Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
101/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan sanoa että tuo "täysillä naamaan lyöminen" on kyllä eri asia kuin läpsäisy / läpsäisyyn vaikka läpsäisyllä vastaaminen. Käytetyn väkivallan taso kertoo kyllä jotain itsekontrollista jne. Ja varsinkin kun kyseessä mahdollisesti suurikin koko- tai vahvuusero. Ja se että läpsäisijänä on vauvanhoidosta ja väsymyksestä "seonnut" nainen keskellä yötä. Eli pidä AP se mielessä vaikka lähtisittekin yhdessä apua hakemaan; hae apua siitä näkökulmasta, toki myös siitä näkökulmasta että sinullakin osuutesi tilanteessa.

Miksi vierastan näitä tällaisia "Tilanteet ovat kummankin syy", "Molemmilla on kasvunpaikka", "Olette yhtä lapsellisia". Mitä jos yksinkertaisesti se toinen osapuoli on niin tunnekylmä idiootti, joka ajaa sillä käytöksellään toisen tosi pitkälle eli tilanne on kokonaan toisen provosoimana edennyt niin pitkälle? Sen jälkeen kun olin itsekeskeisen luonnehäiriöisen kanssa suhteessa, tajusin mikä ero on tasapuolisella riidalla ja yksinjärjestetyllä showlla, jossa nyrkit heiluivat. Joskus tilanne on yksinkertaisesti toisen vika. En missään tapauksessa syyttäisi nyt tuota uuvahtanutta äitiä, koska kenellä tahansa menisi kuppi nurin tuossa kohtaa. 

No on tuo toisen ihmisen läpsiminen sekin suht iso juttu mun mielestä VAIKKA olisi väsynyt äiti. No riippuu toki siitä miten kovaa on läpsitty ym, sitähän me ei tiedetä. Mut jos mä läpsisin miestäni (joka ei läpsisi takaisin) niin ajattelisin että mulla on ongelma. Eli AP mun mielestä tarvitsee apua siihen ainakin hieman. Mutta se ON ERILLINEN ASIA siitä että mies latasi täysillä naamaan.

(Tuon aiemman viestin kirjoittaja)

Sitä mä nimenomaan yritin sanoa että tässä ei ole kyse siitä että "molemmilla on osuutensa asiaan", niin kuin ketjussa AIEMMIN paljon ehdotettiin.

Vierailija
102/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin haluan sanoa että tuo "täysillä naamaan lyöminen" on kyllä eri asia kuin läpsäisy / läpsäisyyn vaikka läpsäisyllä vastaaminen. Käytetyn väkivallan taso kertoo kyllä jotain itsekontrollista jne. Ja varsinkin kun kyseessä mahdollisesti suurikin koko- tai vahvuusero. Ja se että läpsäisijänä on vauvanhoidosta ja väsymyksestä "seonnut" nainen keskellä yötä. Eli pidä AP se mielessä vaikka lähtisittekin yhdessä apua hakemaan; hae apua siitä näkökulmasta, toki myös siitä näkökulmasta että sinullakin osuutesi tilanteessa.

Läpsäisijä väsymyksestä seonnut nainen ja nyrkillä lyöjä on täydessä sielun ja ruumiin voimissa oleva mies? Ihan ilolla veti täydestä ymmärryksestä naista pataan kun nainen ei oikeasti tarkoittanut koska oli "seonnut"?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vaan läpsin miestä. Mikähän on se totuus tässäkin ?

Vierailija
104/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tuo avioliitto pelastettavissa, koska mies ei kadu.

Jokainen normaali, vaimoaan rakastava mies olisi järkyttynyt teostaan ja ymmärtää, että vaimoa tarvitsee apua, jotta saa levätä.

Mistä me tiedetään katuuko mies tekoaan? Ei AP välttämättä kerro meille ihan kaikkea ja objektiivisesta näkökulmasta.

Eipä sillä miehelläkään ihan hirveen mukavaa ole olla toisen aggression ja ties kuinka kirvelevän läpsimisen kohteena.

Usein sitä saa mitä tilaa.

Ap kertoo, että on saanut raivkohtauksia jo pidempään univajeen vuoksi.

