Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten järkyttävä kesäpukeutuminen

Vierailija
12.05.2018 |

Voi ei, taas se on alkanut ainakin täällä maakunnissa: isot ja rumat junttitatskat, miehet lyllertävät ilman paitaa, naisilla mustapunavalkoiset hiukset, leggarit minihameiden kanssa (vieläpä valkoiset). liian pienet vaattett ym. Mikä siinä on niin vaikeaa? Itsekään en ole ihan hoikka mutta käytän sopivan kokosia vaatteita, eii ole tatskoja, en pue jotain kalsongeja jalkaan ja edes yritän näyttää ihmismäiseltä.

Kommentit (394)

Vierailija
141/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harmaameleeratut perseestä roikkuvat verkkarit. Maailmankaikkeuden rumin vaate ja valitettavan yleinen.

Jep, tamperelaisilla junttihunkseilla joka toisella tämmöiset. Naurattaa.

Piukat trikootko sinne salille pitäisi laittaa, jotta pikkusieluinen av-mamma saisi mielenrauhan?

Tatuoinnit ei myöskään ole mikään asuste, jonka voi riisua tai pukea. Etkä sinä myöskään ole puolijumala vain siksi, ettei sinulla ole tatuointeja. Luoja... :D

Voi ei, pitäisiköhän aloittajan saada elämäänsä sisältöä, jotta jättäisi kanssaihmiset rauhaan?

Itse olen kauniisti pukeutuva, hoikka nuori nainen. Minua ei rehellisesti sanottuna kiinnosta miten suomalaiset pukeutuvat. Miksi minua sellainen edes kiinnostaisi? Toisiko se uutta elämääni? Tuskin.

Vierailija
142/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule Helsingin keskustaan. Täällä on rahaa, koulutuksia ja tyyliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äsken ulkona. Yllättävän paksusti moni oli pukeutunut, pitkät tummat housut ja pitkähihainen pusero. Minusta miesten paidattomuus yleisillä paikoilla on vähentynyt viime vuosina. Kumma kun, sandaaleihin tungetaan paksut sukat, monilla sukat lähes polviin asti.

Vierailija
144/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti tatuoinniessa ei ole mitään pahaa, paitsi merimiestatskat naissa on aika..ei hyvä. Suomessa naiset ovat sen verran tasa-arvoisia sek riittävällä itsetunnolla varustettuja, että voivat/haluavat/saavat pukeutua kuten haluavat. Sen verran on  'älyä' että tajutaan ,että ne 8 kk housejen alla muhineet koivet ovat helevetin rumat (valkoiset kuin jauhot). Lisäksi talvella liikutaan vähemmän, joten sellua tai läskiäkin on. Näihin auttaa legginsit, vaikkei mitään tyyli-ihme olisikaan.

MIehet, noh, antaa jokaisen kukan kukkia, näille mahamölliköillekin löytyy joku joka niitä rakastaa vaikket se sinä olisikaan :)

Kaikki saa pukautua kuin haluaa, ulkomuodosta huolimatta ja hyvä niin!

Pitäisikö ne jauhonvalkoiset koivet jossain piilossa ruskettaa, ennen kuin voi shortseja pitää julkisella paikalla?

Minä en aio sitä tehdä ja silti kuljen mekossa jne.

Se joka ei sitä kestä kääntäköön katseensa muualle.

Terv. Yhden sukulaisen ja yhden tuttavan melanoomalle menettänyt.

Vierailija
145/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan sama onko selluliittipylly vai timmi, ei niitä kannikat paljaaksi jättäviä shortseja kiitos. Mikään ei ole nolommannäköistä kuin puolipaljas perse maija meikäläisellä.

Epäilisin, että miehiä ei pyllyt niin harmita... ja heitä Maijakin tahtoo ilahduttaa asuvalinnallaan.

Joo miehille kyllä sopii mutta virnuilevat ja naureskelevat selän takana. Itse en halua sitä, olkoonkin huonoa itsetuntoa tai mitä ikinä keksittekään.

Vierailija
146/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käymässä pienehkössä kotikaupungissani nyt viikonloppuna. Eilen menin lapsiperheen tapahtumaan ja olihan siellä punaista ihoa ja kaikenlaista vaatetusta... eniten jäi mieleen makkarankuori paidat ja ja yleinen habitus jossa mikään vaatekappale kenkiä ja laukkua myöten ei sovi väriltään tai mitenkään yhteen. Kaupungin keskustassa käveli myös nuori nainen (ihan hyvä kroppa ei siinä mitään) mutta hänellä oli bikinit ja alaosa siis stringi! Se nyt minusta kuuluu rannalle.

Se mikä minua järkytti oli se että kehoni näytti aivan samalta kun muidenkin mammojen, erona siihen että kaksi kuukautta synnytyksestä ja löysä pömppö kessi en käyttänyt tiukkaa paitaa vaan löysähköä pitkähihaista. Samalla kun katselin että onpahan tyyliä niin olin kateellinen. Siitä että ihmiset näyttivät juuri siltä miltä halusivat ja olivat iloisia ja nauravaisia. Minulla oli farkut ja tosiaan väljä paita ja silti inhosin kehoani. Ehkä pukeuduin ns. paremmin mutta oloni oli perseestä! Onneksi aloitin jo hiljakseen kuntokuurin.

Yleisesti minusta kamalinta kesässä ovat ne niin lyhyet shortsit että pakarat vilkkuvat. Vaikka olisi nuori ja hyvä kroppainenkin niin ne näyttävät kamalalta ja halvalta. Olen myös kaksinaismoralisti miesten paidattomuuden kanssa, jos hyllyvä kaljakessi niin yöks, jos treenattu kroppa niin ilman paitaa vaan!

Vierailija
147/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta leggingsit ovat parasta mitä vaatetuksen saralla on keksitty. Voi käyttää lyhyitä hameita eikä suonikohjut yms. näy ja on luitenkin viileämpää, kuin paksuissa sukkahousuissa (ohuethan ei peitä mitään) tai farkuissa. Samoin maksimekot, ihan parhautta.

Toki katselen kadehtien niitä hyvällä itsetunnolla varustettuja kanssasisaria, jotka eivät anna suonikohjujen rajoittaa pukeutumista.

Sinänsä kyllä vähän ihmetyttää, miten leggingsit herättää niin suuria tunteita. Joidenkin hieltä lemuavien paljaiden kainaloiden aiheuttamat reaktiot on ymmärrettävempiä.

Vierailija
148/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehillä tätä sukat+sandaalit+shortsit yhdistelmää. Se on suomalaisten kesävaatetuksessa kaikkein pahinta. Parhaimmillaan sukat on vielä jotkut valkoiset tennissukat ja vielä vyölaukku siihen päälle. Sandaalien kanssa ei kuulu käyttää sukkia vaan ne ovat nimenomaan sitä varten että saa kesällä laittaa ne paljaisiin jalkoihin kun sukkia ei tarvitse käyttää!

Oi joi. minusta taas on jotenkin hellyyttävä tämä tyyli.  Ihana, kunnollinen isimies.

Vierailija
149/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä miehillä tätä sukat+sandaalit+shortsit yhdistelmää. Se on suomalaisten kesävaatetuksessa kaikkein pahinta. Parhaimmillaan sukat on vielä jotkut valkoiset tennissukat ja vielä vyölaukku siihen päälle. Sandaalien kanssa ei kuulu käyttää sukkia vaan ne ovat nimenomaan sitä varten että saa kesällä laittaa ne paljaisiin jalkoihin kun sukkia ei tarvitse käyttää!

Valkoisia tennissukkia en ole nähnyt kenelläkään ainakaan kymmeneen vuoteen, en myöskään kaupoissa. Vyölaukut on taas muotia.

Tennissukat on taas muotia ainakin nuorilla.

Vierailija
150/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas.

Inhoan kesää muutenkin, koska ihoni ei rusketu vaan pelkästään palaa. Aina on kuuma ja arastelen kehoani ja mieluiten pysyisin vaatetettuna 24/7 vaikka normaalipainon alapäässä olenkin. Katselen kateellisena niitä jotka selluliiteistään ja hytkyvistään huolimatta viipottavat iloisena minisortseissa auringossa ja oikeasti nauttivat helteistä.

Tämä ketju antaa hyväksyttävän syyn pysyä neljän seinän sisällä koko kesän ja poistua asunnosta vasta kun viileät ja pimeät syyskelit tulevat ja tarvitsen taas täyden vaatetuksen liikkuakseni ulkona.

Kiitos.

Vierailija
151/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---miehet lyllertävät ilman paitaa---

Missä kaupungissa tällaista tapahtuu oikeasti? Itse asun keskisuuressa kaupungissa ja en muista että olisin koskaan törmännyt tällaiseen näkyyn kadulla, kaupassa, kahvilassa, terassilla. Kaikkea muuta (=kamalaa pukeutumista) olen nähnyt, mutta musta toi on liioittelua, ei tuollaista oikeasti missään näe. Rannoilla ja omilla pihoillaan miehet toki saattaa kulkea paidoitta.

Ajelin juuri Espoossa Rantaraittia pitkin. Akseli Gallen-Kallelan museon kohdalla tuli vastaan fillarilla paidaton mies, ikää 50+ ja painoindeksi arviolta 32. Hyi oikeesti.

Vierailija
152/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan ja kaltaistensa mielenrauhan kannalta on hyväksi, että kesä on ainoastaan kerran vuodessa. Mieheni kotimaassa (kuuluu Latinalaiseen Amerikkaan) näitä selluliitit ja vatsamakkarat hölskyen liian kireissä ja pienissä kuteissa kulkevia naisia näkee ympäri vuoden. Teille vaatenatseille se olisi varmaan sietämätön paikka ;) Suurin osa ”tavisnaisista” on täällä mallia lyhyt, pyöreä ja persjalkainen eli suomimamma ei joukosta juuri erottuisi paitsi hiusten ja silmien väriltä.

