Naiset, miksi ette vastaa Tinderissä viesteihin?
Ensin painatte sydäntä ja kun laittaa viestiä niin ei vastata kuitenkaan mitään? Vielä enemmän minua on ihmetyttänyt kun poistaa profiilin ja menet uudestaan vaikka 1kk päästä niin näitä samoja naisia saattaa tulla mätseinä! Miksi painaa uudestaan sydäntä kun ei kerta kiinnosta jutella. En ymmärrä.
Naisilta itseltään ei tule koskaan aloituksia.
Turhauttaa tää Tinderi taas vaihteeksi ;)
M36
Kommentit (256)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajoituksesi on pielessä. Itselleni käynyt monta kertaa niin, että jonkun mätsin kanssa keskustelu etenee äkkiä whatsappiin ja sitten en enää käy tinderissä ennen kuin olen tämän tyypin tavannut. Sitten jos homma ei toimi, palaan taas tinderiin.
Minä taas ihmettelen, miksi poistat profiilisi välillä?
Koska alkaa tympäisemään koko homma ja poistan sovelluksen, sitten huomaan lataavani sen uudestaan kuukauden päästä :/
Ap
Mutta silti ihmettelet täällä, miksi naiset tympääntyvät välillä koko hommaan ja jättävät vastaamatta?
En kyllä ymmärtänyt yhtään mitä tällä tarkoitit.
Ap
Jos itsekin kyllästyt välillä tinderiin, eikö ole tullut mieleesi, että ne naisetkin kyllästyvät siihen välillä ja sen takia eivät vastaa?
En kyllä ihan ymmärrä miksi painellaan sydämiä eikä sitten poisteta koko profiilia?
Ap
Miksi ihmeessä poistaisin profiilin, jos tiedän, että jossain vaiheessa todennäköisesti haluan vielä sovellusta käyttää? En poista fb-profiilianikaan kokonaan, jos käyttö hetkellisesti tympäisee. En vain käy siellä. Paljon helpompaa kuin jatkuva eestaas vatkaaminen.
Edelleenkään minulle ei kyllä selvinnyt miksi painellaan sydämiä jos ei kerta kiinnosta edes koko sovellus sillä hetkellä. Luulisi ettei sitä silloin käytetä ollenkaan jos EI kiinnosta.
Ap
Mistä sinä siis tiedät, milloin minä niitä sydämiä painelen? Jos sinulle ja minulle syntyy mätsi, minä olen voinut painaa sitä sydäntä jo neljä päivää sitten. Tai jos minä esimerkiksi painelen niitä sydämiä perjantai-iltana klo 18, enkö saa lauantai-aamuna olla kyllästynyt sovellukseen?
Avulias_n kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä pyrin aloittamaan keskustelut jotenkin naisen kuviin tai profiiliin liittyen. Aika monella naisella ei kyllä lue profiilissa mitään.
Ap
No ei tämä ainakaan minulle vielä kerro yhtään mitään, jos oikeasti haluat tietää, miksei sinulle vastata.
Laitatko jotain että hyvä perse muuten? Nainen hevosen kanssa, niin "Tykkäät ratsastaa"?" Jos tosissaan etsin seurustelukumppania, niin härskit viestit raakkaan ekana. Eri juttu jos haen seksiseuraa.
Laita nyt joku esimerkkiviesti.
Kuvitellaan, että näät mut Tinderissä. Oon vaaleetukkanen ja musta on kuva mun kissan kanssa. (Joo suuri virhe, tiedän.) Laitan, että tykkään käydä keikoilla, kuunnella musiikkia, käyn kuntosalilla. Hyvä ruoka on huippua. Kuvitellaan, että tykkäät että oon kivan näköinen. Mitä kirjoitat mulle??
En minä mitään tuollaisia härskeyksiä kirjoita. Häpeäisin silmät päästäni.
Ap
Joistakin vastauksista huomaa miten naisten ajatusmaailma on vääristynyt ylitarjonnan takia. Tavallinen keskustelunaloitus on lattea ja mielikuvitukseton ja tyhmä ja mitä vielä.
Ei miehen kannata siihen ensimmäiseen viestiin mitään romaania kirjoittaa, kun ei vielä tiedä liikkuuko sen naisen korvien välissä mitään muutenkaa; siinä vasta tunnustellaan kiinnostusta ja jos nainen sattuu pitämään miehen ulkonäöstä, niin se tavallinen "mitä kuuluu?" viesti alkaakin yhtäkkiä kiinnostaa. Myös mies testaa naista, mutta osa naisista kuvittelee pienen lapsen tavoin maailman pyörivän heidän ympärilllään eikä oikein ymmärrä tätä, kun ihmettelee miksi mies ei lue ajatuksia ja käytä enemmän aikaa tuntemattomaan; myös miehellä on omia toiveita, rajoja ja ajan budjetointia.