Ihmettelen suunnattomasti sellaista aviomiestä/isää, joka ei hanki apua vaimolleen ja lastensa äidille, kun äiti on tuossa pisteessä.

Ja mä ihmettelen suunnattomasti myös sellaista vaimoa, kuka ei voi vaikka huutaa, että hanki mulle apua.

Et ole ilmeisesti ymmärtänyt lukemaasi.

Ap kertoo, että pyysi yöllä miestään hoitamaan huutavaa vauvaa, että saisi itse nukkua.

Normaalilla älyllä varustettu ymmärtäisi tästä, että vaimo tarvitsee apua, jotta saisi nukkua.

Mies ei auttanut, antoi vain vauvan huutaa.

Joten aivan oikein tästä voi vetää johtopäätöksen, että mies on epäkelpo aviomies ja isä.

No toi kohta meni kyllä ohi multa; luulin kokoajan, että nainen vaan purki pahaa oloaan mieheen, kunnes miehellä tuli mitta täyteen.

No juu, vaikuttaa kyllä piittaamattomalta mieheltä.

Toivottavasti AP saa lapset hoitoon ja pääsee rauhoittumaan, sekä eroon mihestä, eiköhän sen todellinen luonne ole tullut selväksi.

Taas kerran, miehen luonne tuli selkeäksi ja se, että Rakas hellä vaimo oli uupunut. Mitä nyt vähän rähisi miehelle ja läpsi tätä. Mutta mitäs oli tyhmä ja piittaamaton mies eikä auttanut hellästi vaimoaan. Lapsikin huusi tunnin! Ei ole mahdollista, että mies noin nukkuisi. Tämä on velvollisuus valvoa kuin tikku yöt läpeensä ja auttaa uupunutta Vaimoa ettei tämän tarvitse miestään läpsiä!

No, eiköhän tää juttu ollu provo, koska vastakkainasettelu oli niin kliseinen.

Ja niinkun sanoit, niin eiköhän se mies ois sitä lasta yrittänyt rauhoitella, kun tuskin pystyis itekkään nukkumaan siinä tilanteessa.

Vierailija
105/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läpsäisijä väsymyksestä seonnut nainen ja nyrkillä lyöjä on täydessä sielun ja ruumiin voimissa oleva mies? Ihan ilolla veti täydestä ymmärryksestä naista pataan kun nainen ei oikeasti tarkoittanut koska oli "seonnut"?

Jos lapsella on tapana valvottaa useinkin yöllä, tuskin mieskään saa niin rauhassa nukkua ja on välttämättä täysissä sielun ja ruumiin voimissaan. Jos vielä töissä käy päivisin. Miehen näkemystä ja kokemusta asiastahan me ei olla kuultu ollenkaan.

Vierailija
106/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vierastan näitä tällaisia "Tilanteet ovat kummankin syy", "Molemmilla on kasvunpaikka", "Olette yhtä lapsellisia". Mitä jos yksinkertaisesti se toinen osapuoli on niin tunnekylmä idiootti, joka ajaa sillä käytöksellään toisen tosi pitkälle eli tilanne on kokonaan toisen provosoimana edennyt niin pitkälle? Sen jälkeen kun olin itsekeskeisen luonnehäiriöisen kanssa suhteessa, tajusin mikä ero on tasapuolisella riidalla ja yksinjärjestetyllä showlla, jossa nyrkit heiluivat. Joskus tilanne on yksinkertaisesti toisen vika. En missään tapauksessa syyttäisi nyt tuota uuvahtanutta äitiä, koska kenellä tahansa menisi kuppi nurin tuossa kohtaa. 

No on tuo toisen ihmisen läpsiminen sekin suht iso juttu mun mielestä VAIKKA olisi väsynyt äiti. No riippuu toki siitä miten kovaa on läpsitty ym, sitähän me ei tiedetä. Mut jos mä läpsisin miestäni (joka ei läpsisi takaisin) niin ajattelisin että mulla on ongelma. Eli AP mun mielestä tarvitsee apua siihen ainakin hieman. Mutta se ON ERILLINEN ASIA siitä että mies latasi täysillä naamaan.

