Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehet, jotka eivät edes yritä, että minäkin saisin orgasmin? Onko tämä yleistäkin?

Tahdon_saada
13.05.2018 |

Olenko tavannut harvinaisen itsekkäitä miehiä, vai onko tämä normi?
Tavataan, naidaan, se on kivaa, mutta mies ei edes yritä antaa minulle orgasmia vaikka olen kertonut, että en saa naidessa.
Mieshän yleensä aina saa naidessa, eli hänelle helppo ja varma juttu.
Lisäksi tarvin paljon että saan....mutta jos ei edes yritetä? Nauttisin jo yrittämisestä, ja olisihan se kohteliasta ottaa nainen huomioon.
Pitääkö pyytää tai kerjätä? Pitääkö sanoa, että et saa naida ennenkuin olen tullut? Pitääkö istua naamalle ja sanoa "jatkuu, kunhan olen lauennut"?
Mitä muut naiset tekevät, jotka tarvitsevat jotain ekstraa jotta laukeavat?
Mitä ajattelee mies, joka ottaa oman nautintonsa ja sitten seksi loppuu. Nainen jää vierelle tyydyttämättömänä.Sitten jutellaan niitä näitä ja homma on ohi.
Miltä mahtaisi miehestä tuntua vastaava tilanne? Nainen sai, joten lopeta mitä olit tekemässä. Jaa, tarvii tässä varmaan ruveta pukemaan päälle. Oikeasti, meisikö läpi?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosk seksin tarkoitus on nautinto.

Vierailija
42/43 |
19.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sen tavatessa tietää, kuka on täysi kusipää, joka ei viitsi nähdä vaivaa, vai huomaavainen rakastaja, joka nauttii myös naisen nautinnosta?

Äkkiä kuvittelisi, jos lähdetään naimaan, ettei nainen olisi miehelle vain joku runkkurukkanen vaan tarkoitus olisi, että molemmat nauttii. Ap

Voihan sitä kysyä suoraan.  Nuoletko mulle orkun ennen kuin aletaan naimaan. Jos kaveri lupaa sen silmääkään räpäyttämättä, on hän tehnyt sitä aikaisemminkin. Jos alkaa rykimään ja kakistelemaan, niin unohda koko jätkä. Ei osaa kumminkaan. Mitä sitä joutaviin jätkiin aikaa tuhlaamaan.  Jos kaveri on sitten luvannut liikoja, niin äkkiä tuo selviää. Sitten voi ilmoittaa, että jää naimatta, jos et itse halua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
20.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin hyvä kommentti! 😀

Muuten, olen aina tykännyt miehistä, mutta av:lla oon välillä törmännyt sellaiseen naisvihaan ja halveksuntaan että oksat pois. Oon kumminkin ajatellut, että se täytyy olla vain pari kieroutunutta jotka semmosia kirjottaa, en mitenkään usko, että tuntemani miehet olisivat sellaisia!

Niin: minulle on vain niin outoa, että harrastan seksiä ja miehelle käy ihan selväksi, etten saanut. Sitten kun hän on saanut niin rupeaa puhumaan niitä näitä, huomaan seksi on nyt selkeästi ohi. Ei kysytä, että et saanut, hieroisinko sinua tms.

Kun itsellä on joskus ollut kumppani, joka ei ole helposti saanut, olen pitänyt itsestään selvänä että kysyn haluatko, että imen.

Harva mies olisi pokalla jos seksi loppuisi siihen kun nainen saa.

Joku hassu asenne lienee takana. Esim. että nainen ei tarvi orgasmia tai että miehen nautinto on tärkein? Jäähän siitä kurja olo kun kiihottuu eikä sitten saa laueta.

Kiitos neuvosta. Valitsen seurani tarkemmin tästedes! ;) ap