Jos nainen ei vastaa viestiin, mies ei ole tarpeeksi komea tai statuksellinen naiselle; siitä siinä on kysymys, mutta koska naiset eivät halua myöntää tätä, he ennemmin ulkoistavat vastuun miehille ja reppanamiehet sitten ruoskivat itseään, että "miten minä pervo kehtasin mennä kuulumisia kysymään".
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on joka päivä uudet kymmenen heimitäkuuluu- viestiä ja yksi tai kaksi kunnollista keskustelun aloitusta. Ei silloin jaksa nähdä vaivaa vastata niihin mitäänsanomattomiin hei:in.
Itse aiheutettu ongelma. Voisit aivan hyvin painaa sydäntä vaikka vain kolmelle, ja sitten keskustella heidän kanssaan. Jos ei johda mihinkään, poistat mätsit ja annat seuraaville potentiaalisille kolmelle sydäntä. Ja aloitat prosessin alusta.
Jos naputtelet sydäntä vaikka 500 miehelle ja saat 499 mätsiä, ja koet sen jälkeen hukkuvasi 490 "mitä kuuluu?" -viestiin niin olet itse aiheuttanut ongelman itsellesi.
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder pitäisi olla niin kun match tulee on 48 tuntia aikaa lähettää eka viesti. Sitten ensimmäiseen viestiin olisi vastattava jonkin aikarajan sisällä tai match poistuu 👍
Ketähän tällainen ominaisuus palvelisi? Ei yhtään ketään, edes näitä hätähousuja.
Ihan oikeasti, millä tavalla teitä häiritsee ne mätsit, joiden kanssa ei ole syntynyt keskustelua? En oikeasti tajua tätä ongelmaa.
Ihan oikeasti, mikä virka niillä mätseillä on jos et aio keskustella niiden kanssa?
Jos ei lasketa mätsikerääjä egobuustaajia.
En tajua.
Mielestäni missään en ole sanonut, etten aikoisi keskustella. Olen vain sanonut, että en vastaa niihin ehkä 48 tunnin sisällä. Jos esimerkiksi tiistaina sovin tinder-miehen kanssa treffit lauantaille, onko tosiaan kohtuutonta, että en ke-su-välisenä aikana käy tinderissä? Onko täysin utopinen ajatus, että keskiviikkona syntyneen mätsin kanssa aloitan keskustelun sitten vaikka maanantaina, kun seuraavan kerran sovelluksen avaan?
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinder pitäisi olla niin kun match tulee on 48 tuntia aikaa lähettää eka viesti. Sitten ensimmäiseen viestiin olisi vastattava jonkin aikarajan sisällä tai match poistuu 👍
Ketähän tällainen ominaisuus palvelisi? Ei yhtään ketään, edes näitä hätähousuja.
Ihan oikeasti, millä tavalla teitä häiritsee ne mätsit, joiden kanssa ei ole syntynyt keskustelua? En oikeasti tajua tätä ongelmaa.
Ihan oikeasti, mikä virka niillä mätseillä on jos et aio keskustella niiden kanssa?
En tajua.
Niin, miksei voi keskustella sen yhden kiinnostavan kanssa ja jos se ei suju niin sitten vasta swaippaa uuden mätsin. Miksi niitä pitää kerätä se lista täyteen ignoorattavaksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska mulla on joka päivä uudet kymmenen heimitäkuuluu- viestiä ja yksi tai kaksi kunnollista keskustelun aloitusta. Ei silloin jaksa nähdä vaivaa vastata niihin mitäänsanomattomiin hei:in.
Itse aiheutettu ongelma. Voisit aivan hyvin painaa sydäntä vaikka vain kolmelle, ja sitten keskustella heidän kanssaan. Jos ei johda mihinkään, poistat mätsit ja annat seuraaville potentiaalisille kolmelle sydäntä. Ja aloitat prosessin alusta.
Jos naputtelet sydäntä vaikka 500 miehelle ja saat 499 mätsiä, ja koet sen jälkeen hukkuvasi 490 "mitä kuuluu?" -viestiin niin olet itse aiheuttanut ongelman itsellesi.
Millä tavalla se siis naiselle on ongelma? Miehethän tässä valittavat, kun vastauksia ei tule. Yksikään nainen ei ole valittanut, miksi niitä heippa-viestejä on liian paljon. On vain todettu, että niihin ei vastata. Se ei vielä tee asiasta ongelmaa.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua.Niin, miksei voi keskustella sen yhden kiinnostavan kanssa ja jos se ei suju niin sitten vasta swaippaa uuden mätsin. Miksi niitä pitää kerätä se lista täyteen ignoorattavaksi?