Ehkä tän provoketjun tarkoituksena oli taas tuoda ilmi se, että kuinka täällä palstalla vaaditaan mieheltä 100 % täydellistä ja oikeudenmukaista käytöstä JOKAIKISESSÄ tilanteessa, teki tai käyttäytyi nainen MITEN TAHANSA.

Sit kun mies tekeekin väärin, niin poliisit perään ja tää väkivaltainen ja perheestään piittaamaton vaimonhakkaaja hoitoon.

Ja sitä paitsi, täysillä jos joku mies naista löis keskelle naamaan, niin eiköhän se nainen jossain sairaalassa makais hampaat suussa taju kankaalla.

Vierailija
107/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avokämmenellä lyöminen on ’läpsimistä’, ja ymmärrettävää? Oletteko tosissanne? Naisen väkivalta on ihan yhtä paha kuin miehen.

Mitä sitten, jos univelkainen mies lyö vaimoaan toistuvasti avokämmenellä, ja nainen yhden kerran takaisin, kumpi nyt on pahis?

Itse olen nainen, enkä pysty näkemään aloittajaa uhrina.

Vierailija
108/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löi täysillä kasvoihin? Huuli halki ja leuka ei aukea kunnolla? Toi meni jo niin pitkälle, etten voisi missään nimessä enää jatkaa yhteiseloa. Tuli oikein kuvotus.

Oleellista on, että kumppani nähnyt toisen väsyvän valvomiseen ja lopulta, että kumppanin käytös muuttunut kontrolloimattomaksi. Mies ratkaisi tilanteen vetäsemällä turpaan. Minä en jäisi odottamaan seuraavaa "rakentavaa, koko perheen hyvää huomioivaa ja yhteenhiileen puhaltamisen" -keskustelua. 

Terve mies voi tuupata, ottaa käsistä mutta ladata turpaan umpiväsynyttä vaimoa vauvan läsnäollessa. Mene poliisille ja hanki aikuinen mies kumppaniksi. 

Vierailija
109/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottamatta kantaa väkivaltaan, 7 kk lapsi ei tarvitse yösyöttöjä, jos on terve ja normi paino ym.

Vierailija
110/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olive kirjoitti:

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Eli mies antoi takasin ja nyt avioliitto on tossa. Mikäs oikeus naisilla on lyödä miehiä. Tasa-arvohan tossa toteutu.

Jep. Ei todellakaan olekaan. Mutta koen että silti on eri asia lyödä toista niin että naama on hajalla....

Ap

Kynnys miehellä lyödä naista on todella iso. Olisi varmasti kannattanut miettiä, mitä sadistista tekee miehelle, ja mikä siitä saattaa olla seuraus.

Vierailija
111/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä täällä ny taas väännetään

Täällä nainen kävi miehen päälle, anto avokämmentä ja veti raivarit yöllä. Kaveri, ja ilmeisesti väsynyt hänkin koitti nukkua että jaksaa aamulla nousta töihin, niinko tekeen perheelle rahaa. Mies otti ensin pataan ja anto sitten takaisin. Nyt mammat odottaa että mies pyytää anteeksi, lasuja ollaan tekemässä, rikosilmoituksia väsäämässä (en tosin tiedä kumpi, varmaan molemmat) ja turvakotikin ollut tapetilla.

Vierailija
112/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyrkillä kasvoihin lyöminen niin, että huuli halkeaa eikä leuka aukea enää kunnolla ei ole miehen taholta mitään itsepuolustusta naista kohtaan. Itsepuolustuksen tarkoitus ja ensimmäinen sääntö on poistaa itsensä vaarallisesta tilanteesta. Mies olisi fyysisesti vahvempana voinut yksinkertaisesti poistua tilanteesta tai pysäyttää läpsyt. Kaikesta päätellen nainen ei missään vaiheessa muodostanut miehelle mitään aitoa vaaratilannetta, tilanne oli miehen näkökulmasta lähinnä vain ärsyttävä.

Koska lyöminen ei ollut itsepuolustusta, oli se kostamista. Se oli myös väkivallalla vahingoittamista ja alistamista tavalla, joka ei mitenkään ole verrattavissa läpsimiseen. Enpä muuten sanoisi läpsimistä miksikään pataan antamiseksi, pataan antamisella yleensä tarkoitetaan väkivaltaa, jonka pyrkimys on vahingoittaa.

