Miksi miehet ovat nyt seksuaalisesti kiinnostuneita minusta, kun olen laihtunut?
Olin ennen mielestäni kauniimpi, kun iho oli kiinteä ja sileä, rinnat isot ja pyöreämmät jne. Kuitenkin nyt kun olen laihtunut, miehiä pyöri ympärillä. Olen itsevarmempi kuin ennen, vaikka näytänkin rumemmalta. Kuntoilen paljonjne. Heijastuuko itsevarmuuteni jotenkin? Onhan lihavallakin "rinnat ja reikä" näin kammottavasti sanottuna. Miksei miehet silloin kilpailleet minusta?
Seksiä ollut enemmän vuodessa kuin viimeisten kahdenkymmenen vuoden ajan.
Kysyn muuten ihan tosissani. Ja oikeasti näytän mielestäni huonommalta nyt kuin lihavana. Terveempi ja energisempi toki olen yms jne.
Joskus kuulin, kun kaksi miestä puhui, että jo ei saada ketään niin otetaan sitten jotkut lihavat. Luuletteko, että lihavat ovat epätoivoisia ja heille kelpaa kuka vain? En minä ainakaan olisi silloin suostunut edes olemaan kenenkään kanssa. Tämä on outo juttu.
Kommentit (6)
Kyllä ne lihavat antaa helpommin, koska heille tarjontaa on vähemmän. 60-70% miehistä on mieluummin ilman kuin lähtee jonkun puttepossun matkaan.
Joten kroppasi on nyt yksinkertaisesti nätimpi = haluttavampi
En minä ainakaan antanut. Olin tasan yhden kanssa, mieheni.
Tämä vain kummastuttaa. Onhan laihduttaessa tullut uusia siitä johtuvia ryppyjä ym, eli kauniimpi en ole. Ohuempi vain. Ja tosiaan samat "käytön kanbakrat olennaiset osat" minulla oli lihavanakin. Ap
Ohuempi, laihempi on kauniimpi. Mitä enemmän laihdutan sitä enemmän katseet kääntyvät. Laihdutan siis edelleen.
AP
Sehän se on että kovasti muutoksia vartalossaaan kokeneen aivot pysyy kuitenkin samana. Kestää tovi että tottuu ihmisten erilaiseen käytökseen itseä kohtaan.
Vähän sama tilanne kuin liikenteessä. Vaikka ajotapani on prikulleen sama ollessani liikkeellä vanhalla pikkuautolla kuin isolla mercedeksellä, muiden tienkäyttäjien käytös minua kohtaan on täysin erilaista. Pikkuauton perseessä roikutaan, ei anneta tilaa, tullaan kolmion takaa eteen ym.
Sillä nyt ei ole merkitystä, että omasta mielestäsi olit lihavampana paremman näköinen.
Ei oo yhtään outoa että hoikka on kauniimpi.