Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Suomalaisten järkyttävä kesäpukeutuminen

Vierailija
12.05.2018 |

Voi ei, taas se on alkanut ainakin täällä maakunnissa: isot ja rumat junttitatskat, miehet lyllertävät ilman paitaa, naisilla mustapunavalkoiset hiukset, leggarit minihameiden kanssa (vieläpä valkoiset). liian pienet vaattett ym. Mikä siinä on niin vaikeaa? Itsekään en ole ihan hoikka mutta käytän sopivan kokosia vaatteita, eii ole tatskoja, en pue jotain kalsongeja jalkaan ja edes yritän näyttää ihmismäiseltä.

Kommentit (404)

Vierailija
401/404 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liikutteko Tuurin kyläkaupan liepeillä 😂😂 Mua ärsyttää kun pitäis löytää jotkut kevyemmät caprit/shortsit/housut kesälle tai sitten käytän koko kesän trikoista maksimekkoa. Vai missä myytäis kivoja mamma-alaosia?? Vai pitääkö ostaa xxlkokoiset shortsit :0

Bermudashortsit ovat tänä kesänä muotia. Jokainen järkevä ihminen ostaa niitä nyt vastaisuudenkin varalle. 

Vierailija
402/404 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

---miehet lyllertävät ilman paitaa---

Missä kaupungissa tällaista tapahtuu oikeasti? Itse asun keskisuuressa kaupungissa ja en muista että olisin koskaan törmännyt tällaiseen näkyyn kadulla, kaupassa, kahvilassa, terassilla. Kaikkea muuta (=kamalaa pukeutumista) olen nähnyt, mutta musta toi on liioittelua, ei tuollaista oikeasti missään näe. Rannoilla ja omilla pihoillaan miehet toki saattaa kulkea paidoitta.

Olen nähnyt Helsingissä Pasilan rautatieasemalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/404 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän lyhyitä kireitä sortsia valkoisten selluliittireisieni kanssa  ja kodin lähistöllä liikkuessa minulla on usein Crocsit, kipeän polven kanssa helppo sujauttaa jalkaan ja pidän tuosta kukkakuosista :) Jos lähden keskustaan asioille tai reissuun, laitan balleriinat.  Näin 40-vuotiaana minulla ei ole enää paineita siitä, mitä muut tyylistäni tai tyylittömyydestäni ajattelevat. En enää edes meikkaa arkisin.

Sama.

Itsekään en enää välitä, vaan pukeudun niinkuin itse haluan.

Nuorena en kehdannut käyttää hameita enkä mekkoja, koska ajattelin että minulla on rumat jalat ja pitkä mekko näyttää tyhmältä.

Nyt viisukymppiaenä pukeudun mekkoihin kesät talvet 

Eikä haittaa vaikka mitta jäisi polven yläpuolelle. Pidän sitä jos se miellyttää omaa silmää. Ei haittaa vaikka joku tuntematon järkyttyisi "rumista" jaloistani.

Vierailija
404/404 |
02.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat maailman rumin ja huonoiten pukeutuva kansa. Itse kun matkustan paljon, näen muiden maiden ihmisten kaunista pukeutumista ja toisten kunnioitusta. Täällä sitä ei näe, hävettää suomalaiset. Itse välttelen suomalaisia varsinkin matkoilla, hävettää kun huutavat ja lyllertävät lihavina rumissa ja pienissä vaatteissa.