Tulipa surullinen ja toivoton olo tämän ketjun lukemisesta. Miehet yrittävät perustella, että heillä on oikeus lyödä riidan takia vaimolta leuka hajalle. Ikinä ei muuten edes voi tietää, millaiset seuraukset lujaa lyömisellä on - pahimmillaan yksikin kova isku voi olla jopa tappava.

Taidanpa lopettaa palstan lukemisen.

Vierailija
113/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia lyödä itsepuolustuksen nimissä vaimoa, varsinkin jos on itse viattomasti unilla. meilläkin rouva valitteli unettomuutta puolen vuoden ajan lapsen syntymän jälkeen. Minä elätin perheen ja olin 9 tunnin yöunien arvoinen. Löin pari kertaa vähän napakammin niin oppi olemaan. Olkaa miehet miehiä!

Opettele ensin itse olemaan mies eikä pelkkä väkivaltainen kasa rotanpas-kaa.

Vierailija
114/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä tän provoketjun tarkoituksena oli taas tuoda ilmi se, että kuinka täällä palstalla vaaditaan mieheltä 100 % täydellistä ja oikeudenmukaista käytöstä JOKAIKISESSÄ tilanteessa, teki tai käyttäytyi nainen MITEN TAHANSA.

Sit kun mies tekeekin väärin, niin poliisit perään ja tää väkivaltainen ja perheestään piittaamaton vaimonhakkaaja hoitoon.

Ja sitä paitsi, täysillä jos joku mies naista löis keskelle naamaan, niin eiköhän se nainen jossain sairaalassa makais hampaat suussa taju kankaalla.

Vaaditaan 100% täydellistä ja oikeudenmukaista käytöstä, käyttäytyi nainen miten tahansa? Ei, täällä vaaditaan sitä, että mies ei käytä kovaa väkivaltaa vaimoaan kohtaan missään tilanteessa, ainakaan jos henki ei ole uhattuna.

Nainen oli jatkuvasta öisestä vauvanhoidosta väsynyt ja oli pyytänyt miestä hoitamaan vauvaa. Mies ei tehnyt tätä, ja reagoi sitten läpsimiseen vetämällä turpiin. Naisen käytös oli epätäydellistä, miehen vastuutonta, välinpitämätöntä ja vaarallista.

Vierailija
115/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmeellistä "ymmärtämistä" täällä.

Juokse.

Vierailija
116/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyrkillä kasvoihin lyöminen niin, että huuli halkeaa eikä leuka aukea enää kunnolla ei ole miehen taholta mitään itsepuolustusta naista kohtaan. Itsepuolustuksen tarkoitus ja ensimmäinen sääntö on poistaa itsensä vaarallisesta tilanteesta. Mies olisi fyysisesti vahvempana voinut yksinkertaisesti poistua tilanteesta tai pysäyttää läpsyt. Kaikesta päätellen nainen ei missään vaiheessa muodostanut miehelle mitään aitoa vaaratilannetta, tilanne oli miehen näkökulmasta lähinnä vain ärsyttävä.

Koska lyöminen ei ollut itsepuolustusta, oli se kostamista. Se oli myös väkivallalla vahingoittamista ja alistamista tavalla, joka ei mitenkään ole verrattavissa läpsimiseen. Enpä muuten sanoisi läpsimistä miksikään pataan antamiseksi, pataan antamisella yleensä tarkoitetaan väkivaltaa, jonka pyrkimys on vahingoittaa.

Tulipa surullinen ja toivoton olo tämän ketjun lukemisesta. Miehet yrittävät perustella, että heillä on oikeus lyödä riidan takia vaimolta leuka hajalle. Ikinä ei muuten edes voi tietää, millaiset seuraukset lujaa lyömisellä on - pahimmillaan yksikin kova isku voi olla jopa tappava.

Taidanpa lopettaa palstan lukemisen.

Mistä tiedät että mies on vahvempi? Ei niin aina ole? Ja vaikka olisi, miten nainen muka saa lyödä? Mies teki väärin, se on totta, mutta nainen löi ensin, ja monta kertaa, joten kyllä nainen on vähintään yhtä syyllinen.

Järkyttävää. Ja minä olen nainen! Ja minusta miehiä ei saa lyödä. Missään olosuhteissa eikä millään tavalla.

Vierailija
117/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaaditaan 100% täydellistä ja oikeudenmukaista käytöstä, käyttäytyi nainen miten tahansa? Ei, täällä vaaditaan sitä, että mies ei käytä kovaa väkivaltaa vaimoaan kohtaan missään tilanteessa, ainakaan jos henki ei ole uhattuna.

Nainen oli jatkuvasta öisestä vauvanhoidosta väsynyt ja oli pyytänyt miestä hoitamaan vauvaa. Mies ei tehnyt tätä, ja reagoi sitten läpsimiseen vetämällä turpiin. Naisen käytös oli epätäydellistä, miehen vastuutonta, välinpitämätöntä ja vaarallista.

Minusta nainen ei saa koskaan käyttää väkivaltaa miestään kohtaan. Yhtään sen enempää kuin mies naistakaan. Naisen henki ei ollut uhattuna, ja hän löi, monta kertaa.

Vierailija
118/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia lyödä itsepuolustuksen nimissä vaimoa, varsinkin jos on itse viattomasti unilla. meilläkin rouva valitteli unettomuutta puolen vuoden ajan lapsen syntymän jälkeen. Minä elätin perheen ja olin 9 tunnin yöunien arvoinen. Löin pari kertaa vähän napakammin niin oppi olemaan. Olkaa miehet miehiä!

Opettele ensin itse olemaan mies eikä pelkkä väkivaltainen kasa rotanpas-kaa.

Opettele sinä olematta vittuilematta ja vinkumatta ja provosoimasta nais-kortin takaa. Ole todellinen nainen. Todellista tasa-arvoa kannattava nainen.

Vierailija
119/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä täällä ny taas väännetään

Täällä nainen kävi miehen päälle, anto avokämmentä ja veti raivarit yöllä. Kaveri, ja ilmeisesti väsynyt hänkin koitti nukkua että jaksaa aamulla nousta töihin, niinko tekeen perheelle rahaa. Mies otti ensin pataan ja anto sitten takaisin. Nyt mammat odottaa että mies pyytää anteeksi, lasuja ollaan tekemässä, rikosilmoituksia väsäämässä (en tosin tiedä kumpi, varmaan molemmat) ja turvakotikin ollut tapetilla.

Eiks oo vähä liiottelua vetää pataan ku muija läpsii? (tai avokämmentä, en minä tiedä kun alottaja puhuu läpsimisestä)

No ei kai sit.. jatkakaa

Vierailija
120/385 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menet lääkäriin ja pyydät lääkärintodistuksen vammoista. Yksityislääkäriin pääset tähänkin kellonaikaan. Sen jälkeen teet rikosilmoituksen.

Lapsen/lasten tilanne on nyt kaikkein tärkein. Yhdenkään lapsen ei pidä joutua elämään tuollaisessa perheessä. Tarvitsette apua koko perhe. Ihannetilanteessa asuinalueesi aikuissosiaalityö auttaisi tilanteessa eteenpäin ja ohjaisi oikeiden palvelujen pariin, mutta kiitos säästöjen, se voi jäädä haaveeksi. Ehkä pystyt tänä iltana soittamaan Naisten linjalle ja kysymään sieltä, mitä vaihtoehtoja he näkevät. Mutta jos haluat, että lapsesi saa(vat?) elää kotona, apua on nyt haettava. Vaihtoehtona on antaa heidät turvallisempaan ympäristöön.

Sinulla ei ole ollut missään vaiheessa oikeutta käydä käsiksi mieheesi, joten valmistaudu hyväksymään se, että myös hän nostaa ihan oikeutetusti syytteen pahoinpitelystä. Lapset teidän on nyt kuitenkin saatava turvaan ja jos te ette voi itsellenne hakea apua ja muuttaa siksi aikaa erillenne, niin on parempi että edes lapset pääsevät pois väkivaltaisesta kodista.