Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomalaisten järkyttävä kesäpukeutuminen

Vierailija
12.05.2018 |

Voi ei, taas se on alkanut ainakin täällä maakunnissa: isot ja rumat junttitatskat, miehet lyllertävät ilman paitaa, naisilla mustapunavalkoiset hiukset, leggarit minihameiden kanssa (vieläpä valkoiset). liian pienet vaattett ym. Mikä siinä on niin vaikeaa? Itsekään en ole ihan hoikka mutta käytän sopivan kokosia vaatteita, eii ole tatskoja, en pue jotain kalsongeja jalkaan ja edes yritän näyttää ihmismäiseltä.

Kommentit (394)

Vierailija
301/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä laitoin tänään shortsit. Lyhyet, harmaat, kuin puvun housuista olisi lahkeet leikattu. Kaveriksi tavallisen pitkähihaisen. Olen pitkä ja hoikka. Jalat urheilusta solakat. Muuuutta sitten vähän löllöt sisäreidet. Ai kamala, piti lähteä kotiin vaihtamaan farkut... typerää. Ihankun sillä olisi ollut jotain väliä.

Vierailija
302/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän tälläkin ketjulla luullaan saavuttavan... Kesäpukeutuminen on silloin kohdillaan, kun on hyvä olla. Jos siinä joku häiritsee, huomioi se omassa pukeutumisessa, äläkä tuomitse muita. Hyvää kesää ja ole rohkeasti oma itsesi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt aiheutan joukkumurhan, jokainen kun saa takuulla sydärin sillä kerron että minulla on juuri nyt ylläni  pitkä, musta pitsihame jossa kiinni ommeltu minimittainen musta alushame ja napamittainen pinkki Nirvanatoppi. Lisäksi rastat, 11 tatuointia ja 7 lävistystä. Ja olen  31vuotias. 

Ihana olet! Täällä samanhenkinen 39v tyttö. Miten ihmiset on niin tosikkoja ja huumorintajuttomia? Ei se pukeutuminen niin vakava asia ole. Mulla on nyt jalassa vihreät haaremihousut ja valkoinen paksuolkaiminen pellavatoppi. Paljaat varpaat ja punainen hennattu pitkä kihara tukka. Ja tatskoja. Olen kuin kävelevä satukirja. Onnellinenkin olen, ihan hirmu onnellinen. Se onkin mun paras asu se.

Vierailija
304/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole tatuointeja, mutta en kyl ymmärrä, et mikä niissä noin paljon rasittaa? Osaako joku selittää?

Sit tähän pukeutumiasiaan: Joo, ymmärrän, et oishan se kiva nähdä tyylikkäästi pukeutuvia ihmisiä vuodesta toiseen. Mut näin kesähelteillä on oikeesti vaikee pukeutua sään mukaisesti ja samalla näyttää "ihmismäiseltä", ellei satu omistamaan mallivartaloa ja rajatonta vaatevarastoa. Kaikkein parasta ois, jos vois olla alasti, mut sekään ei ole sopivaa. 

Niin kauan kun mulle ei kukaan maksa palkkaa hyvännäköisenä liikkumisesta, en jaksa stressata asiasta turhaan. Voin kyllä ottaa avustuksia tililleni vastaan, mikäli joku haluaa saada yhestä kanssaihmisestä paremmannäköinen.

Vierailija
305/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko joku antaa ohjeet miten pukeutua Suomen kesään rennon tyylikkäästi

- lämpötilan ollessa yli 25C (oikein kuuma päivä)

-lämpötilan ollessa 15-25C (tavallinen lämmin päivä)

Esimerkiksi kun menet ruokakauppaan, niin kuinka tulisi pukeutua. 

Vierailija
306/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä pitää olla paita päällä julkisilla paikoilla. Muuten ei ole väliä miten muut pukeutuvat. Tai minkälainen tukka joillakin on. Se on heidän häpeensä.

Vierailija
307/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pukeutuminen  o n  jokaisen oma asia. Siis ikioma asia. Se ei kuulu sinulle. Ei mitenkään. Naurattaa tuollainen.

ihan samaa mieltä. Paitsi ne jackdanielstopit saa mutki myötähäpeään :D

Vierailija
308/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että jotkut viitsii ajatella noin syvällisesti pukeutumista, omaa ja toisten.

Minä mietin naapurin rouvan miehen kuolemaa ja miten voisin vielä auttaa häntä, yhdesti jo autoin.

Itse olen 50 ohittanut, vaihdevuosissa "kamppaileva", ulkonäön suhteen täysin luovittanut huonokuntoinen plösö. Nautin lapsen lapsen kanssa leikkimisestä ja muusta vähän erilaisista jutuista. Niin ja en pukeudu kauniisti. Mietin mistä saisin uudet verkkarit kun entiset menivät puhki. 

Vierailija
309/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi kamalasti että ihmisillä on tatuointeja.

Koska jonkinlainen anteeksipyyntö on siis ehdottomasti paikallaan kun menee noin tunteisiin.

T: Minulla ei ole tatuointeja.

Vierailija
310/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisko joku viisas sitte täällä kertoa miten pitää pukeutua kesällä? :D

No mulla oli tänään töissä Lindexiltä ostetut mustat kesähousut (sellaiset ilmavat), mustavalkoinen Onlyn löysähkö toppi tungettuna housujen sisään ja musta neulejakku. Jalassa ballerinat ja veskana hieman kalliimpi designer-laukku. Jakun otin pois ulkona. Toivottavasti ap ei saanut traumoja! PS: lomalla sitten farkkushortsit - ne kokoa liian isot, mutta juuri täydelliset.

