Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä
Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?
Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
28, olen samaa mieltä.
Ei oo antanut selkeää selitystä sheivaamiselle ollenkaan ja suuttuu niin helvetisti, vaikka rauhallisesti yrittäisin kysyä, että mua vaan vähän ihmetyttään, miksi oot yhtäkkiä niin innostunut sheivaamaan.
Minusta sekin kertoo jotakin.
Ap
Olet varmasti oikeassa. Kertoo jostakin. Esitän miehenä toisen teorian. Mieskin voi seisoskella peilin edessä ja ihmetellä, miksi en kelpaa ja miksi en saa sellaista seksiä kuin haluaisin. Noh minähän olen varmaan liian karvainen. Helpompi sheivata kuin pyytää syttymään itsestä tai pyytää jotain tiettyä tai yrittää arvata millainen pitäisi olla, että seksielämä paranisi. Hermohan siinä palaa kun konstin kohde vain ihmettelee ja tinkaa syytä. Hölmöksi runtee itsensä.
Mies tietää että haluan häntä hulluna. Olen muutenkin tosi halukas ja seksuaalinen nainen...mitä enemmän harrastetaan, sen parempi.
Otan suihin asentoja vaihdellaan, todellakin...
En usko tuohon teoriaan, 105.
Ap
Mies tietää että haluan häntä hulluna. Olen muutenkin tosi halukas ja seksuaalinen nainen...mitä enemmän harrastetaan, sen parempi.
Otan suihin asentoja vaihdellaan, todellakin...
En usko tuohon teoriaan, 105.
Ap
Mun mies oli käynyt valkaisemassa anuksensa. Onkohan jotain tekeillä.
Kehun miestä haluttavaksi, komeaksi...tuosta mitä 105 kuvaili ei voi olla kyse.
Ja itsellä olisi myös vientiä, että ihan OK näköinen daami olen kai itsekin.
Mitä ihmettä tuon miehen kanssa teen...se onkin toinen juttu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mä olen myös itse alkanut miettiin, että pitäiskö vetää karvat veks. Toista naista ei ole eikä tule. Nykyinen on paras maailmassa. Varmaan joku päivä ajelenkin pois, ja jänskättää että mikähän on vastaanotto kun pannaankin oikeasti paljaalla :D
Kannattaisi ehdottaa että voisitte sheivata yhdessä. Muuten jää aina pieni vaara että epäluulo iskee... *pirullinen virne*
Yhteinen sheivaussessio piristää kummasti ;)
Siis onko tää joku epävarmojen ja keski-ikäisten juttu? Oon 29 ja jos joutuisin miehen munakarvoja ajelemaan (tai hän minun tuheroani) niin siitä ois seksikkyys hyvin kaukana varmasti molempien mielestä. Lähinnä vaivaannuttavaa, ei meillä toisten kinttuja tai kainaloitakaan sheivailla.
Tosin, oma mieheni valmiiksi jo sheivailee suurimmat siitä varresta ja välillä paljaaksi. Luotan häneen sen verran, etten jonkun karvojen perusteella ala epäilemään pettäjäksi.
Makukysymys, voi olla hyvin kiihottavaakin, kun mies sheivaa naisen. Sitä ei nuorena vielä kaikkea tiedä.
Tämähän on vain sinun näkemys asiasta. Ehkä et silti tyydytä eikä sitä osaa pyytää.
Vilkaise joskus onko ajellut karvat anuksestakin?
Jos on, niin silloin pettää susa jonkun miehen kanssa.
Tosin isänsä ja pappansa ovat ihan samanmoisia naistenmiehiä olleet, isä elossa vieläkin ja on vieläkin sellainen. Muakin aina halaa vähän liiankin kovasti ja kehuu miten ihana olen ja on jopa sanonut, että rakastaa mua, joskus kännipäissään. 😮 Onko vaan niin, että jotkut miehet eivät kykene olemaan yksiavioisessa suhteessa?
Ap
105 kirjoitti:
Tämähän on vain sinun näkemys asiasta. Ehkä et silti tyydytä eikä sitä osaa pyytää.
No sille hän ei sitten mtn voi jollei osaa pyytää. Lähtisi sitten vetämään jos ei ole seksielämä tyydyttävää!
Ap
Kuka nyt viiskymppistä naista haluis panna.
No, seksiä nyt ei multa joka tapauksessa tuu saamaan nyt ihan just. Saapa itte miettiä mitä on tekeillä, kun ennen halukas nainen sanoo ettei kiinnosta...
Ap
Hyi Helevetti, etovaa. Mun mies alkoi sheivaamaan. Kun kysyin asiasta, vastasi jotain ympäripyöreää, että karvat hiertää tai jotain. Oli ajoittain äreä ja muka työstä uupunut. Jäihän se sitte pian kiinni salasuhteesta. Viiskymppinen ja lassukka, huono peittelemään tekosiaan. Oksennus meinaa tulla vieläkin kun muistan sen etovan vieraan pillun ja suihkusaippuan hajun, jonka haistoin kesken aktin sen haaroista. Sai ukko kenkää, enkä oo katunu päivääkään.
En ole ikinä nähnyt karvaista penistä!!! Olen terv.hoitoalalla työskennellyt ja monta kalua nähnyt. Karvoja vaan en ole vielä kenenkään varressa tavannut. Ikääkin on jo 60v.
Vierailija kirjoitti:
Niin, siis mies lähentelee kohta viittäkymppiä.
Minä lähempänä 35 kuin 50!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Viisikymppisistä en tiedä, mutta olen 7-kymppinen ja oma ukko haluaa joka ilta ja joskus päivälläkin ja naapuritkin joskus vonkaavat:)))
Miehet tunnetusti näkevätkin noin paljon vaivaa ilman syytä... not. Jonkun toisen naisen takia sheivailee.
Vierailija kirjoitti:
24, jos YHTÄKKIÄ ILMAN MITÄÄN SYYTÄ alkaa sheivaamaan niin valitettavasti monessa kohtaa on ollut merkki uskottomuudesta!!!!
Naiivisti voi tietenkin uskoa mitä haluaa.
Mulla on kyllä tietyt epäilykseni, ja ikävä kyllä, kuten sanoin, muutkin sattumukset tukevat tätä epäilystä.
Ap
Pitäiskö sheivaaminen aloittaa vähitellen?
Että vaikka kuukauden päästä olis vasta posliini?
Silloin oltaisiin turvallisilla vesillä.
Mutta joo, oon päätökseni tehnyt; nyt miehestä hyöty vielä irti minkä voin ottaa.
Seksin saa hakea muualta. Sitä saa mitä tilaa.
Ap
Niin näyttää pillukin. Balkanin siivut näkyy selkeämmin.