Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä

Vierailija
15.05.2018 |

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?

Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.

Kommentit (203)

Vierailija
141/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan myös kun tänäpäivänä lähinnä enään boxsereita ja paikat keittää helteillä jos kovin iso puska.

Vierailija
142/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

SKE = Suomalaiset Kullin Esittelijät

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

JÄTÄ SE SIKA

Vierailija
144/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, tuota minäkin mietin, että lähettelee kuvia.  Tai sitten panee jotain toista.

Ap

Mitäs sitten. Eihän se sinun asiasi ole laisinkaan. Ei toista ihmistä voi omistaa. Miehen tarkoitus on hedelmöittää ja lisääntyä mahdollisimman monen naaraan kanssa. Se on luonnon ja taivaan laki. Ugh ugh! Öööörghhh! RRRRRUIKSSSS!!!!

Vierailija
145/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä sillä on karvoja peniksen VARRESSA?

Vierailija
146/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on jo päättänyt, eikä ilmeisesti pelkästään tämän sheivauksen, vaan muiden seikkojen perusteella, että mies pettää, joten siihen on turha tässä ottaa kantaa.

Yleisesti ottaen tämän ketjun kommentit ja peukutukset ovat olleet järkyttävää luettavaa. Täällä on sankoin joukoin kannatettu ajatusta, että miehen pitää kysyä naiselta ennen sheivaamista, jos ei halua ottaa sitä riskiä, että nainen luulee hänen pettävän ja haluaa erota. Minusta tuollainen kuulostaa aivan sairaalta! Meillä ei miehen todellakaan tarvitse lupia kysellä sen suhteen, mitä tekee alakerralleen. Enkä itsekään ole ikinä antanut kenenkään miehen päättää karvoistani tai niiden muutoksista. Kyllä aikusella ihmisellä on oikeus itse päättää noista asioista ja kokeilla uuttakin, ilman, että puoliso mäkättää, että kyllä vanha olisi kelvannut. Parisuhteissa - ja ihmisen elämässä - on erilaisia kausia, välillä ihminen voi olla sensuellimmalla ja leikkisämmällä tuulella ja ajatella enemmän makuukamariasioita. Itsekin olen joskus pitkän puuvillapaitulikauden jälkeen innostunut kauniista alusvaatteista, eikä todellakaan ollut pettäminen mielessä, eikä mieheni epäillyt mitään sellaista. Ap:lla toki on tässä tapauksessa ilmeisesti muita painavia syitä, mutta kyllä alakerran sheivauksesta pultit vetävä on hullu skitso.

Vierailija
147/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on jo päättänyt, eikä ilmeisesti pelkästään tämän sheivauksen, vaan muiden seikkojen perusteella, että mies pettää, joten siihen on turha tässä ottaa kantaa.

Yleisesti ottaen tämän ketjun kommentit ja peukutukset ovat olleet järkyttävää luettavaa. Täällä on sankoin joukoin kannatettu ajatusta, että miehen pitää kysyä naiselta ennen sheivaamista, jos ei halua ottaa sitä riskiä, että nainen luulee hänen pettävän ja haluaa erota. Minusta tuollainen kuulostaa aivan sairaalta! Meillä ei miehen todellakaan tarvitse lupia kysellä sen suhteen, mitä tekee alakerralleen. Enkä itsekään ole ikinä antanut kenenkään miehen päättää karvoistani tai niiden muutoksista. Kyllä aikusella ihmisellä on oikeus itse päättää noista asioista ja kokeilla uuttakin, ilman, että puoliso mäkättää, että kyllä vanha olisi kelvannut. Parisuhteissa - ja ihmisen elämässä - on erilaisia kausia, välillä ihminen voi olla sensuellimmalla ja leikkisämmällä tuulella ja ajatella enemmän makuukamariasioita. Itsekin olen joskus pitkän puuvillapaitulikauden jälkeen innostunut kauniista alusvaatteista, eikä todellakaan ollut pettäminen mielessä, eikä mieheni epäillyt mitään sellaista. Ap:lla toki on tässä tapauksessa ilmeisesti muita painavia syitä, mutta kyllä alakerran sheivauksesta pultit vetävä on hullu skitso.

Mun mielestä yhtäkkiä sheivaamisessa ei ole mitään epäilyttävää, jos pystyy vastaamaan sen jälkeen suuttumatta kysymykseen ”miksi?”

Jos taas alkaa yhtäkkiä sheivata ja ei pysty keskustelemaan asiasta, niin silloin on taustalla jotain muutakin.

Mielestäni ap ja moni muu tässä keskustelussa on myös ollut sitä mieltä, että sheivaamiseen ei tarvitse lupaa, mutta kyllä tällaiselle yhtäkkiselle toiminnalle joku selitys tarvitsee olla.

Vierailija
148/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä yhtäkkiä sheivaamisessa ei ole mitään epäilyttävää, jos pystyy vastaamaan sen jälkeen suuttumatta kysymykseen ”miksi?”

Jos taas alkaa yhtäkkiä sheivata ja ei pysty keskustelemaan asiasta, niin silloin on taustalla jotain muutakin.

Mielestäni ap ja moni muu tässä keskustelussa on myös ollut sitä mieltä, että sheivaamiseen ei tarvitse lupaa, mutta kyllä tällaiselle yhtäkkiselle toiminnalle joku selitys tarvitsee olla.

Tässä ketjussa on ollut myös niitä, joiden mielestä lupa ja etukäteiskeskustelu tarvitaan.

Itse pitäisin sitä tahdittomana ja loukkaavana kysymyksenä, jos mieheni kysyisi minulta, miksi olen sheivannut tai miksi en enää sheivaa. Tuollainen kysymys antaa ymmärtää, ettei muutos ole mieluinen. En pidä kumppanin ulkonäön negatiivista kommentoimista hyvien tapojen mukaisena.

Vierailija
149/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kiertoon, jotten vuosia myöhemmin pety todella raskaasti

150/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli on alkanut pettämään sinua 20-v tytön kanssa. JSS

No, älä nyt. Ei ole mahdoton ajatus. Itselle kävi näin, joskin olin se kaksikymppinen. Nelikymppinen miehen vaimo oli ihmetellyt, miksi mies on alkanut ajella alueitaan. Lopulta äijä jäi kiinni. Ei varmaan enää paljoa ajele.

Vierailija
151/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkasta, onko ukkosi ajanut myös perskarvansa.

Takuuvarma poikarakastaja tällä jossain, jos on ajeltu edestä ja takaa.

Vierailija
152/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvainen peniksen varsi?

Vierailija
153/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen pörröpötkö se kalu oikein luonnontilassa on?

Vierailija
154/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitäs tuolla iällä on tekemistä asian kanssa?

M60 sheivaaja

Vierailija
155/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te miehent ylipätään viitsitte sheivata? Ihan itseänne vartenko? Näin naisena arvostan sheivaamatonta, ja sikäli mieskin, ettei hän pidä siitä, jos nauran hänelle sängyssä. On siis viisainta olla ajelematta.

Vierailija
156/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehent ylipätään viitsitte sheivata? Ihan itseänne vartenko? Näin naisena arvostan sheivaamatonta, ja sikäli mieskin, ettei hän pidä siitä, jos nauran hänelle sängyssä. On siis viisainta olla ajelematta.

Minä taas pidän sheivatusta. Ja kyllä miehet järjestään nykyään sheivaa. Mitä olen eron jälkeen deittaillut, kellään ei ole ollut alapääkarvoja. 

Vierailija
157/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä taas pidän sheivatusta. Ja kyllä miehet järjestään nykyään sheivaa. Mitä olen eron jälkeen deittaillut, kellään ei ole ollut alapääkarvoja. 

Hrrrr. Täytynee pitää kynsin hampain kiinni tuosta nykyisestä miehestä. Ellei hänkin mene hurahtamaan tuohon trendiin.

Vierailija
158/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli kyllä mulle uutta tietoa, että peniksen varressa kasvaa karvoja :D

Vierailija
159/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan helteillä ei pallit hikoa niin rajusti...

Vierailija
160/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne.

Miehesi ei siis vielä ole oppinut, että hänen karvoituksensa on naisten asia mutta naisten karvoitus ei ole miesten asia?