No kun ne mätsit eivät aina tule heti kun itse painaa sydäntä. Jos painan sydäntä kymmenelle, enhän voi tietää, miten monesta niistä syntyy mätsi. Etkö tiedä, miten tinder toimii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä tavalla se siis naiselle on ongelma? Miehethän tässä valittavat, kun vastauksia ei tule. Yksikään nainen ei ole valittanut, miksi niitä heippa-viestejä on liian paljon. On vain todettu, että niihin ei vastata. Se ei vielä tee asiasta ongelmaa.
ohis
Jonkinlainen ongelma se kuitenkin on, jos on pitänyt laittaa sovelluksen ilmoitukset pois päältä kun ne lukuisat moikkailijat muuten käy niin paljon hermoon :D
En paljoa kuuntelisi mies 29+x-vuoden neuvoja. Hänellä ei taida paljon käydä flaksi mitä olen juttujaan täältä lukenut
Minä (kissan kanssa kuvassa oleva) olen kuitenkin aito nainen, joka tykkään miehistä ja olisin ollut valmis neuvomaan.
Kyllä todistettavasti joillekin vastataan ja treffeillä käydään ja suhteitakin syntyy. JOS ap:lle ei yksikään vastaa, niin olisi ehkä syytä miettiä, miksi. Selitys tuskin on, että KUKAAN nainen ei KOSKAAN vastaa Tinderissä KELLEKÄÄN.
Luinko oikein, että ap olisi odottanut vasta viikon vastausta viesteihinsä...ja kuitenkin olisi toisaalta ollut Tinderissä pitkään välillä poistaen ja taas lisäten profiilinsa? Kumpi on totta? Vähän oudolta kuulostaa.
Sen puoleen olen itse hakenut s-seuraa Iskuristakin vastaamalla miesten ilmoituksiin.
Tinder, Iskuri, Suomi24 treffipalsta, onhan niitä. Jostain saattaa löytyä Se Oikea, tai yksi mahdollisista oikeista, tai kivaa seuraa kumminkin.
Ap ei nyt oikein avaa tarinaanasa eikä suostu mitään kuviteltujakaan esimerkkejä viesteistään laittamaan.
Toivon NIIN ettei tästä taas tule semmoinen "kun naiset aina ja ei koskaan, yhyy" -ketju.
Meitä miehistä tykkääviä naisia on olemassa. Oikeasti. Ja ei, esim minä en etsi miesmallin näköisiä tai perinteisesti komeita. Minulla on ihan oma makuni mitä taas toinen ei ehkä ymmärrä yhtään.
Toisaalta minä tosiaan vastaan ilmoituksiin, kerron ihastukselleni, että kiinnostaisi, saatan ehdottaa, että kelpaisiko seksi kanssani. Elämä on liian lyhyt tuhlattavaksi ja sen odottelemiseen, että lasken kainosti katseeni ja odotan, lähestyisikö joku ihana mies minua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ethän sinä voi ymmärtää, kun keskustelua kuitenkin syntyy aina jonkun kanssa. Meitä häiritsee, kun sitä keskustelua ei saa aikaan yhtään kenenkään kanssa, se turhauttaa ja pännii.
Tämän keskustelun perusteella antaisin kyllä vinkin, että ette poista niitä profiileja ja mätsejä viikon välein, vaan annatte olla ja odotatte niitä vastauksia. Ja sitä keskustelua voi yrittää avata uudelleenkin.
Mutta eihän tällaisia neuvoja tietenkään voi kuunnella. Paljon mukavampi taas uhriutua, kun naisilla on niin kamalan helppoa. Eikö tosiaan ole tullut mieleen, että ne, joiden kanssa naiset treffeille lähtevät, eivät ole luovuttaneet heti ensimmäisen viestin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Jonkinlainen ongelma se kuitenkin on, jos on pitänyt laittaa sovelluksen ilmoitukset pois päältä kun ne lukuisat moikkailijat muuten käy niin paljon hermoon :D
Niin, entä sitten. Ongelmahan on ratkaistu, joten eihän se enää ole ongelma. Ihan sama juttu minulla on muidenkin sovelluksien kanssa, kun en halua niitä ilmoitusplinahduksia kuulla keskellä yötä. Se ei kuitenkaan sinänsä ole ongelma, että niitä viestejä siellä sovelluksessa on.
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua.Mielestäni missään en ole sanonut, etten aikoisi keskustella. Olen vain sanonut, että en vastaa niihin ehkä 48 tunnin sisällä. Jos esimerkiksi tiistaina sovin tinder-miehen kanssa treffit lauantaille, onko tosiaan kohtuutonta, että en ke-su-välisenä aikana käy tinderissä? Onko täysin utopinen ajatus, että keskiviikkona syntyneen mätsin kanssa aloitan keskustelun sitten vaikka maanantaina, kun seuraavan kerran sovelluksen avaan?
