Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä
Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?
Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.
Kommentit (203)
Eikö se ole ihan sunkin etu, ettei ole karvoja tunkemassa nenään ja silmiin?
Todennäköisesti käy imetyttämässä sitä vehjettään jossakin. Tai ainakin on sellainen mahdollisuus tyrkyllä.
Ollaan oltu yhdessä 3,5 v. Ja tosiaan hei miehen ikä yli 45..itse asiassa melkein 48, tarkemmin ottaen. En näe nyt ihan yhtäkkistä syytä sille miks pitäisi ruveta ykskaks sheivailemaan niin tarkkaan.
Joo siis toki on alapäätä vähän siistinyt aiemminkin, mutta nyt on NIIIIN tarkkaan ruvettu ajelemaan.
Minä en ole mitään tuollaista toivonut ja epäilykset herää. On tässä muitakin epäilyttäviä sattumuksia sitä paitsi tapahtunut, tämä jotenkin vain vahvistaa ajatuksiani.
Mutta ihan siis tuosta sheivauksesta, mitä mieltä olette? Ihmettelisittekö itse miehen toimintaa minun tilanteessani?
Ap
Jos ei petä niin ainakin yrittää, ehkä lähettelee jollekin ahkerasti kikkelikuvia.
Joo, tuota minäkin mietin, että lähettelee kuvia. Tai sitten panee jotain toista.
Ap
Sillä voi olla miesrakastaja. Aika paljon ukkomiehet hakee nykyään seksiseuraa toisista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan oltu yhdessä 3,5 v. Ja tosiaan hei miehen ikä yli 45..itse asiassa melkein 48, tarkemmin ottaen. En näe nyt ihan yhtäkkistä syytä sille miks pitäisi ruveta ykskaks sheivailemaan niin tarkkaan.
Joo siis toki on alapäätä vähän siistinyt aiemminkin, mutta nyt on NIIIIN tarkkaan ruvettu ajelemaan.
Minä en ole mitään tuollaista toivonut ja epäilykset herää. On tässä muitakin epäilyttäviä sattumuksia sitä paitsi tapahtunut, tämä jotenkin vain vahvistaa ajatuksiani.
Mutta ihan siis tuosta sheivauksesta, mitä mieltä olette? Ihmettelisittekö itse miehen toimintaa minun tilanteessani?
Ap
hEH, MIKSI ET SANO SUORAAN, ETTÄ 47 VUOTIAS? HASSUSTI VÄÄNTELET IKÄÄ-. OHOH CAPSLOCKIT
Ihmettelisin. Ja päästäisin vapaasti menemään aidan toiselle puolelle vihreämmän ruohon luo. Takaisin ei tosin olisi tulemista, kun seikkailu kyllästyttää :)
Oikeasti, mistä päättelet 8/10, että miesrakastaja?
Ap
Onko lähtenyt mukaan SKE touhuihin? Meillä ukko (43v.) alko sheivamaan kulkuset ja varren, kun alko pyörimään noissa piireissä, kuulemma tapana, kun on muillakin, niin ei hiiti yksin porukoissa olla himopuskan kanssa.
Mäkin kiinnittäisin huomion tollaiseen yhenäkkiseen sheivailuintoon. Miksi on ruennut sheivaamaan? Kyr pä ainakin näyttää isommalta kun ei ole karvoja lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Onko lähtenyt mukaan SKE touhuihin? Meillä ukko (43v.) alko sheivamaan kulkuset ja varren, kun alko pyörimään noissa piireissä, kuulemma tapana, kun on muillakin, niin ei hiiti yksin porukoissa olla himopuskan kanssa.
SKE = ???
Vierailija kirjoitti:
Mikä on ske?
Kenellä kasvaa peniksessä karvaa? Itse olen nähnyt vain häpyalueella ja kiveksissä.
Mitä tarkoitat SKE-touhuilla 12?
Ap
Ruvennut varmaan imemään omaa *hrpäänsä ja hampaan väliin jäävät karvat ruvennu kyrsimään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SKE = ???
Suomen Kikkeli Elvikset
Tuollainen posliini ukkomies on juurikin 20-30 vuotiaiden misujen mieleen, kysyntä on kova.
Eli on alkanut pettämään sinua 20-v tytön kanssa. JSS