Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät edes yritä, että minäkin saisin orgasmin? Onko tämä yleistäkin?

Tahdon_saada
13.05.2018 |

Olenko tavannut harvinaisen itsekkäitä miehiä, vai onko tämä normi?
Tavataan, naidaan, se on kivaa, mutta mies ei edes yritä antaa minulle orgasmia vaikka olen kertonut, että en saa naidessa.
Mieshän yleensä aina saa naidessa, eli hänelle helppo ja varma juttu.
Lisäksi tarvin paljon että saan....mutta jos ei edes yritetä? Nauttisin jo yrittämisestä, ja olisihan se kohteliasta ottaa nainen huomioon.
Pitääkö pyytää tai kerjätä? Pitääkö sanoa, että et saa naida ennenkuin olen tullut? Pitääkö istua naamalle ja sanoa "jatkuu, kunhan olen lauennut"?
Mitä muut naiset tekevät, jotka tarvitsevat jotain ekstraa jotta laukeavat?
Mitä ajattelee mies, joka ottaa oman nautintonsa ja sitten seksi loppuu. Nainen jää vierelle tyydyttämättömänä.Sitten jutellaan niitä näitä ja homma on ohi.
Miltä mahtaisi miehestä tuntua vastaava tilanne? Nainen sai, joten lopeta mitä olit tekemässä. Jaa, tarvii tässä varmaan ruveta pukemaan päälle. Oikeasti, meisikö läpi?

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olet tavannut todella itsekkäitä yksilöitä. Minulle naisen nautinto on aina ykkösasia, enkä todellakaan ole ainoa, väittäisin, että suurin osa miehistä tahtoo, että nainenkin saa.

Vierailija
2/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun mä olin nuori niin touhu oli juuri tuollaista. Enkä osannu vaatia sillon mitään. Sittemmin olen ollut saman miehen kanssa 11 vuotta ja meni puoli vuotta ennenku se alkoi hoitaa mulleki orgasmin. Nyt sitä tapahtuu kerran kaksi kuukauteen.. Sentää toiset on löytäny ihanan miehen kuka välittää myös naisen nautinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse törmännyt naisiin joita kiinnostaa vain se oma tyydytys. Kun muutaman kerran jälkeen huomaa, että vain oma orgasmi on se mitä haetaan niin alkaa sitä itsekkin keskittymään vain itseeni. Lopputulema on tylsää seksiä jonka toivoo olevan nopeasti ohi ja tovin päästä nainen lähtee vaihtoon.

Vierailija
4/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä minulle ollut aina itsestään selvää, että ensisijainen tavoite seksissä on tuottaa naiselle nautintoa ja orgasmi. Ollut selvää, että seksi on kahden kauppa ja tavoite aina molempien nauttiminen.  Ajatus siitä, että keskittyisi vain omaan nautintoon on aika käsittämätön, koska eihän seksi tunnu miltään miehestäkään, jos nainen ei nauti. Miehen suurin nautinto tulee naisen nautinnon ja kiiman kautta. Silloin miehen testosteronipurkaus nousee tappiin, kun nainen kouristelee orkussa.  Jos mies ei saa naista kiimaan, on joko mies epäonnistunut tai naisella huono päivä. Silloin pitää yrittää uudestaan joku toinen päivä. Ajatus, ettei nainen saisi samoin kuin mieskin, on kyllä täysin järjetön. Mitään asiaa en ole ikinä harjoitellut niin paljoa, kuin naisen tai vaimon saamista kiimaan ja laukeamaan. Voi olla, että nuorena onnistuin enemmän tai vähemmän vahingossa avaamaan naisen pandoran lippaan. Sellainen ilotulitus naidessa oli jotain aivan käsittämätöntä ja siihen piti jatkossakin pyrkiä.  On niitä toistoja vuosikymmenissä jo tuhansia tullutkin.  Yhtä maagisia naisen orkut ovat vieläkin. Nykyisin jos vaimo ei syty, niin multa katoaa seisokki. Kun on setä-ikään tullut, niin välillä käynyt mielessä orkun nuoltua vaimolle, että olisi voinut käydä nukkumaan.  Mutta en ole viitsinyt, koska vaimo halunnut antaa pillua ja ajatella munkin parasta.

Vierailija
5/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä onko yleistä, koska olen ollut vain mieheni kanssa. Tämä kyllä huolehtii, että saan ensiksi. Jos en saa niin kyllä siinä ilmassa leijuu pettymystä miehen taholta. Itse voisin olla tyytyväinen vähempäänkin, koska homma menee joskus pakolla suorittamiseksi. Tämä ei kylläkään johdu miehestä vaan ihan omista päänsisäisistä vaikeuksista. Joskus ei vaan onnistu vaikka kuinka itse haluaisi ja mies tekisi mitä vaan..

Vierailija
6/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon_saada kirjoitti:

Olenko tavannut harvinaisen itsekkäitä miehiä, vai onko tämä normi?

Tavataan, naidaan, se on kivaa, mutta mies ei edes yritä antaa minulle orgasmia vaikka olen kertonut, että en saa naidessa.

Tuntemattomalle ei paljon haluta antaa suuseksiä, hyvin ymmärrettävistä syistä. 

Jos kumikäsineet ja dental dam:it olisivat yhtä tavallisia kuin kortsut, niin tilanne voisi olla eri. Nyt naiset kattoo, että mikä hullu toi on, jos ottaa semmoiset esille.

