Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotakin, mitä elämässäsi tapahtui vuonna 1999?

Vierailija
12.05.2018 |

Olin silloin 6-7v vanha, syksyllä menin kouluun, keväällä olin vielä eskarissa. Taisin olla "lomalla" sinä vuonna 12 viikkoa putkeen kesällä. Sinä vuonna oli kuuma kesä.

Kommentit (74)

Vierailija
41/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle syntyi pieni poika 😍

Vierailija
42/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajelin autolla ympäriinsä ja kuuntelin Manic Street Preachersiä haaveillen jostain paremmasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme Puerto Ricoon, San Juaniin. Tapasin mun ensirakkauden ensimmäistä kertaa. Opettelin surffaamaan.

Even if there was a hand, it was the hand of God -Diego Maradona

Vierailija
44/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys ! Hmm...olen ollut silloin 12-vuotias.. varmaan siis 6.luokalla 😀 ei varmaan mitään erikoista, ihastumisia, slämäreiden ja kirjeenvaihtokamujen kans kirjoittelua, kavereiden kans olemista, koulua.. taisin saada silloin akvaarion synttärilahjaksi .

Vierailija
45/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin naimisiin. Asuin ulkomailla. Olin 30v

Ensi vuonna on oltu 20 vuotta naimisissa

Vierailija
46/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin kaksi ja mun pikkuveli syntyi. 

Vierailija
47/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin ekaan omaan kämppään, rakastuin ensimmäistä kertaa ja särjin sydämeni (en voi oikein vieläkään ajatella tuota miestä ilman että sydämessä vihlaisee), otin (luojan kiitos melko huomaamattomaan paikkaan) samanlaisen tatuoinnin kuin tällä miehellä oli.

1999 oli mulle todella ikimuistoinen vuosi.

Vierailija
48/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosituhannen viimeisenä kesänä menin naimisiin. Edelleen ollaan naimisissa.

Vierailija
49/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän aikaan vuonna-99 olin eskarissa. Jännitin kouluun menoa ja isoksi kasvamista. Osa kavereista siltä eskari vuodelta on vieläkin mun kavereita. Äkkiä menee aika, tuntuu että vasta pääsin ylä-asteelta ja kohta 30 alkaa häämöttää nurkan takana.

Vierailija
50/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vielä pilke isäni silmäkulmassa

Vierailija
51/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 8-9 v, menin siis syksyllä kolmannelle luokalle ja syyskuussa täytin 9 v.

Muistan miten onnessaan olin että pääsin 3.luokalle, oli tosi cool olo. :)

Hmm, mitäs muuta, kesästä en kauheesti muista... !:) 3.luokka on jäänyt sillä mieleen että oli ihan parasta aikaa.. tapasin myös tulevan bestikseni silloin. :)

Vierailija
52/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ainoan lapseni, tyttäreni.

Vierailija
53/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ylioppilaaksi!

Vierailija
54/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni kuoli.

Vierailija
55/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin polkupyörällä jostain harjoituksesta, keskikaupungilla tuli outo pelon tunne, että joku tahtoo jotain pahaa. Myöhemmin talvella Miesystävä kävi kimppuun, sitten paloin loppuun niin sanotusti, siitä asti sinkku.

Seuraavana vuonna olimme käräjillä.

Uskoin jonkun yllyttäneen häntä, koska varoitettiin, jostain syystä menin silti ulos.

Vierailija
56/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kolmekymppinen, rakastamassani työssä, vatsahaava, stressi, sairas, rahaa tuli ovista ja ikkunoista. Olin alkanut juopotella enkä jaksanut keskittyä nauttimaan tuoreesta parisuhteesta sen ansaitsemalla tavalla. Irtisanoin itseni ja se oli varmaan paras ratkaisu ikinä.

Vierailija
57/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

lopetin vaikean, pitkän parisuhteen. minulla oli hyvä työpaikka. lyhytaikainen laastarisuhde. kukoistin. elämä oli ihanaa. tapasin elämäni miehen kesäisissä hääjuhlissa. hetken päästä jo raskaana. huikea vuosi, joka hakee vertaistaan. olemme eronneet vastikään :(

Vierailija
58/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotias. Pukeuduin pilottiin ja armeijavaatteisiin ja nautiskelin Mikkelissä siitä, ettei uussuomalaiset uskaltaneet tulla viikonloppuna keskustaan päinkään. Nyt uussuomalaiset sikailevat keskustan kauppakeskuksissa ja minä en heitä jalkaudu sinne ihmettelemään.

Vierailija
59/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla syntyi kolmas lapsi, aloitettiin perheen kesäleiriperinne, muutettiin uudelle paikkakunnalle. Olin silloin vielä suht koht tolkuissani, kai, Vaikka välillä epätoivoisen yksin ja uupunut. Vaikka siis oli mieskin.

Vierailija
60/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni kuoli sydänkohtaukseen yllättäen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kahdeksan