Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies löi

Olive
21.05.2018 |

Vauva 7kk ja valvottava öisin todella paljon! Varsinkin minä alan olemaan aivan loppu, koska minähän ne yöheräämiset hoidan kun tissillä heti rauhoittuu. No, kuppi on mennyt väsymyksen johdosta aivan nurin ja en enää jaksa. Saan järkkyjä raivokohtauksia ja mies on saanut osansa. Viime yönä antoi tulla takaisin....

Mä aloitin, mä läpsin miestä ja huusin sille. En puolustelee itseäni. Pyysin huolehtimaan vauvasta, että saan nukkua edes hetken. Äijä antaa vauvan huutaa tunnin ja siinä kohtaa mulla vaan leikkasi kiinni... Mies löi mua täysillä kasvoihin, huuli halki ja leuan avaaminen ei onnistu kunnolla. Kaksi tuntia kylmää keskellä yötä piti onneksi muistelmat poissa...

Mitä tekisitte? Avioliitto tässä? Mä kuitenkin aloitin ja kenellä tahansa olisi mun riehumiseen palanut pinna...

Kommentit (385)

Vierailija
321/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

eimikaauliuliuli kirjoitti:

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Ja huuli auki ja pientä punoitusta ei ole vielä mikään oikea vamma.

Juu, ja seuraavalla kerralla silmä-silmästä-periaatteen mukaisesti ap iskee miestään nyrkillä, koska mieskin teki niin, eivätkä ne siitä iskusta seuraavat vammat oikeita vammoja ole. Eiks je?

Mies ei edelleenkään aloittanut väkivaltaa vaan vastasi siihen oletettavasti refleksinomaisesti ja itseään puolustaen.

Vammalla käsittäisin lähinnä peruuttamattomat vammat. Vai tarkoitatko, että sinä aiheutat miehelle _vamma_ kun hänen poski muuttuu punaiseksi läpsystä.

Ei tässä väkivalta ole se olennainen vaan mies on jättänyt huolehtimatta lapsistaan ja vaimostaan ja näin tilanne on kärjistynyt täysin uupuneen äidin vuoksi tähän yölliseen episodiin.

Ja vaikka minulla ei olisi univelkaa, näkisin punaista, jos mieheni huudattaisi vauvaa pinnasängyssä ja itse näpertelisi puhelintaan piittaamattomana.

Huolehtia vaimostaan? Onko vaimo toinen lapsi josta miehen pitää huolehtia?

Btw. Unikouluun kuuluu, että vauvan vaatimuksiin ei vastata.

Ei mutta apn mies on iältään aikuinen mutta ei käytökseltään. Aikuinen älyää hoitaa omaa lastaan eikä näprää kånnykkää niin kuin lapsi.

Jos odotellaan lapsen rahoittumista (unikoulu?) niin sama kai se on vaikka näpräisi munaansa.

Tarkoitatko, että miestä saa lyödä jos näprää kännykkää lapsen aikana?

Ilmeisesti. Ap makaa minkä makaamiseltaan kerkeää, mutta miehen pitää hoitaa imetyskin hänen puolestaan.

Samalla logiikalla kaikkia leikkipuistojen laidalla istuvia ja kännykkäänsä roplaavia äitejä tulisi läpsiä2.

Jos se lastenhoito on vain yhtä makaamista niin miksi ihmeessä esim apn mies ei tee sitä itse? Sehän on juuri miehelle sopivaa tekemistä eli ei tee mitään.

Miehen pitäisi siis työssäkäynnin lisäksi hoitaa kaikki muukin, että hakkaava äityli saa maata entistä enemmän ?

Vierailija
322/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

jos menisin nakkikioskille läpsimään jotakin kasvoihin ja huutaisin sille ja sitten saisin itse pataani, niin tokihan silloin menisin ja tekisin rikosilmoituksen siitä toisesta.

kyllä on arvostus aivan nolla tuolöaista aloittajaa kohtaan. Jos ei kestä itse ottaa edes yhtä lyöntiä niin silloin ei pidä läpsiä toista naamaan.

On sanonta, kestä kuin mies. Suosittelen tässä vaiheessa AP:lle sitä ja samoin läpsimisen lopettamista.

Juu, ja seuraavalla kerralla silmä-silmästä-periaatteen mukaisesti ap iskee miestään nyrkillä, koska mieskin teki niin, eivätkä ne siitä iskusta seuraavat vammat oikeita vammoja ole. Eiks je?

Mies ei edelleenkään aloittanut väkivaltaa vaan vastasi siihen oletettavasti refleksinomaisesti ja itseään puolustaen.

Vammalla käsittäisin lähinnä peruuttamattomat vammat. Vai tarkoitatko, että sinä aiheutat miehelle _vamma_ kun hänen poski muuttuu punaiseksi läpsystä.

Ei tässä väkivalta ole se olennainen vaan mies on jättänyt huolehtimatta lapsistaan ja vaimostaan ja näin tilanne on kärjistynyt täysin uupuneen äidin vuoksi tähän yölliseen episodiin.

Ja vaikka minulla ei olisi univelkaa, näkisin punaista, jos mieheni huudattaisi vauvaa pinnasängyssä ja itse näpertelisi puhelintaan piittaamattomana.

Ei mutta apn mies on iältään aikuinen mutta ei käytökseltään. Aikuinen älyää hoitaa omaa lastaan eikä näprää kånnykkää niin kuin lapsi.

Jos odotellaan lapsen rahoittumista (unikoulu?) niin sama kai se on vaikka näpräisi munaansa.

Ilmeisesti. Ap makaa minkä makaamiseltaan kerkeää, mutta miehen pitää hoitaa imetyskin hänen puolestaan.

Samalla logiikalla kaikkia leikkipuistojen laidalla istuvia ja kännykkäänsä roplaavia äitejä tulisi läpsiä.

Niinkö sinun äitisi sinut hoiti? Eli makasi kaikki päivät.

En usko ettå kovinkaan moni pitää oman äitinsä työmääråä omasta lapsuudesta pienenä vaan kun on tullut ynmärrystä iän mukana on tajunnut kuinka kovilla äiti oli ja kuinka paljon teki. Sitten kuitenkin yleinen naisviha saa haukkumaan naisiä äiteinä yleensä. Halventamaan maailman tärkeintä ihmistä.eli äitiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten väkivallasta pitäisi puhua enemmän. Se vain ei käy ilmi, kun miehet eivät kehtaa kertoa, että vaimo hakkaa. Ja jos lyöt takaisin, tehdään rikosilmoitus. 

Vierailija
324/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samalla logiikalla kaikkia leikkipuistojen laidalla istuvia ja kännykkäänsä roplaavia äitejä tulisi läpsiä.

En usko ettå kovinkaan moni pitää oman äitinsä työmääråä omasta lapsuudesta pienenä vaan kun on tullut ynmärrystä iän mukana on tajunnut kuinka kovilla äiti oli ja kuinka paljon teki. Sitten kuitenkin yleinen naisviha saa haukkumaan naisiä äiteinä yleensä. Halventamaan maailman tärkeintä ihmistä.eli äitiä.

Tämä nyt ei ole olennaista. Mikään väsymys, turhautuminen tai raivo ei oikeuta pahoinpitelemään toista. Ei edes nainen voi käyttää näitä tekosyinä.

Vierailija
325/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi noudattanut neuvoa, että peli poikki ensimmäisestä lyönnistä, mies ei olisi koskaan joutunut tilanteeseen, missä itse olisi lyönyt.

Mutta nyt 10 pistettä lastensuojeluilmoituksesta ja toivottavasti asiat etenevät parempaan suuntaan.

Vierailija
326/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies olisi ymmärtänyt ottaa virkavapaata töistä ja huolehtia äidin unesta nii koskaan ei olisi mitään tälläistä tapahtunut. En ymmärrä.

Vierailija
327/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi ymmärtänyt ottaa virkavapaata töistä ja huolehtia äidin unesta nii koskaan ei olisi mitään tälläistä tapahtunut. En ymmärrä.

Jos äiti (kolmen lapsen?) ei tajunnut mikä vauva-arki on, niin olisi kannattanut jättää tämä viimeisin tekemättä. En ymmärrä.

Vierailija
328/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mies ei ole nähnyt varoitusmerkkejä? Nainen ollut todella uupunut ja mies ei ole tehnyt mitään muuta kuin pahoinpiteli jo muutenkin valvomisella kiduttamansa äidin? Miksi näin sairaita miehiä on edes olemassa?

Vierailija
329/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Äitimyyttiin nojaaminen  ja marttyrointi on laiskaa argumentointia.

Se että olet synnyttänyt (? ) ei oikeuta sinuakaan hakkaamaan miestäsi keskellä yötä.

Vierailija
330/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten väkivallasta pitäisi puhua enemmän. Se vain ei käy ilmi, kun miehet eivät kehtaa kertoa, että vaimo hakkaa. Ja jos lyöt takaisin, tehdään rikosilmoitus. 

Tottakai.

Mutta muistakaa että aina on niitä naisia, jotka eivät koskaan lyö ketään. Heidät voidaan murtaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Ja jos väkivaltaan ei puututa, niin se raa'istuu ja arkipäiväistyy. Väkivallan uhri saattaa olla niin poikki ettei enää tiedä keneltä pyytää apua. Hän on alistunut.

Sitten kun kupla vihdoin puhkeaa, niin asiaa tahallaan näkemättömien on helppo laittaa pää puskaan. Ammattitaito sai loukkauksen.

Vierailija
331/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ei pitäisi tulla ihan yllätyksenä kenellekään, että väkivaltaan vastataan väkivallalla olipa se sitten oikeutettua tai ei, oikein tai väärin.

Vierailija
332/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule 99% väkivallasta on miehen tekemää tai miehestä johtuvaa (kuten tässä pieni lämpöistä=muka pahoinpitely, hah)

Vierailija
333/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten mies ei ole nähnyt varoitusmerkkejä? Nainen ollut todella uupunut ja mies ei ole tehnyt mitään muuta kuin pahoinpiteli jo muutenkin valvomisella kiduttamansa äidin? Miksi näin sairaita miehiä on edes olemassa?

Suosittelen lukemaan ketjun. Nainen on vetänyt raivarit usein, ja sitten lopuksi päätynyt väkivaltaan. Älä vähättele läpsyjä, se on ihan sama kuin löisi nyrkillä naamaan.

Vierailija
334/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai.

Mutta muistakaa että aina on niitä naisia, jotka eivät koskaan lyö ketään. Heidät voidaan murtaa niin henkisesti kuin fyysisestikin.

Ja jos väkivaltaan ei puututa, niin se raa'istuu ja arkipäiväistyy. Väkivallan uhri saattaa olla niin poikki ettei enää tiedä keneltä pyytää apua. Hän on alistunut.

Sitten kun kupla vihdoin puhkeaa, niin asiaa tahallaan näkemättömien on helppo laittaa pää puskaan. Ammattitaito sai loukkauksen.

Niin ja valitettavaa on se että osa ihmisistä on ymmärtämättömiä sille missä pelon ilmapiirissä jotkut naiset elävät.

Kyseessä on joko asian kieltäminen tai typeryys. Post traumaattinen stressi tulkitaan vain ahdistukseksi vaikka taustalla on vakava väkivalta.

Vierailija
335/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuule 99% väkivallasta on miehen tekemää tai miehestä johtuvaa (kuten tässä pieni lämpöistä=muka pahoinpitely, hah)

THL kertoo, että naisista 17% ja miehistä 16% kokee parisuhdeväkivaltaa.

Mutta valehtelu on teille naisille aivan luontaista ja kuvittelette että teidän totuutenne on vakuuttavampi kuin virallisen laitoksen.

Naiset sen sijaan ovat erittäin väkivaltaisia jopa lapsia kohtaan.

Vierailija
336/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ketjusta tuli taas paha olo. Minä en ole koskaan läpsinyt ketään, mutta silti minua on pahoinpidelty törkeästi.

Tiedättekö naiset ja miehet, että meitäkin on? Kuuletteko meitä? Miten oikean väkivallan uhri saa apua? Miksi sitä on niin vaikeaa nähdä ja auttaa uhria?

Minunhan ex-puolisoni jopa haukkui edellisen suhteen lapseni, koska hän todella tiesi miten paha mies oli kyseessä.

Vierailija
337/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähänkin avaukseen sopii lainaus toisesta ketjusta: "Toisinaan käyn joutoaikanani foorumilla naureskelemassa roskaväen ongelmille."

Vierailija
338/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisin rikosilmoituksen. Mies päättäköön omasta puolestaan, tekeekö sinun toiminnastasi. Voitte siitä huolimatta mennä terapiaan ja hakea mitä vaan apua saatavilla on, mutta ei se nollaa noita väkivallan toimia.