Kapeat farkut ja karmashopin tunika.

Vierailija
311/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen saa pukeutua niin kuin haluaa, ei se minulta ole pois. Tykkään itse kivoista vaatteista, ja kesällä esim. hihattomat mekot ja kellohameet on mukavia päällä. Ei minua haittaa se jos joku toinen on liikkeillä shortseissa tai leggareissa. Paidattomuudesta ja överistä paljastelusta en kyllä pidä. täytyy vain katsoa muualle... 

Vierailija
312/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jack Danies topit on mainittu niin monta kertaa, et alko ohan kiinnostaa. Pitää yrittää bongata sellanen. En muista koskaan nähneeni.

Vierailija
313/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelin tänään ihan samaa, itse asiassa romaninaiset olivat pukeutuneet siisteimmin.

No romanithan pukeutuvat varsin siististi aina. Mun makuun kyllä liian juhlavasti. Onko heillä erikseen työ ja juhlavaatteita?

Vierailija
314/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset vaatteet on sallittu ja hyväksytty? Haluan ihan ehdottomasti tietää sen. Muutenhan tällaisilla viesteillä ei ole mitään merkitystä. Mitä tällainen kaltaiseni kuusikymppinen pulska naisihminen saa laittaa päälleen? Mitä saa pitää omalla pihalla ja miten täytyy pukeutua kaupungille. Sekä maha että persus ovat isot.

Osta tunika joka on tiukempi rintojen kohdalta ja kellottuu kauniisti helmaa kohden .

Tunikan pituus, vähän polven alapuolelle.

Kevyt jakku tai farkkutakki joka jää edestä reilusti auki.

Napakat stretsh pilli varkut tai farkkujegginssit.

Leggaritkin käy jos napakat ja ylellistä matskua.

Paksupohjaiset koristesandaalit, varpaisiin manykyyri ja kynsilakka

Päähän leveälierinen kesähattu

Tai sitten voi suoraan hankkia sulkapalloburkhan. Tai niqabin, vaikka siinä silmät valitettavasti näkyvätkin. Tai jos haluaa retroilla suomityyliin ja käyttää sinisen tai mustan sijasta iloista oranssinkeltaista (kesä kun on), niin ei muuta kuin kirppikseltä Sopu-teltta ja siihen päälle reikä. 

Ei tarvitse miettiä tunikan pituuksia tai farkkutakkien auki pitämistä enää! :p 

Vierailija
315/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bussissa huomasin, että monilla on tiukat useimmiten mustat housut. Yläosa oli monilla kevyt. Suomalaiset karsastavat mekkoja ja hameita kesälläkin. Korkeintaan juhliin laitetaan. Olen itsekin housuihminen.

Vierailija
316/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt aiheutan joukkumurhan, jokainen kun saa takuulla sydärin sillä kerron että minulla on juuri nyt ylläni  pitkä, musta pitsihame jossa kiinni ommeltu minimittainen musta alushame ja napamittainen pinkki Nirvanatoppi. Lisäksi rastat, 11 tatuointia ja 7 lävistystä. Ja olen  31vuotias. 

Ihana olet! Täällä samanhenkinen 39v tyttö. Miten ihmiset on niin tosikkoja ja huumorintajuttomia? Ei se pukeutuminen niin vakava asia ole. Mulla on nyt jalassa vihreät haaremihousut ja valkoinen paksuolkaiminen pellavatoppi. Paljaat varpaat ja punainen hennattu pitkä kihara tukka. Ja tatskoja. Olen kuin kävelevä satukirja. Onnellinenkin olen, ihan hirmu onnellinen. Se onkin mun paras asu se.

:D Petra Pan.

Vierailija
317/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku antaa ohjeet miten pukeutua Suomen kesään rennon tyylikkäästi

- lämpötilan ollessa yli 25C (oikein kuuma päivä)

-lämpötilan ollessa 15-25C (tavallinen lämmin päivä)

Esimerkiksi kun menet ruokakauppaan, niin kuinka tulisi pukeutua. 

- Vaatteet, jotka peittävät strategiset kohdat (miehillä ja naisilla nännit eli paita/toppi päälle, naisilla myös mielellään side boob peitossa, alaosa sellainen, että alapää, pakarat ja persevako jää piiloon)

- Muuten oman tyylin mukaan

Vierailija
318/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tänä vuonna on ollut oikein hyvä, kun perseen paljastavat shortsit ovat ilmeisesti viimein menneen talven lumia.

Muutama kesä sitten oli kamala, kun perseet vaan vilkkuivat joka puolella.

Vierailija
319/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bussissa huomasin, että monilla on tiukat useimmiten mustat housut. Yläosa oli monilla kevyt. Suomalaiset karsastavat mekkoja ja hameita kesälläkin. Korkeintaan juhliin laitetaan. Olen itsekin housuihminen.

Minä opin käyttämään hameita ja mekkoja, kun huomasin miten anteeksiantavia ovat leveäreisiselle 😁

Plus talvella talvisukkikset + villakangashame lämpimämpi kuin esim. farkut.

Vierailija
320/394 |
15.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi huivia päässä parjataan? Hattu on tuulisella säällä ikävä, kun voi lentää päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi