Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerro jotakin, mitä elämässäsi tapahtui vuonna 1999?

Vierailija
12.05.2018 |

Olin silloin 6-7v vanha, syksyllä menin kouluun, keväällä olin vielä eskarissa. Taisin olla "lomalla" sinä vuonna 12 viikkoa putkeen kesällä. Sinä vuonna oli kuuma kesä.

Kommentit (74)

Vierailija
61/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuona vuotena sai esikoisemme alkunsa.

Olin uudessa työpaikassa, joka jäi viimeiseksi ennen yrittäjäksi ryhtymistä.

Kylmä talvi, -42 kahtena aamuna.

Oli auto aika kankea töihin ajellessa.

Sairastin hiirikättä.

Vierailija
62/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin loppuvuonna 9. Vietimme milleniumin vaihtumista äitini ystävättären perheen luona, muistan että oli paljon lunta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain pikkuveljen sinä vuonna.

Vierailija
64/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin lukion sinä vuonna. Vihasin angsteissani suurinta osaa koulukavereistani. Tutustuin IRC:iin, vietin aikaa paljon netissä ja se oli menoa se.

Vierailija
65/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulukuun lopulla vuonna -99 olin 17-vuotias ja sain kuulla, että en ollut tervetullut yläasteaikaisen kaverini Millenium-bileisiin. Olin ainoa kaveriporukastani, jota ei oltu kutsuttu. Niinpä istuin yksin kotona syömässä nakkeja ja itkin. Isäni oli juhlimassa äitipuolen ja tämän aikuisten lasten kanssa, ja äitini ryyppäsi ties monetta kuukautta putkeen. 

Oikeastaan tuosta alkoi aikamoinen alamäki elämässäni. En halua muistella sitä sen enempää.

Vierailija
66/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päätin päästä neitsyydestäni eroon teeskentelemällä ihastumista. Onnistui, mutta sain kaupan päälle karmean hyypiöstalkkerin, joka oli omasta mielestään poikaystäväni seuraavan vuoden ajan eli huono diili. Jälkikäteen ihmettelen koko kuviota, koska olin silloin 18-vuotiaana kaunis ja varmasti olisin voinut valita kenet tahansa, mutta pääni sisällä olin ruma ja tyhmä paaria. Nyt olen plösähtänyt ja vähemmän hehkeä, mutta tunnen arvoni onnekdi paremmin.

Vierailija
67/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua pisti viimeksi ampiainen 9.9.99 koulun liikkatunnilla, oltiin yleisurheilukentällä.

Vierailija
68/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytin 18 v, olin lukiossa ja esikoiseni sai alkunsa.

Vierailija
69/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kypsyin seksuaalisesti.

Vierailija
70/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen poikaystäväni, nykyinen mieheni, oli armeijassa ja pääsi sieltä milleniumina. Mentiin yhteen pubiin tms, jossa oli aivan naurettavan suuri pääsymaksu milleniumin takia (tai siltä se tuntui silloin, nyt se varmaan tuntuis ihan normaalilta, kun hinnat on nousseet euron tultua).

Vierailija
71/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsin ripille.

Vierailija
72/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

-99 kesällä poikaystäväni oli armeijassa ja minä vietin yhteisessä opiskelijaboksissamme hitusen yksinäistä kesää kun oltiin oltu yhdessä jo jokunen vuosi kuin paita ja peppu. Opiskeluja oli takana pari vuotta, ja olin kesätöissä siivoushommissa. Päivärytmi meni ihan sekaisin kun töihin piti herätä aamuviideltä, ja olin ja olen edelleen illanvirkku. Nukuin yleensä ennen töitä neljä-viisi tuntia ja jatkoin unia töistä tultua. Tuntui etten saanut mitään aikaiseksi koko kesänä töitten lisäksi kun koko päivä oli pelkkiä töitä, nukkumista tai nukkumisen miettimistä. Kesä ja kesätyöt sitten päättyivät aikanaan ja pääsin taas normirytmiin kun opiskelut jatkuivat syksyllä. Poikaystävä on edelleen kuvioissa mukana, joskin nykyään aviomiehenä ja lapsemme isänä.

Vierailija
73/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin uudessa työpaikassa, jossa tein töitä seuraavat 17 vuotta. Aloin odottaa esikoistamme. Mieheni aloitti uuden alan opinnot.

Vierailija
74/74 |
12.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1999 oli mieleenpainunein vuosi elämässäni. Silloin kirjoitin ylioppilaaksi ja tapasin tulevan mieheni. Rakkaudenhuumainen ihana kuuma kesä, nuoruus ja kaikkivoipaisuuden tunne. Olemme edelleen yhdessä, meillä on kaksi lasta ja omakotitalo. Palaisin kyllä tuohon vuoteen mielelläni uudelleen.

Ajattele, että ne 1999 syntyneet kirjoittavat nyt itse ylioppilaaksi 😱

Mä olin tuohon aikaan 20, villi ja vapaa, enkä tehnyt juuri muuta kuin biletin. Festareilla ja puistoissa tuli vietettyä aikaa. Syksyllä olinkin hyvin ruskettunut. Uutena vuotena biletettiin niissä glittereissä ja huomattiin, ettei mikään muuttunut vuonna 2000.

Haluaisin vuelä joskus kokea samanlaisen kesän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme