Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä

Vierailija
15.05.2018 |

Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?

Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.

Kommentit (203)

Vierailija
161/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

28, olen samaa mieltä.

Ei oo antanut selkeää selitystä sheivaamiselle ollenkaan ja suuttuu niin helvetisti, vaikka rauhallisesti yrittäisin kysyä, että mua vaan vähän ihmetyttään, miksi oot yhtäkkiä niin innostunut sheivaamaan.

Minusta sekin kertoo jotakin.

Ap

Miksi miehen pitäisi antaa sinulle jokin selvitys tai selitys siitä miksi sheivaa karvansa?

Jos täällä oltaisiin naisilta vaatimassa selvitystä miehille siitä miksi eivät sheivaa olisi vastaanotto täysin erilainen.

Vierailija
162/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

vi**u te olette säälittäviä. Mies ehkä haluaa hoitaa hygieniastaan. Heti ollaan polttamassa roviolla koska se sheivaus on selkeäti pettämisen merkki. voi hohhoijaa teidän SUOMALAISTEN naisten kanssa!

Itseasiassa, sheivaaminen ei edistä alapään hygieniaa ollenkaan.

Sitä varten ne siellä on, että niillä olis joku tarkotus - eli suojata alapäätä epämääräsiltä bakteereilta & ylläpitää ph-tasapainoa.

Eli sinällään tuo hygienia argumentti on invalidi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ota poskeen, vink vink

Vierailija
164/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen nähnyt tän otsikon täällä ja miettinyt koko ajan, että millainen on se penis johon kasvaa karvoja???

Vierailija
165/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

posliini on paras , niin se vaan on. On niin kaunis, että ppältä voisi syödä

Vierailija
166/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan liian vanha, mutta en kyllä ymmärrä miesten karvojen ajelua.

No, kerran kännipäissä pelattiin räsypokkaa muijan kanssa ja oli alunperin sovittu, että kun vaatteet loppuu, lähtee edelleen hävitessä karvat.

Minä hävisin, hemmetti että oli oudon näköinen.  Ja se viikon kutina, kun sänki kasvoi takaisin :D

Emäntä vielä joskus kuittailee jutusta. Kun ideahan oli minun ja saada siis hänelle posliini.

Vierailija
167/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiiättekö, oon järkyttynyt tästä varren karvoitus -gatesta. Olen supisuomalainen ja mulla kasvaa kyllä varressakin suunnilleen puoliväliin. Oon kuvitellut, että niin se on muillakin, mutta oon ollut ilmeisen väärässä. Lähietäisyydeltä olen päässyt tarkastelemaan muutamien muiden vehkeitä, mutta en oo kiinnittänyt mitään huomiota tähän. Voihan perse. Hirveä minä.

Vierailija
168/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te miehent ylipätään viitsitte sheivata? Ihan itseänne vartenko? Näin naisena arvostan sheivaamatonta, ja sikäli mieskin, ettei hän pidä siitä, jos nauran hänelle sängyssä. On siis viisainta olla ajelematta.

Minä taas pidän sheivatusta. Ja kyllä miehet järjestään nykyään sheivaa. Mitä olen eron jälkeen deittaillut, kellään ei ole ollut alapääkarvoja. 

Niin, siis onpa tämäkin mies vähän siistimmäksi ajoittain aikaisemminkin sheivaillut, nyt on  vain yhtäkkiä pussit ihan karvattomat.

Vaikuttaapi siltä, että on liittynyt tähän deittailijoiden sheivaustrendiin. Minun naimisissa olevat kaverini taas sanovat, että heidän miehensä eivät todellakaan sheivaa.

Kyse on siis siitä, tapahtuuko yhtäkkistä muutosta käytöksessä. Jos ajatellaan miehiä tässä ikäluokassa varsinkin, eivät he nyt alvariinsa jotan erilaista ja uutta keksi ruveta tekemään. Miksi ihmeessä mies tällaisessa vakiintuneessa suhteessa, jossa nainenkin täysin tyytyväinen häneen karvoineen kaikkineen, näkisi yhtäkkistä tarvetta sheivailuun? Näin ollen herää tosiaan kysymys, että onko esim. nuoremmalta rakastajattarelta saanut idean sheivailuun.

Aika ihmeellistä muuten on se naiivius, mitä täälläkin joidenkin  postauksista paistaa läpi. EI KANNATA OLLA LIIAN NAIIVI ja uskoa, että ei se minun mieheni sitä ja tätä...Sitä nyt ei vaan koskaan tiedä, että onko juuri sillä sinun miehelläsi jonkin  sortin kaksoiselämä...

Ap

Vierailija
169/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni on erittäin valtava karvoitus erityisesti peppureiän ympärillä. Mielestäni ihanan näköinen.

Vierailija
170/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satiaisia O:-)

Vierailija
171/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää vihjata, että sunkin pitäis ajaa poslari?

Luulee, että dikkinsä näyttää isommalta?