Vierailija
7/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies, ja olen aina tiedostanut, että naiset puhuvat kokemuksistaan sekä hyvässä että pahassa. Jo pelkästään tämänkin takia olen aina pitänyt huolen siitä, että nainen saa tavalla tai toisella. Jos normaali yhdyntä ei riitä (tätä käy harvemmin), niin sitten kieli- tai sormipelillä. Ja tuleehan siitä nyt todella "palkittu" olo, kun saa naisen tärisemään nautinnosta. :)

Vierailija
8/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumikäsineet!!??  No juu, jos joku ottaisi kumikäsineet esiin ennen kuin koskisi minua niin sanoisin kiitos, olet sen verran estoinen ihminen, että moi moii.

No et sinäkään kumikäsine-viestin kirjoittaja varmaan ole tunkemassa naiselle munaa poskeen paljaaltaan, ethän?

En ole koskaan tavannut yhtäkään miestä, joka olisi ehdottanut, että otan häneltä suihin kortsun kanssa. Kyllä heti ensitapaamisella pyydetään imemään ihan paljaaltaan.

Mikäs siinä naisen pillussa niin pelottavaa on, että sitä ei nuolla?

Vierailija
9/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumikäsineet!!??  No juu, jos joku ottaisi kumikäsineet esiin ennen kuin koskisi minua niin sanoisin kiitos, olet sen verran estoinen ihminen, että moi moii.

No et sinäkään kumikäsine-viestin kirjoittaja varmaan ole tunkemassa naiselle munaa poskeen paljaaltaan, ethän?

En ole koskaan tavannut yhtäkään miestä, joka olisi ehdottanut, että otan häneltä suihin kortsun kanssa. Kyllä heti ensitapaamisella pyydetään imemään ihan paljaaltaan.

Olen itse nainen ja en käsitä , miten mies voi haluta tuolla pimppiä. Onhan siellä pestynäkin kaikkea limaa ja ällötystä. En itse pidä, että minua nuollaan.

Vierailija
10/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, että kai naiset runkkaa kumihanskamiestä kumihanskat kädessä kanssa? En ole koskaan nähnyt enkä kuullut. Ehkä jos seksi niin pelottaa, ei kannata harrastaa toisrn ihmisen kanssa vaab turvallisesti yksin.

Edellinen vastaaja, onko luetunymmärryksessä enemmänkin vikaa? Luetko kysymyksen ja vastaat siihen?

Vierailija
11/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa toisen kiihko ja nautinto. Se ei sitten ole kaikilla sama, vai? 🤔

Vierailija
12/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on nainen, jota kiinnostaa vain oma orgasmi? Miten se ilmenee? Se on sitten vähän niin kuin valtaosa miehistä vai? Miksi se on naisessa muuten paha jos se on miehillä normi? Ap

Vierailija
13/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taudit, tietenkin. Etenkin jos nainen on semmoinen joka etenee seksiin ensimmäisellä tapaamisella.

Pahimmassa tapauksessa edellisen miehen jätökset.

Vierailija
14/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, että kai naiset runkkaa kumihanskamiestä kumihanskat kädessä kanssa? En ole koskaan nähnyt enkä kuullut. Ehkä jos seksi niin pelottaa, ei kannata harrastaa toisrn ihmisen kanssa vaab turvallisesti yksin.

Edellinen vastaaja, onko luetunymmärryksessä enemmänkin vikaa? Luetko kysymyksen ja vastaat siihen?

Huoh. Sinulla taitaa olla luetunymmärryksessä vikaa.

On naisia ja sitten niitä toisia naisia. Yksiavioisessa suhteessa, ehkä sanotte eksklusiivisessa, tilanne on tietenkin aivan eri. Silloin voi huoletta nuolla, edestä ja takaa. Kun testeissä on käyty, eikä ulkopuolisten kanssa tehty mitään niitten jälkeen. Hsv testit pitää pyytää erikseen, ainakin piti kun viimeksi kävin.

Vierailija
15/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luen kysymyksen ja kommentoin kohtaa "mikä pillussa pelottaa" noin niinkuin suuseksin kannalta. Ajattelin asiaa omalta kannaltani sillä ainakin mun salainen sopukkani on aina enemmän tai vähemmän kostea, enkä ymmärrä miksi ja miten mies a)pystyy b) haluaa sitä nuoleskella. Mikä ihmeen keskustelupoliisi sinä olet?

Vierailija
16/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana harvoissa 1-2 yön jutuissa kortsulla panin enkä tosiaan nuollut "tuntemattomia" naisia. Sen verran varovainen olen tautien suhteen. Vakisuhteessa kyllä nuolen vaikka kaikki paikat ja mielelläni.

Vierailija
17/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde pois tästä ketjusta jos et osaa lukea. Jätä aikuiset keskustelemaan. Mielenkiintoisia asioita!

Vierailija
18/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa tuottaa huikeaa nautintoa miehelle. Olisi tietysti mukavaa, että se toimisi toisinkin päin. 🤔 Täytyykö vaihtaa miestä...? Kai niitäkin on pakko olla, joita kiihottaa naisen nautinto ja orgasmi.

Teinivuodet tulee mieleen, kun munaa oltais antamassa käteen ja suuhun mutta tytön / naisen nautinto ei käy edes mielessä.

En tiedä, miksi kaikki puhuu vain suuseksistä, kyllähän naisen voi käsinkin tyydyttää? Ap

Vierailija
19/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

P.s. joku mainitsi dental damin. Mistä niitä saa ostaa? Toki ok suojata itsensä. Ap

Vierailija
20/43 |
14.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

P.s. joku mainitsi dental damin. Mistä niitä saa ostaa? Toki ok suojata itsensä. Ap

Netistä joutuu tilamaan, en usko että suomesta vieläkään löytyy mistään kivijalkakaupasta. Huomaahan sen ihmisten asenteista täälläkin, ettei käyttö kovin yleistä ole.