Sanon vaan kokemuksesta, kun mies löi minua kun vauva oli pieni ja sai mut ylipuhuttua olemaan menemättä lääkärille. Koitettiin vielä jatkaa, mutta lopulta onneksi erosin. Nykyään mies oikein lällättelee kuinka mulla ei ole mitään todistusaineistoa hänen väkivallastaan, eikä todellakaan ole mikään hyvä isä lapsellemme. Jos olisin tehnyt ilmoituksen, olisin saanut yksinhuoltajuuden, kun ero lopulta oli ajankohtainen.

Tässä tapauksessa nainen on kuitenkin myös ensin itse raivonnut ja läpsinyt miestä, oliko sinun tapauksessani näin? Ei ole kummallakaan aivan puhtaat kädet... Jos nainen siis tekee rikosilmoituksen niin toivon ainakin että mieskin tekisi.

Läpsiminen ja lyömällä leuan murtaminen on rikosoikeudellisesti vähän eri asioita.

Vierailija
339/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tekisin rikosilmoituksen. Mies päättäköön omasta puolestaan, tekeekö sinun toiminnastasi. Voitte siitä huolimatta mennä terapiaan ja hakea mitä vaan apua saatavilla on, mutta ei se nollaa noita väkivallan toimia.

Sanon vaan kokemuksesta, kun mies löi minua kun vauva oli pieni ja sai mut ylipuhuttua olemaan menemättä lääkärille. Koitettiin vielä jatkaa, mutta lopulta onneksi erosin. Nykyään mies oikein lällättelee kuinka mulla ei ole mitään todistusaineistoa hänen väkivallastaan, eikä todellakaan ole mikään hyvä isä lapsellemme. Jos olisin tehnyt ilmoituksen, olisin saanut yksinhuoltajuuden, kun ero lopulta oli ajankohtainen.

Tässä tapauksessa nainen on kuitenkin myös ensin itse raivonnut ja läpsinyt miestä, oliko sinun tapauksessani näin? Ei ole kummallakaan aivan puhtaat kädet... Jos nainen siis tekee rikosilmoituksen niin toivon ainakin että mieskin tekisi.

Läpsiminen ja lyömällä leuan murtaminen on rikosoikeudellisesti vähän eri asioita.

Kenen leuka on murrettu? Valehtelet, vääristelet ja liioittelet kuten ap ja 99.9999% muistakin naisista.

Vierailija
340/385 |
22.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Life I chose kirjoitti:

On eri asia lyödä naista, koska nainen on fyysisesti pienempi. Jos vauvan itku ei olisi ollut ongelma, joku muu asia olisi kirrannut, ja hän olisi kuitenkin käyttänyt väkivaltaa jossain vaiheessa. Ole hyvä, ja toimi nyt omalta osaltasi oikein: Anteeksipyynnön lisäksi teet asiasta ilmoituksen, haette kotiin apua kunnalta ja kirkolta (jos kunnasta ei tule), käsittelette uupumusta ja nukutte vuorotellen. Lasta on aina suojeltava ja lapsen tulevaisuutta on ajateltava, jotta ongelmat pysyvät hallittavan kokoisina. Päädytpä eroon tai ei. Vielä tulee jaksavampia päiviä ja paljon.

Voi juma*iste on ne tunteet ja rajat miehilläkin ! Jos yks saa järkyttäviä raivokohtauksia ja kiljuu huutaa ja läpsii kun on niin ahdistavaa, niiin kai siinä nyt tommosessa tilanteessa leikkaa kiinni miehelläkin, ellei nyt ole joku aivan säälittävä hiiritossukka.

Kuka tahansa tulee saamaan jatkossakin turpaansa niiltä tuleviltakin miehiltä, jos käytös on tollasta.

Tuollaisessa tilanteessa mies kyllä pystyy reagoimaan paremminkin kuin lyömällä. Tiedän, koska lapsuudessani äitini sai raivokohtauksia, joiden aikana haukkui, läpsi ja heitteli isääni tavaroilla. Isäni ei IKINÄ lyönyt äitiäni. Kun tilanne eskaloitui, isäni otti äitiä ranteista kiinni ja piti elopainollaan paikallaan yleensä sohvaa vasten kunnes hän rauhoittui. Ja tuohon ne raivokohtaukset päättyivät normaalisti.

Ap tarvitsee ehdottomasti apua uupumukseen, hänenkään käytös ei missään nimessä ole ok.

-Eri vastaaja