Sillä on joku nuori panopuu?

...joku noista ihan saletisti.

Vierailija
172/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yrittää vihjata, että sunkin pitäis ajaa poslari?

Luulee, että dikkinsä näyttää isommalta?

Sillä on joku nuori panopuu?

...joku noista ihan saletisti.

Mä olen kokeillut posliinia myös muutaman kerran.

Mies ei tykännyt ihan posliinista. Mulla on (miehen mukaan sellainen mistä tykkää) siistitty alapää eikä mikään puska (lyhyellä mennään), kun en sellaista todellakaan halua, mutta ei posliini - en itsekään ihan posliinista välitä, mutta mies ei varsinkaan.

Niinpä tuo vaihtoehto ei tähän sovi...nuo muut mahdollisia kyllä.

Mutta miks ihmeessä mille pitäis suuremmalta näyttää? Sillä on tarpeeksi iso jo muutenkin ja tietää, että pidän siitä. En usko, että mua miellyttääkseen sheivaa.

Ap

Vierailija
173/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelläni on erittäin valtava karvoitus erityisesti peppureiän ympärillä. Mielestäni ihanan näköinen.

Hohhoijaa. Kyllä mies itteensä siistinyt on, mutta tämä on jotakin uutta. Fritsun näköisen mustelman kanssa, jonka helmikuussa huomasin rinnastaan, hieman epäilyttävältä tuntui, kun samaan aikaan oli ekan kerran tämä sheivaus ja mustelmia.

Sen jlkn on sheivaillut sopivasti aina välillä...koko ajan ei oo karvaton noista em. paikoista. Mikä epäilyttävää myös...

Jos mun takia sheivaisi, luulisi tekevän sitä sitten vähän koko ajan eikä silloin tällöin...

Ap

Vierailija
174/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on ostanut penispumpun. Sen takia pitää juuresta sheivata, että saa tiiviiksi.

Vierailija
175/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on ostanut penispumpun. Sen takia pitää juuresta sheivata, että saa tiiviiksi.

No tämä on nyt taas sitten jotain ihan uutta. Pitääpä guuglailla mikä tuo edes on...

Mä en tajua miks sen pitäisi tollasia hankkia, kun tietää, että minä olen meidän seksielämään hyvin tyytyväinen. Se ei koskaan ole ollut ongelma meidän suhteessa.

Ap

Vierailija
176/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää. Itse olen naisen kanssa naimisissa oleva nainen. Puoliso aina pitänyt kyllä karvoituksen siistinä, mutta yhtä äkkiä sitä pitikin tosi tarkkaan rueta huoltamaan. Ja muutenkin epäilyttävää toimintaa oli. Syyksi sanoi, että kun tekee sellaista työtä, että voi joutua asiakkaiden/työkavereiden kanssa esim. kylpylään, kun oli paljon työmatkoja, niin halusi olla siisti. Ei mennyt kauaa, kun jäi kiinni viestittelystä toisen kanssa. Seksiin ei ollut ehtinyt. Oksettavia paskoja kaikki pettäjät. Pistähän miehesi kovaa kovaa vasten ja ota asioista selvää. 

Vierailija
177/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SKE = Suomalaiset Kullin Esittelijät

Suoleen Kustaan Ensin

Vierailija
178/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakko kyllä ihmetellä niitä nuoria naisia, jotka näiden lähes viiskymppisten kanssa ovat!

Itsellä ikää jo yli 40 v ja en koskaan noin nuorena olisi halunnut olla noin paljon vanhempien miesten kanssa.

En edes vilkaissut heidän suuntaansa!

Viisikymppinen ei ole vanha. Mies parhaassa iässä. Tosin myönnän että parikymppisenä olin enemmän kiinnostunut nelikymppisistä, ehkä viisikymppinen olisi ollut liian vanha kuitenkin...nyt nelikymppisenä en koe niin...

Vierailija
179/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies saakin tosiaan tehdä täällä muutamat remppajutut ennen kuin saa mennä. Sen lisäksi aion paneskella jonkun toisen miehen kanssa ja tämän miehen kanssa vielä kerran...saman vuorokauden aikana. Siitäs saa. Kosto on suloinen ja naisetkin osaa. Ja jos seksiseuraa hakee, sitä ei todellakaan ole vaikea löytää.

Ap

Mikset hoida itse remppajuttuja? Tai teetä jollain firmalla jos et osaa? Makuasia tietty, minä kokisin alentavaksi jos pitäis mieheltä pyydellä apua.

Vierailija
180/203 |
16.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti nyt itsekkin aika tarkkaan. Ei ole ihan normaalia, että mies alkaa rassaamaan kulkusia päivittäin, varsinkin jos se ei liity mitenkään teidän seksielämään. Varautuu imettämään sitä jollain muulla naisella. Ei välttämättä vielä ole saanut tilaisuutta, mutta valmistautuu siihen koko ajan. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty.