Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksestä ja kiveksistä
Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?
Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.
Kommentit (203)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se joku oranki vai karvaturisti, jos peniksessäkin on karvoja?
Jos on testoa kehossa niin on karvaa ja tumma hiuksisella vielä enemmän testoa. Ei siinä tarvitse olla nigör pikku blondi homo viikinki håken.
En usko että on hiusten väristä kiinni? Itsellä "viikinginvaalea", jopa vähän punertava, ja karvoja on puoliväliin asti melkein ellei sheivaa. Mutta se on muutenkin vähän omituinen sekoitus kyllä, vaaleat hiukset, punainen parta, ruskeat silmät ja luonnonkihara tukka :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos on testoa kehossa niin on karvaa ja tumma hiuksisella vielä enemmän testoa. Ei siinä tarvitse olla nigör pikku blondi homo viikinki håken.
Bear, come to me!
Hän on varmasti ostanut sen uuden Gillette Ball Razorin
Kasvaako jollakin molon varressa karvaa?
Ai niin, ukkosi uittaa sitä jossain karvattomassa tai siistityssä kolossa.
Eipä mulla muuta.
haraldina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko että on hiusten väristä kiinni? Itsellä "viikinginvaalea", jopa vähän punertava, ja karvoja on puoliväliin asti melkein ellei sheivaa. Mutta se on muutenkin vähän omituinen sekoitus kyllä, vaaleat hiukset, punainen parta, ruskeat silmät ja luonnonkihara tukka :D
Samanlainen viikinki meilläkin, mutta kaljuuntui nuorena, muut karvat runsaat ja melkein silkkiset :) ja silmät vihreät. Eli ei oo tumma-vaaalea-juttu.
Joo, no on munkin mielestä tarpeeksi todistusaineistoa.
Mietin jättämisen sellaisen ajankohtaan, jolloin olen siihen valmistautunut kunnolla. Tällä hetkellä töissä esimerkiksi kauhea kiire. Täytyy suunnitella kaikenlaista toimintaa ym. sitten siihen kohtaan. Aion kuitenkin olla sekstailematta miehen kanssa nyt. Ihmetelkööt sitten, että miksi.
Mua vaan suoraan sanottuna yksinkertaisesti ällöttää, että uittaa sitä vehettään jossakin muualla, en halua sen kanssa nyt sekstailla.
Ei voi saada kaikkea...jos haluaa pitää nuoren (oletettavasti) salarakkaansa, fine - mä en tule sitten olemaan kylläkään kuvioissa mukana.
Ap
Pakko kyllä ihmetellä niitä nuoria naisia, jotka näiden lähes viiskymppisten kanssa ovat!
Itsellä ikää jo yli 40 v ja en koskaan noin nuorena olisi halunnut olla noin paljon vanhempien miesten kanssa.
En edes vilkaissut heidän suuntaansa!
Koska on kesä ja kesäherkkuja tarjolla. Aina pitää yrittää.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies alkoi sheivaamaan rintakarvoja joskus. Käskin lopettaa, kun oli ikävää sitten kun oli sänki. Enkä ollut missään vaiheessa sanonut, että en pidä rintakarvoista, itseasiassa miehelleni ne jopa sopivat.
Noh, jäi kiinni pettämisestä. Toinen nainen oli pitänyt nettiblogia ja sinne kirjoitellut miehestäni. Kummallista kyllä, tämä toinen nainen oli sinne kirjoittanut, että ”ihanaa kun mies on niin karvainen. Sheivaa aika vaimonsa takia, mutta minä olen sanonut että lopettaa”. Toinen nainen luuli siis, että hänellä on jotain valtaa mieheeni, mies vielä sanoi, ettei kyllä ole tälle naiselle sanonut että haluaisin hänen sheivaavan. Eli tiedä sitten mitä mies tällä sheivaamisellaan haki, kun kumpikaan pyörityksessä oleva nainen ei sitä halunnut.
Ap:lle sen verran, että jos mies on yhtäkkiä alkanut sheivaamaan ja kieltäytyy keskustelemasta asiasta, niin jotain on vialla.
No se kolmas nainen varmaan vaati.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mä olen myös itse alkanut miettiin, että pitäiskö vetää karvat veks. Toista naista ei ole eikä tule. Nykyinen on paras maailmassa. Varmaan joku päivä ajelenkin pois, ja jänskättää että mikähän on vastaanotto kun pannaankin oikeasti paljaalla :D
Voit vaikka kysyä naiseltas että sheivattaisko, tai kertoa että haluaisit niin tehdä. Ei tulisi outona yllätyksenä. :)
Niin just 73 ja muut, jos olisi minunkin mieheni kysynyt etukäteen, en olisi edes epäillyt mitään!
Siinäkin mielessä hieman typerää toimintansa. Ei kauhean suunnitelmallista toimintaa pettäjältäkään. Mutta miehet eivät sitten kai aina tule ajatelleeksi miten terävä naisen ajatuksenkulku on!
Mutta siis minä pidän alapääni siistinä. Mies ei posliinista tykkääkään. Kokeilin joskus, häntä kuulemma kiihottaa se enemmän, että on vähän karvaakin alapäässä (mikä ei nyt mitään viidakkoa taas tarkoita). Olen itsekin sitä mieltä, että pieni karvoitus on naisellakin kivampi kuin ihan posliini. Ja miehellä.
Ei tuo hänen karvoituksensa muuten haittaisi, mutta juuri nämä em. seikat...jos jonkun muun takia sheivailee jne. niin tilanne on sitten aivan toinen.
Nyt tarvin miehen apua vielä muutamaan juttuun (liittyy huonekalujen kokoamiseen/rakentamisjuttuihin mun luona). Otan hänestä ns. vielä hyödyn irti ja sitten jätän. Sen olen ansainnut näistä kärsimyksistä.
Olen siis näiden vuosien varrella ikävä kyllä saanut selville, että hänellä on ollut profiilit näissä paikoissaL: Alaston Suomi ja sexbook. Sekin vielä. Tyhmästi kuvittelen, että mies on kuitenkin "muuttunut" ja uskollinen...niinpä niin. Eipä siltä vaikuta. Mihinkä se karvoistaan pääsisi ;), kuten sanonta kuuluu...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista. Mä olen myös itse alkanut miettiin, että pitäiskö vetää karvat veks. Toista naista ei ole eikä tule. Nykyinen on paras maailmassa. Varmaan joku päivä ajelenkin pois, ja jänskättää että mikähän on vastaanotto kun pannaankin oikeasti paljaalla :D
Jos mun mies tekisi tuollaisen tempun, niin en pystyisi sanomaan muuta kuin: "Hyi saatana!" ja jäisi panemiset kyllä panematta.
Mies saakin tosiaan tehdä täällä muutamat remppajutut ennen kuin saa mennä. Sen lisäksi aion paneskella jonkun toisen miehen kanssa ja tämän miehen kanssa vielä kerran...saman vuorokauden aikana. Siitäs saa. Kosto on suloinen ja naisetkin osaa. Ja jos seksiseuraa hakee, sitä ei todellakaan ole vaikea löytää.
Ap
Saapa mies maistaa omaa lääkettään. Ja vaikka minä siitä vain tietäisinkin, niin voin sitten vaikka kiherrellä ittekseni. Ihan oikein ukolle!
Tilannehan on tosiaan se, että eihän tämä ukko se ainut mies maailmassa ole. Jos päättää käyttäytyä näin, ainut suunta mun elämästä on ulos. Ihan vapaasti voi sellasta satunnaista seuraa sitten etsiskellä ittelleen. Who cares, I don't.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miesystävä alkoi yhtäkkiä sheivaamaan kaikki karvat peniksen varresta ja kiveksistä. Onko epäilyttävää teidän mielestä?
Suuttuu kun kysyn miksi on ruvennut tekemään näin. Toiminut näin nyt kolme kk.
On kuulemma oma asiansa päättää kropastaan jne. Toisinaan sanoo, että ajatteli muka minun takuani kokeilla - ja tätä selitystä en usko hetkeäkään....Minusta vaan tuntuu, et onko aktiviteettia muiden naisten suuntaan, vai mistä yhtäkkinen innostus moiseen, kun ikääkin yli 45.
Mies on käynyt vieraissa ja saanut satiaisia.
Mua huvittaa ja ärsyttää tuo miesten luulo, että naiset ei voi antaa samalla mitalla takaisin...Tämä maailma ei todellakaan ole enää sama kuin joskus 40-luvulla.
Mutta en tiedä edes haittaako miestä, jos joku toinen vähän naistaan tuikkaa? Sanontahan miehillä usein kuuluu "ei se järvi soutamalla kulu".
Satiaisia?!? No miksei oo sitten sheivaillu ylempää? Siis ylempää ei ole kuin ehkä vähän siistinyt.
Tosin on sihteeriopistonkin sivuilla käynyt, joten mistäpä sitä tietää minkä prostituoidun on tavannut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mies saakin tosiaan tehdä täällä muutamat remppajutut ennen kuin saa mennä. Sen lisäksi aion paneskella jonkun toisen miehen kanssa ja tämän miehen kanssa vielä kerran...saman vuorokauden aikana. Siitäs saa. Kosto on suloinen ja naisetkin osaa. Ja jos seksiseuraa hakee, sitä ei todellakaan ole vaikea löytää.
Ap
Kannattaa ensin varmistua pettääkö miehesi edes.. mitäs jos se sheivaa ihan muista syistä? Tutki nettihistoria ja puhelin salassa.
Nro 38 jatkaa...
Tässä vaiheessa ei kannata muuttaa omaa käytöstään yhtään, jos haluat saada selville missä mennään. "Tehotarkkailun" toimivuus perustuu juuri siihen, että toinen osapuoli ei tiedä, että sinun mielestäsi hänen käytöksensä on epäilyttävää. Tilanne on henkisesti usein raskas, mutta jos haluaa tietää, on parempi yrittää kestää. Myös rahan käyttöä kannattaa tarkkailla, sen unohdin mainita.