Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten järkyttävä kesäpukeutuminen

Vierailija
12.05.2018 |

Voi ei, taas se on alkanut ainakin täällä maakunnissa: isot ja rumat junttitatskat, miehet lyllertävät ilman paitaa, naisilla mustapunavalkoiset hiukset, leggarit minihameiden kanssa (vieläpä valkoiset). liian pienet vaattett ym. Mikä siinä on niin vaikeaa? Itsekään en ole ihan hoikka mutta käytän sopivan kokosia vaatteita, eii ole tatskoja, en pue jotain kalsongeja jalkaan ja edes yritän näyttää ihmismäiseltä.

Kommentit (394)

Vierailija
1/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok

Vierailija
2/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli ketju ylipainoisten naisten kesäpukeutumisesta ja siinä oli ainakin ihan hyviä vaihtoehtoja (paitsi sähkönsiniste leggingsit)-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun pitää taas parjata suomalaisia ihan aloituksen verran. Niin kuin asia siitä muuttuisi, aiheutat vain pahaa verta.

Vierailija
4/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmaameleeratut perseestä roikkuvat verkkarit. Maailmankaikkeuden rumin vaate ja valitettavan yleinen.

Vierailija
5/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmaameleeratut perseestä roikkuvat verkkarit. Maailmankaikkeuden rumin vaate ja valitettavan yleinen.

Jep, tamperelaisilla junttihunkseilla joka toisella tämmöiset. Naurattaa.

Vierailija
6/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta niin mukavat pitää.

Vierailija
7/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
8/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta miehet voisivat kyllä pitää paitaa kesällä, varsinkin jos on mallia Burgerimies Herlevi.

Vierailija
9/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohuet, trikoiset maksimekot joiden läpi näkyvät alusvaatteiden rajat ja kaikki muhkurat sekä feikkicrocsit.   Tai persesortsit ja neonvärinen Jack Daniels- toppi .

Vierailija
10/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeutuminen  o n  jokaisen oma asia. Siis ikioma asia. Se ei kuulu sinulle. Ei mitenkään. Naurattaa tuollainen.

Vierailija
11/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tässä se positiivinen asia, että saat tuntea taas hetken ajan itsesi paremmaksi ihmiseksi. Onnea siitä.

Itse pukeudun läskini peittävästi ja edes leimani ei näy, joten en sinänsä mene tuohon alun kuvaukseen. Miten jotkut edes jaksaa möllätä toisten pukeutumista tuolla ulkona ollessaan?

Vierailija
12/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot tatskat on kyllä ihan kauheita. Näin tänään mm. enkelin siivet selässä, reidessä sukkanauhan, käsivarressa jonkun Marilyn Mansonin pään. Ihan kuin jossain BB-talossa.

Vierailija
13/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin on HenkkaMaukan liian lyhyet ja liian kireät shortsit, joiden alta loistavat tatuoidut valkoiset selluliittireidet , yläosana usein narutoppi jonka olkaimet pureutuvat palaneisiin punaisiin olkapäihin .

Vierailija
14/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen  o n  jokaisen oma asia. Siis ikioma asia. Se ei kuulu sinulle. Ei mitenkään. Naurattaa tuollainen.

Ei kuulu, mutta on suunnilleen eka asia joka toisesta näkyy. Ensivaikutelma jne...

Vierailija
15/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen on kovis joka pukeutuu juuri niin kuin haluaa ja "räväyttää" kesällä paljastamalla kaiken. Muualla maailmassa pukeutumisessa otetaan huomioon myös kanssaihmiset. No okeii britit ovat kanssa aika wt.

Vierailija
16/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osata talvella pukeutua, eikä kesällä, tuskin keväällä ja syksylläkään.

Joten mikä on uutta?

Vierailija
17/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on harvinaisen oikeassa😶Olin kaupungilla pikeasti järkyttynyt...asun n.100 000 asukkaan kaupungissa, mutta keskustassa tänään tuntui pukeutumista - tai sen puutetta! - seuraillessa päätyneensä jonnekin pahimman lähiön raitille: vitivaökoista löllyvää sellua, tatupinteja, lilapinkkimustia naisten hiuksistoja, lävistyksiä, Fiorella- polyesteririepuja, muovisandaaleja, miehillä puukenkiä(??!!!!) caprihpusuja, mustaa farkkua...iiiiiik!! Myötähäpeäääää

Vierailija
18/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liikutteko Tuurin kyläkaupan liepeillä 😂😂 Mua ärsyttää kun pitäis löytää jotkut kevyemmät caprit/shortsit/housut kesälle tai sitten käytän koko kesän trikoista maksimekkoa. Vai missä myytäis kivoja mamma-alaosia?? Vai pitääkö ostaa xxlkokoiset shortsit :0

Vierailija
19/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turku ja Helsinki on kyllä ihan ok pukeutumisen suhteen. Myös kesällä.

Vierailija
20/394 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hei haloo!!! Ensinnäkin, et sä voi kommentoida tuolla tavalla toisten pukeutumista. Siis kaikki ovat ensinnäkin, erin pituisia, mallisia, ja mikä tärkeintä, me olemme erielaisia. Ei kenenkään tarvitse pukeutua, ja olla kuin samasta muotista reittyjä. Toiseks, parempi et arvostelisit itseäsi, kuin toisten esim, tatskoja, ja joa lasketaan vielä lävistykset. Et ole mikään niitä arvostelee, sillä jokaisella on oma oikeus päättää tyylistään, maustaan, sekä ulkonäöstään. Sitte koloseksi, sinulla taitaa itselläsi illa vaikeuksia siinä, että jättäisit toisten ulkonäön ja tyylin, sekä maun arvostelemisen pois. Se on just sulla vaikeaa, eli huomaa, että me kaikki emme välitä miten toiset pukeutuvat, tai että kiinnittäisivät siihen et minkä lainen maku ja tyyli heillä on. Ok että tuolla kadulla katsotaan, ja nii. Mut toi sun arvosteleminen menee jo, nii sanotusti liika-arvosteluksi. Sit neljänneksekseks, mua ei kiinnosta millainen itse olet. No, itse olen 13w ja tyttö, olrn kaunis, ihan fiksu ja järkevä. Ok että kerron nää vaikka ittestänu, mutta ennenkun kerron itsestäni, yritän muistaa että kiinnostaisko mua se mitä te kerrotte ittestänne. Ja oletteko edes mun jutuista mustam taas kiinnostuneita. Vaikka en kertoisi siis omia henkilö-kohataisiaasioita. Eli olen aika varma, että juurikaan kaikki eivät ole sinun arvosteluistasi välittäneet, ja ovat suurin piirtein samaa mieötä arvosteluistasi, minun kanssani. Mutta muista, tämä on kuitenkin minun aivan oma mielipide. Eikä sinun eikä kenenkään muun tarvitse, tästä mitä sanon pitää. Sillä sanon vain, eli jos joku on suurin piirtein samaa mieltä nii ei tartte kertoo. Et voitta laittaa nuole ylö tai alas, jos piditte tai ette pidänneet. Ihan sama, eli moido.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi