Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä

Vierailija
15.05.2018 |

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?

Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.

Kommentit (203)

Vierailija
121/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Epäilen, että tässä ketjussa kirjoittelevat naiset eivät ole ikinä penistä nähneetkään. Peniksen varressa EI kasva karvoja. Tietysti jos häpykarvat ovat runsaat ja pitkät, voi ensi silmäyksellä näyttää siltä kuin niitä kasvaisi varressakin, mutta ei kasva. Terv. aika monta penistä nähnyt lääköri

Moi lääkäri. Et ole sitten nähnyt turkkilaisia peniksiä. Mieheni on marmariksesta ja hänen peniksessään kasvaa karvoja melkein terskassa asti.

Hyi v**tu!

Mut ei silläkään niitä ainakaan kiveksissä kasva, kuten ap kirjoitti. Ehkä pusseissa!

Vierailija
122/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vilkaise joskus onko ajellut karvat anuksestakin?

Jos on, niin silloin pettää susa jonkun miehen kanssa.

Täytyypä yrittää tsekata...ihan mielenkiinnon vuoksi.

Voihan olla bi.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pusseja tarkoitin 😄...

Mutta kyllä sillä on peniksen varressakin joitakin haituvia ollut, joita ei enää ole.

Hitto en enää hetkeäkään haluaisi tuhlata siihen aikaani.

Lisäksi on sanonut, että siksi ei halua muuttaa yhteen, kun pelkää menettävänsä vapautensa!

Ap

Vierailija
124/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehesi oli saanut satiaiset jostain ja halusi näin päästä niistä eroon.

Vielä, jos miehesi kassit ovat aavistuksen verran epäsymmetriset, niin aika varma diagnoosi on että satiaiset on jostain saatu.

Vierailija
125/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt viiskymppistä naista haluis panna.

Viisikymppisistä en tiedä, mutta olen 7-kymppinen ja oma ukko haluaa joka ilta ja joskus päivälläkin ja naapuritkin joskus vonkaavat:)))

Juuri näin!

Ei oo iästä kiinni.

Ap

Vierailija
126/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta me nähdään joka vko, ei oo kuin nax 5 pv eroa. Saisko se ne satiaiset tuossa ajassa häädettyä?!

En todella tiedä satiaisista mitään. Onko ne yleisiäkin?

Ap

Vierailija
127/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä jotenkin noihin satiaisiin usko. Ja no niin...onhan se nekin joltain saanut.

Ap

Vierailija
128/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet tunnetusti näkevätkin noin paljon vaivaa ilman syytä... not. Jonkun toisen naisen takia sheivailee.

Niinpä! On tosi outoa, että kolme vuotta oltiin oltu yhdessä kun yllättäen muka olisi kokenut, että täytyy alkaa sheivata. Minä, joka aina olen ollut todella tyytyväinen seksiimme ja miehen kaluun jne. Ja olen sen hänelle selkeästi ilmaissut! Hän tietää, ettei mun takia tarvi noin alkaa sheivata.

Ap

Vierailija
129/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttääpi isomalta ilman karvoja.

Vierailija
130/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näyttääpi isomalta ilman karvoja.

Pitääpä kokeilla. Kiitos vinkistä.

Vierailija
131/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvamaakari kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

24, jos YHTÄKKIÄ ILMAN MITÄÄN SYYTÄ alkaa sheivaamaan niin valitettavasti monessa kohtaa on ollut merkki uskottomuudesta!!!!

Naiivisti voi tietenkin uskoa mitä haluaa.

Mulla on kyllä tietyt epäilykseni, ja ikävä kyllä, kuten sanoin, muutkin sattumukset tukevat tätä epäilystä.

Ap

Pitäiskö sheivaaminen aloittaa vähitellen?

Että vaikka kuukauden päästä olis vasta posliini?

Silloin oltaisiin turvallisilla vesillä.

Siis vähitellenkin on yhtäkkiä, jos aloitat sen hivutuksen keskellä suhdetta. 

Vierailija
132/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet tunnetusti näkevätkin noin paljon vaivaa ilman syytä... not. Jonkun toisen naisen takia sheivailee.

Niinpä! On tosi outoa, että kolme vuotta oltiin oltu yhdessä kun yllättäen muka olisi kokenut, että täytyy alkaa sheivata. Minä, joka aina olen ollut todella tyytyväinen seksiimme ja miehen kaluun jne. Ja olen sen hänelle selkeästi ilmaissut! Hän tietää, ettei mun takia tarvi noin alkaa sheivata.

Ap

Naisetkin laittautuvat vain itseään varten. Eikö mies saa tehdä niin?

Vierailija
133/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nyt viiskymppistä naista haluis panna.

Niin, siis mies lähentelee kohta viittäkymppiä.

Minä lähempänä 35 kuin 50!

Ap

Jahaas. No tässäpä tämä nyt sitten tulikin. Ap täällä keskustelee ihan itsekseen, aika säälittävää.

Vierailija
134/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko, että joku nainen yhtäkkiä muuttaisi kauneudenhoitorutiininsa, eikä suostuisi kertomaan miksi?

Vierailija
135/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ne siksikään voi olla satiaisia, kun on tuota sheivaamista nyt säännöllisesti harrastanut...

Ap

Vierailija
136/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ja ärsyttää tuo miesten luulo, että naiset ei voi antaa samalla mitalla takaisin...Tämä maailma ei todellakaan ole enää sama kuin joskus 40-luvulla.

Mutta en tiedä edes haittaako miestä, jos joku toinen vähän naistaan tuikkaa? Sanontahan miehillä usein kuuluu "ei se järvi soutamalla kulu".

Miehillä? Tuohan on lumppujen ja lorttojen sanonta, kun joku mies ei halua "kokenutta" naista.

Vierailija
137/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Meinaatko, että joku nainen yhtäkkiä muuttaisi kauneudenhoitorutiininsa, eikä suostuisi kertomaan miksi?

Kyllä. Naisen tiedetään joskus muuttaneen rutiiniaan.

Vierailija
138/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai niin kuin pitkän tukan leikkaaminen lyhyeksi, keskutelematta miehen kanssa siitä? On sitä kuule tapahtunut suomessa aika monesti.

Vierailija
139/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua huvittaa ja ärsyttää tuo miesten luulo, että naiset ei voi antaa samalla mitalla takaisin...Tämä maailma ei todellakaan ole enää sama kuin joskus 40-luvulla.

Mutta en tiedä edes haittaako miestä, jos joku toinen vähän naistaan tuikkaa? Sanontahan miehillä usein kuuluu "ei se järvi soutamalla kulu".

Miehillä? Tuohan on lumppujen ja lorttojen sanonta, kun joku mies ei halua "kokenutta" naista.

Itse olen kyllä ihan vain miesten suusta kuullut, hymy huulilla.

Vierailija
140/203 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ai niin kuin pitkän tukan leikkaaminen lyhyeksi, keskutelematta miehen kanssa siitä? On sitä kuule tapahtunut suomessa aika monesti.

Ja se herättää epäilyn toisesta miehestä?

Jos naturelli nainen alkaa meikata ja laittaa hiuksiin pidennykset, saa huolestua.