovat itseasiassa raasisteja ja pitävät intiaaneja vähän tyhminä ja jälkeenjääneinä.

Höpö höpö. Minä asun Yhdysvalloissa, ja nuo ovat tosiaan ne termit, joita kuuluu käyttää. Enkä nyt puhu mistään rasisteista, vaan koulua käyneistä sivistyneistä ihmisistä.

Vierailija
38/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden ihmisten jälkeläiset jotka ovat olleet ensimmäisenä amerikassa 35 000 vuotta sitten ovat maapallon kehittyneimpiä ihmisiä sekä akluperäisintä ihmisrotua. Tähän ei ole mitään tieteellistä vastatäväitettä... pelkästään rasismi ja väkivalta joka voi kirjoittaa tämän asian toisin.

Vierailija
39/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö. Minä asun Yhdysvalloissa, ja nuo ovat tosiaan ne termit, joita kuuluu käyttää. Enkä nyt puhu mistään rasisteista, vaan koulua käyneistä sivistyneistä ihmisistä.

Höpö höpö itsellesi, niin asun minäkin ja kuten edellä kerroin tuntuu olevan yleistä kaikissa kansanluokissa missä olen iltaa istunut.

Joten kaada vaan itsellesi.

Vierailija
40/59 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asuin amerikassa ja olen intiaani eikä minua edes yritetty nolata. Minua kunnioitettiin toisin kuin tässä persläpi suomi maassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän