Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotakin, mitä elämässäsi tapahtui vuonna 1999?

Vierailija
12.05.2018 |

Olin silloin 6-7v vanha, syksyllä menin kouluun, keväällä olin vielä eskarissa. Taisin olla "lomalla" sinä vuonna 12 viikkoa putkeen kesällä. Sinä vuonna oli kuuma kesä.

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuonna -99 täytin kesän lopussa koulujen alettua 8 vuotta. En muista paljoakaan, ei silloin tapahtunut mitään erityistä? Eka luokka oli mieleenpaikuvampi, mutta siitäkään en loppuajalta paljoa muista. Keväällä -99 eka luokka päättyi ja toka luokka alkoi. Tokalla luokalla tutustuin vuotta nuorempaan tyttöön josta tuli vuosiksi paras kaverini ja hänen kanssaan tehtiin kaikenlaista kivaa melkein päivittäin. Muistaakseni harrastin tuolloin pianonsoittoa ja suunnistusta, kummatkin olin vasta hiljattain aloittanut. Jotain ekoja suunnistuskertoja on painunut kyllä mieleen, kuinka juoksin jotain suurta hiekkakuoppaa ympäri rasteja etsimässä.

Vierailija
22/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täytin 18-vuotta

Oletko tosissasi? Milloin aiot mennä peruskouluun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein viikon kiertomatkan Lapissa vanhempieni kanssa. Olin jo yli 30v., enkä ollut vanhempieni kanssa reissannut yli vuosikymmeneen. Nyt oli kaikilla aikaa (olin sinkkuna tuon kesän) ja lähdettiin aika ex tempore. Matka oli oikein onnistunut, vaikka alun perin lähdin mukaan enemmänkin siksi, että ilman mun osuutta ajamisesta vanhemmat eivät olisi enää niin kauas jaksaneet mennä. Seuraavana talvena isä äkillisesti sairastui ja kuoli. Olen vieläkin iloinen, että tuo matka tuli aikanaan tehtyä.

Vierailija
24/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruskoulu loppui, menetin neitsyyteni, tapasin ihanan pojan jonka kanssa meni koko kesä. Kun kesä loppui, loppui suhdekin. Kierrettiin festareita ja kävin Lontoossa. Tää oli ehdottomasti paras teini-iän vuosista. Syksyllä alkoi lukio ja vuodenvaihteessa juhlittiin milleniumia glitterit säihkyen.

Vierailija
25/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhtikuussa söin kalakukkoa. Samaan aikaan televisiossa oli menossa Nettinite-niminen, koko yön kestävä ohjelma, jossa Petteri Järvinen ja muut asiantuntijat spekuloivat tulevalla vuodenvaihteella ja sen mahdollisesti aiheuttamilla ongelmilla. Putoavatko lentokoneet, kaatuvatko tietoverkot jne.

Kalakukko oli erittäin hyvää, itsetehtyä.

Vierailija
26/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein kolme perättäistä määräaikaista työsopimusta saman vuoden aikana, ja kyseessä olivat samat työtehtävät.

Vierailija
27/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain iltaopiskelut valmiiksi ja valmistuin merkonomiksi. Bussikuskin hommat vaihtuivat koulutuksen myötä it-alalle, jolla olen edelleenkin.

Vierailija
28/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin yliopistoon opiskelemaan toista tutkintoa (ekalla sai huonosti töitä). Tunsin itseni kamalan vanhaksi muiden opiskelijoiden joukossa. Olin 27. :-)

Vierailija
29/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoiseni syntyi, olin 26.

Vierailija
30/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatiin omakotitalo valmiiksi. Itse rakennettiin.

Vierailija
31/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1999 oli mieleenpainunein vuosi elämässäni. Silloin kirjoitin ylioppilaaksi ja tapasin tulevan mieheni. Rakkaudenhuumainen ihana kuuma kesä, nuoruus ja kaikkivoipaisuuden tunne. Olemme edelleen yhdessä, meillä on kaksi lasta ja omakotitalo. Palaisin kyllä tuohon vuoteen mielelläni uudelleen.

Vierailija
32/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Meksikossa.

Vierailija
33/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa kirjoitettiin oma lehti, joka jaettiin mm. naapureiden postilaatikkoon. Hauska muisto kyseiseltä vuodelta :)

Vierailija
34/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani pistivät minut alulle vuoden -99 alkupuoliskolla.

Vierailija
35/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankin lemmikkilinnun, ja pysyttelin milleniumin kotona sen kanssa, koska ajattelin, että se pelkäisi rakettien pauketta kuten koirat. Se ei ollut moksiskaan. Papukaijalinnuista kovat äänet on vain kivoja.

Vierailija
36/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankin lemmikkilinnun, ja pysyttelin milleniumin kotona sen kanssa, koska ajattelin, että se pelkäisi rakettien pauketta kuten koirat. Se ei ollut moksiskaan. Papukaijalinnuista kovat äänet on vain kivoja.

Lintu on minulla muuten vieläkin.

Vierailija
37/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samana päivänä kun muutettiin nykyisen mieheni kanssa ekaan yhteiseen omaan asuntoon, täytin 30v. Loppuvuodesta aloin odottamaan yhteistä esikoista joka täyttää 18v parin kk:n päästä. Pari muutakin muksua on sen jälkeen syntynyt ja koti vaihtunut.

Vierailija
38/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3kk kesätöissä kaakkois-aasiassa.

Vierailija
39/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lintu on minulla muuten vieläkin.

Osaako se matkia?

Vierailija
40/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saimme hartaasti toivomamme marsun siskoni kanssa. Marsu oli tosi pelokas eikä tykännyt ihmisistä, puri minkä kerkesi. Siskoni pelkäsi nostaa sitä häkistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kolme