Tässä keskusteltiinkin viesteihin vastaamisesta. Jos toinen laittaa viestin, niin minun mielestä siihen olisi asiallista vastata inhimillisessä ajassa eikä vasta sitten kun kaikki muut deittisi ovat menneet munilleen.
Itse teen silleen että laitan viestin, jos ei vastausta kuulu 24h sisällä, poistan mätsin. Oli se syy vastaamattomuuteen mikä tahansa. Mitä niitä tyhjiä arpoja listoilla roikottaa turhan päiten.
Eli näiden miesten kannaltako olisi nyt sitten parempi, että ne naiset, jotka eivät vastaa, poistaisivat mieluummin mätseistä kokonaan? Millä tavalla teidän etunne sitten olisi se, että mätsilista on täysin tyhjä eikä voi edes yrittää aloittaa keskustelua?
Sen puoleen minulla on naisystäviä, jotka kyllä etsivät tosissaan seuraa Tinderistä. En tiedä itkeäkö vai nauraa kun yksikin, oikeasti mallin näköinen nuorempi nainen valittaa, ettei löydä koskaan ketään ja ettei hänellä ole ollut mitään kenenkään kanssa ikuisuuksiin. Hän ei kyllä ikinä aloita keskustelua itse ekana (en käsitä). Monesti katselen kun hän tinderöi ja laittaa tykkäyksiä ja jää odottamaan, kuuluuko miehistä mitään. Siinäkin vain näkee, että kyllä miesmaku voi olla erilainen! Joku on minun mielestäni söpö ja hän ohittaa ja taas toisinpäin.
Ja hei, ei naisillakaan aina helppoa ole! Ajatelkaa, että olen vastannut Iskurissa ihan s-seuraa hakevien miesten ilmoituksiin, ja osa on feidannut jo ennen kuvan näkemistäkään! Se on jo outoa.
Mutta joo. Olisin neuvonut mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ohis
Mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän vaatii itsensä psyykkaamista säilyttää hyvät käytöstavat naisten suuntaan, kun kerran naiset itse eivät tunnu välittävän pätkääkään siitä, miten he itse kohtelevat miehiä.
Siitä on niin paljon vaivaa ja joku voisi tulkita se väärin ja alkaa kuvitella jotain enemmän.
Lisäksi kun on monia joiden kanssa kirjoittaa niin joskus on mennyt viesti väärälle henkilölle.
Vierailija kirjoitti:
Eli näiden miesten kannaltako olisi nyt sitten parempi, että ne naiset, jotka eivät vastaa, poistaisivat mieluummin mätseistä kokonaan? Millä tavalla teidän etunne sitten olisi se, että mätsilista on täysin tyhjä eikä voi edes yrittää aloittaa keskustelua?
Jos mies haluaa oikeasti tavata naisia ja on siksi Tinderissä, ei hän tee niillä kymmenillä hiljaisilla mätseillä mitään.
Naisella vastaava tilanne toki kohottaa itsetuntoa: "Uuh! 500 mätsiä! Ihanaa!"
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ap kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua.Mielestäni missään en ole sanonut, etten aikoisi keskustella. Olen vain sanonut, että en vastaa niihin ehkä 48 tunnin sisällä. Jos esimerkiksi tiistaina sovin tinder-miehen kanssa treffit lauantaille, onko tosiaan kohtuutonta, että en ke-su-välisenä aikana käy tinderissä? Onko täysin utopinen ajatus, että keskiviikkona syntyneen mätsin kanssa aloitan keskustelun sitten vaikka maanantaina, kun seuraavan kerran sovelluksen avaan?
Tässä keskusteltiinkin viesteihin vastaamisesta. Jos toinen laittaa viestin, niin minun mielestä siihen olisi asiallista vastata inhimillisessä ajassa eikä vasta sitten kun kaikki muut deittisi ovat menneet munilleen.
Itse teen silleen että laitan viestin, jos ei vastausta kuulu 24h sisällä, poistan mätsin. Oli se syy vastaamattomuuteen mikä tahansa. Mitä niitä tyhjiä arpoja listoilla roikottaa turhan päiten.
Okei. Eli sinulle ei kelpaa nainen, joka katsoo yhden kortin kerrallaan. Haluat mieluummin, että naiset viestittelevät jatkuvasti niiden kaikkien tindermiehien kanssa ja treffejä on tiedossa kymmenen miehen kanssa siinä vaiheessa, kun sinä tapaat hänet ensimmäisen kerran. No, siinä tapauksessa voit poistaa minut mätseistäsi ihan rauhassa. En pahastu.
En tajua.