Vierailija
153/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sepäs onkin siitä huvittava juttu, että jos maailman pitäisikin liian pieniä vaatteita ja suuria tatskoja trendikkäinä sinäkin näkisit ne toisin :D

Vierailija
154/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne vaatteet pelkästään, vaan myös muu tyyli!  80-kiloinen e-kuppinen kroppa tungetaan S-koon trikootoppiin joka hilautuu ylös paljastaen vitivalkoiset mahamakkarat sekä  koon M- lyhyisiin farkkusortseihin,  hoitamattomat jalat korppuisine kantapäineen  asetellaan "krokseihin" ja olalle heitetään feikki-merkkilaukku.  Tomaatinpunaista käsivartta somistaa  piikkilanka, perhonen, unensieppari  tai " Carbe Dem " (koska sekä tatuoijalla että asiakkaalla on lukihäiriö),  perunanenään on pistetty rengas,  lakantahmeassa mustassa hiirenhännässä maantienvärinen juurikasvu näyttää pälvikaljulta ja  pois nypittyjen kulmien tilalle on piirretty mustalla kulmakynällä uudet. Ja sitten tämä tyylilyyli lähtee terassille perse keikkuen ja uskoo olevansa kylän kuumin kissa...

Vierailija
155/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua tuli vastaan hoikka paidaton mies eilen. En pyörtynyt, eikä haitannut. Minulla oli mustat peittävät vaatteet, joten ehkä hänkään ei traumatisoitunut.

Vierailija
156/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas.

Inhoan kesää muutenkin, koska ihoni ei rusketu vaan pelkästään palaa. Aina on kuuma ja arastelen kehoani ja mieluiten pysyisin vaatetettuna 24/7 vaikka normaalipainon alapäässä olenkin. Katselen kateellisena niitä jotka selluliiteistään ja hytkyvistään huolimatta viipottavat iloisena minisortseissa auringossa ja oikeasti nauttivat helteistä.

Tämä ketju antaa hyväksyttävän syyn pysyä neljän seinän sisällä koko kesän ja poistua asunnosta vasta kun viileät ja pimeät syyskelit tulevat ja tarvitsen taas täyden vaatetuksen liikkuakseni ulkona.

Kiitos.

No offense mutta kuulostaa siltä, että sun ongelmasi on ihan jotain muuta kuin kesä.. Opettele tykkäämään itsestäsi ja kropastasi sellaisena kuin olet. Ja älä nyt hyvä ihminen lukittaudu neljän seinän sisälle, ei ole tervettä sellainen :O

Vierailija
157/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt aiheutan joukkumurhan, jokainen kun saa takuulla sydärin sillä kerron että minulla on juuri nyt ylläni  pitkä, musta pitsihame jossa kiinni ommeltu minimittainen musta alushame ja napamittainen pinkki Nirvanatoppi. Lisäksi rastat, 11 tatuointia ja 7 lävistystä. Ja olen  31vuotias. 

Vierailija
158/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aah, mulla on lenkkarit, överileveät haaremihousut, tiukka toppi ja lökäpaita päällä. Ai että toivottavasti makuhermojanne hivelee koska mulla on ihanaa kohta tuolla ulkona! Suosittelen vahvasti teille kaikenkieltäjä-fundamentalisteille asiaa nimeltä elämä ulkona.

Vierailija
159/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittavaa että junteilla on aina jotan ihan välttämätöntä tekemistä niinä muutamana harvana hellepäivänä. Se sitä maalaisten ahkeruuden ja tekevyyden teeskentelyä.

Vierailija
160/394 |
13.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähtökohtaisesti tatuoinniessa ei ole mitään pahaa, paitsi merimiestatskat naissa on aika..ei hyvä. Suomessa naiset ovat sen verran tasa-arvoisia sek riittävällä itsetunnolla varustettuja, että voivat/haluavat/saavat pukeutua kuten haluavat. Sen verran on  'älyä' että tajutaan ,että ne 8 kk housejen alla muhineet koivet ovat helevetin rumat (valkoiset kuin jauhot). Lisäksi talvella liikutaan vähemmän, joten sellua tai läskiäkin on. Näihin auttaa legginsit, vaikkei mitään tyyli-ihme olisikaan.

MIehet, noh, antaa jokaisen kukan kukkia, näille mahamölliköillekin löytyy joku joka niitä rakastaa vaikket se sinä olisikaan :)

Kaikki saa pukautua kuin haluaa, ulkomuodosta huolimatta ja hyvä niin!

Pitäisikö ne jauhonvalkoiset koivet jossain piilossa ruskettaa, ennen kuin voi shortseja pitää julkisella paikalla?

Pitää tietenkin. Mikä siinä muka on epäselvää?  Pari päivää auringonottoa partsilla tai pihalla, niin sitten on koivet ja muu kroppa valmiina esittelyyn.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme